Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1885
Første edit noensinne
https://www.youtube.com/watch?v=IzTEYRgZfTY

Andre edit, denne gang med campaths
https://www.youtube.com/watch?v=aOt0P-LZCh4

Programmer jeg brukte til og lage dette er:
Adobe After Effects CS6
Sony Vegas Pro 13
HLAE
VirtualDub

Om noen har tips og triks til klippa så bare post det her!
Tar imot alt av feedback
Likte introen/"Fade"in på den siste videoen, et tips fra en tidligere "Montage dude", ro litt ned på slow-motion effektene, kan bli litt tungt i lengden. Ellers så alt fint ut, liker den type "simple&smooth" editingen. Det kommer seg nok!
sodin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blixus Vis innlegg
Likte introen/"Fade"in på den siste videoen, et tips fra en tidligere "Montage dude", ro litt ned på slow-motion effektene, kan bli litt tungt i lengden. Ellers så alt fint ut, liker den type "simple&smooth" editingen. Det kommer seg nok!
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding.
Må prøve å få med andre effekter enn bare nye farger og slowmo tenker jeg

Må sies at dette er de 2 første klippene jeg noensinne har laget
syns personlig slowmotion blir veldig tungt i lengden, spesielt med så mye "mellomrom" mellom kills.
sodin's Avatar
Trådstarter
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
syns personlig slowmotion blir veldig tungt i lengden, spesielt med så mye "mellomrom" mellom kills.
Vis hele sitatet...
Skal se hva jeg får til i neste klippet, tenker å lage ett "nytt" klipp av første editen, så jeg får med campaths i begynnelsen, dermed RAW footage
Va nice det der

- gammel kjenning
sodin's Avatar
Trådstarter
Sitat av xaine Vis innlegg
Va nice det der

- gammel kjenning
Vis hele sitatet...
Haha takk

Du kan legge meg til på steam, så kan vi ta nån games i ny og ned

https://steamcommunity.com/id/ha1337
Ett tips. Dropp introen. Introen er forferdelig dårlig først og fremst, I tilleg er intro ganske gammeldags/umoderne.
Den varer også alt for lenge. En intro burde være maks 2-3 sek. Det beste er bare å ha teksten skrevet over videoen, istedet for en egen animajson for introen.
Less is more.

Det ser også ut som du ahr brukt klipp fra kun 1 video? Hva er poenget med det?
Bruk tid på det du lager. Ikke noe poeng i å skynte deg å lage noe, det blir bare dårlig uansett. Bedre å bruke tid, samle opp maneg GODE klipp og sette det sammen. Du trenger ikke stresse. Bruk tid og fokuser på kvalitet.
Sist endret av iColdman; 28. desember 2015 kl. 20:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Likte best andre edit, var ikke så lang tid å vente på action, pluss musikken var bra!
Her var det mye dødtid. Halvannet minutt er altfor mye for 4 kills.

Vil anbefale å øve deg på noen proklipp eller noe.
Dødtiden var verst, slowmotion er en av mine favoritt effect, om det blir brukt rett. Du har såvidt brukt det rett, men har unødvendig lang slowmotion, før og etter. Prøv feks, du skyter men akkurat når hodet treffes kommer slowmotion.

Bra skudd