Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 966
Funker denne i Norge http://bit.ly/dV3LB2
Vurderer å kjøpe, men en kompis har kjøpt samme merke og det funker ikke
Aner ikke, men hver så snill - ikke forkort nettadressene. Jeg blir litt skeptisk når noen sender linker uten å si hvor de går til.
Sist endret av Daybreak; 31. mai 2011 kl. 15:29.
Funker i Norge den ja, men hva har du tenkt å bruke det til ? ps3, xbox 360 ?. Isåfall vil jeg anbefale å spare opp litt ekstra med penger, for det er ikke noe super kvalitet
Sist endret av Chemdog; 31. mai 2011 kl. 15:31.
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Funker fjell den, med mindre man vil ha brukbar kvalitet.
Har du sett igjennom kommentarene helt nederst på siden?
Mange som sliter med driverne, kan hende det er problemet for kompisen din?
Jeg kjøpte versjonen over og fikk den ikke til å funke grunnet driverproblemer. Men hva er vel 50 kr?
Sist endret av Huztle; 31. mai 2011 kl. 15:46.
Har tenkt til å bruke den til Xbox 360
Sitat av kriscodian Vis innlegg
Har tenkt til å bruke den til Xbox 360
Vis hele sitatet...
Ok, men som jeg sa tidligere, spar opp til en litt bedre en, så du kan f.eks få HD kvalitet. Noe jeg ville gjort iallefall : )
HD PVR
Noe jeg ville satt litt penger inn i da. Har en selv, å er kjempe fornøyd. HD kvalitet og lett å sette opp+recorde med
EasyCap er noe forferdelig drit, kvaliteten er helt forferdelig.
Shady Banana
Quix's Avatar
Støtter LTe. Hauppauge, eller hva den nå heter() er meget populær og har bra kvalitet. Du kan også ta en titt på Black Magic's Intensity Shuttle eller Intensity Pro (Pro hvis du ikke har USB 3.0). Disse har også fått gode tilbakemeldinger og har også meget bra kvalitet. Shuttle'n er også litt pener å se på
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har kanskje tenkt til å kjøpe denne :P http://www.roxio.com/enu/products/ga...cessories.html
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Easycapen funker den, har samme som du linket til, kvaliteten er ikke allverdens. men 50 kr kjøp og test er vel det jeg har å si
Tror nok jeg går for Roxio'en jeg