Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3172
Hei kjære freaks! jeg er et medlem som ønsker en nFF genser og jeg har sett et medlem som har et profilbilde der han har en nFF genser og lurer på hvor han fikk tak i denne ! Kanskje freaks kunne solgt en genser på spreadshirt og buttons o.l ikke vet jeg, men jeg har værtfall lyst på en svart nFF genser!

Del deres tanker ! Skål
Me want a T-shirt!
Hva med å lage sin egen genser med logo av nFF?
Sist endret av Løken92; 30. april 2011 kl. 22:15.
Som løken92 sier, så klarer alle å lage en nFF genser.
Du kan jo bare bestille en på Spreadshirt, det er jo på en måte verd pengene
Men da kunne Nff tjent penger
De solgte nFF gensere før.
Det har vært snakk om å lage nye når det nye designet kommer. Mener det var nso selv som kom med denne uttalelsen uten å være for sikker i min sak.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Men har hverken logo eller til noe til nFF og lyst å støtte nFF heller med å kjøpe en genser fra deres netshop visst de hadde hatt
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Det har vært snakk om å lage nye når det nye designet kommer. Mener det var nso selv som kom med denne uttalelsen uten å være for sikker i min sak.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok det. Men, vil vel kanskje anbefale å bestille en egen, da det fort kan ta litt tid før nso's utalelser blir en realitet.

Det er Thoryllo som har nFF-genser som avatar, og den ble kjøpt for en stund siden når det fortsatt var salg av disse om jeg ikke tar veldig feil.
HøyRisiko Psykopat
om nff lager det så kjøper eg så lenge den koster under 1000 kr :P
Sitat av CookieY Vis innlegg
Men har hverken logo eller til noe til nFF og lyst å støtte nFF heller med å kjøpe en genser fra deres netshop visst de hadde hatt
Vis hele sitatet...
Send en PM til nso så skal du sikkert få lov til å donere en slant
Logoen skal vel også være rimelig greit å oppdrive tenker jeg.
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
om nff lager det så kjøper eg så lenge den koster under 1000 kr :P
Vis hele sitatet...
rabatt, 999,-
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Skal gjøre det håper det skjer en dag at det kommer slikt !
nei nu er det skåål folkens !
Det hadde vært dritkult å gå rundt i Oslo og se hvem som er freaks
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Det hadde vært dritkult å gå rundt i Oslo og se hvem som er freaks
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg gått med dem spesielt når jeg skal ut blandt mange mennesker

Nff logo foran med Nick på ryggen?
Sitat av Zitto Vis innlegg
Da hadde jeg gått med dem spesielt når jeg skal ut blandt mange mennesker

Nff logo foran med Nick på ryggen?
Vis hele sitatet...
Det hadde ikke jeg og andre aktive brukere av rusmiddelforumet gjort tenker jeg
Sitat av moret Vis innlegg
Det hadde ikke jeg og andre aktive brukere av rusmiddelforumet gjort tenker jeg
Vis hele sitatet...
Haha, vist jeg går rundt med genser kommer sikkert Terror Squad
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Noen som har et bra bilde av nFF logoen som jeg kan bruke, har tenkt å trykke en genser snart og da vil jeg ha et bra bilde av logoen, og visst noen vil så kan de gjerne designe en til meg og andre !
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Spørsmål.

Er det fullt lovlig å bruke nFF sin logo for å lage t-shirt på SpreadShirt uten noen form for godkjennelse fra de som eier den?

Jeg kunne også tenkt meg en nFF-genser og ville glatt kjøpt hvis de hadde solgt det
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Spørsmål.

Er det fullt lovlig å bruke nFF sin logo for å lage t-shirt på SpreadShirt uten noen form for godkjennelse fra de som eier den?

Jeg kunne også tenkt meg en nFF-genser og ville glatt kjøpt hvis de hadde solgt det
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Stemmer det, Moret
Kjøpt fra offisiell nFF-shop i 2006. Alt for liten for meg nå, men husker jeg bruke den mye før (ligger fortsatt i klesskapet ^^)
Her:
<------------------------
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Jeg ville hatt en helt lik som Thoryllo
Sist endret av Tryllestav; 12. mai 2011 kl. 14:52.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Jeg også bare i svart eller noe slikt , men kan ikke dere starte opp nFF shop igjen da? ser ut som det er noen her som er keen på Genser og Buttons
Mener at bror min har en nFF-t-skjorte liggende et sted. Ganske ulik den til Thoryllo, tho.

Hadde vært kult om dere hadde starta opp nFF shop igjen. Da skulle jeg shoppa
Fyr opp sjappa igjen, ja

Jeg hadde glatt kjøpt NFF Pique
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Det er jo mulig å lage en sjappe på Spreadshirt? Bare noen får tillatelse til å bruke logoen
Det er vel relativt lurt å bare vente til det nye designet og den nye logoen er på plass. Har vært hintet til flere ganger at det skal bli forandringer her fremover og jeg vil tro det er bedre å tenke på slike ting etter at det er på plass. Kjipt å trykke genser med den nåværende logoen, når det skal komme en ny en om ikke så altfor lenge.

Jeg vil også ha en nFF-genser, men jeg vil ikke bare trykke den selv. Da skal den faktisk være fra nFF også.
Desing konk? Beste designet blir trykket på gensere, t-skjorter osv?
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
om nff lager det så kjøper eg så lenge den koster under 1000 kr :P
Vis hele sitatet...
Nå er det vel snakk om en vanelig college genser da .. UTEN armani merke, som koster 600 for seg selv
Je, kjøper glatt en genser ell ei t-skjorte...
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Når skal det nye nFF komme? er det noen som vet?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Når skal det nye nFF komme? er det noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ja, lenge siden nyheten kom. Virker som det står stille. Men så er vel nFF et fritidsprosjekt, så vi kan jo ikke kreve alt for mye.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
sant så sant håper bare det kommer snart !
Hvis stoffet blir behagelig kjøper jeg noen plagg! Kanskje hatt noe mer enn nFF-logoen på?
I can haz nFF-t-shirt?

Husker jeg sendte PM til nso rundt juletider om akkurat dette, men han svarte aldri :'( </3
Sist endret av Eplegutten; 13. mai 2011 kl. 00:51.
Sitat av nso
Sitat av Awarize
Hei! Sender denne PM'en på vegne av meg og Echuz.

Sitat av Echuz
kan du sende pm til nso of spørre om du og jeg har lov til og bruke nFF logoen til og lage oss t-skjorter? og be han sende den logoen som er en smule større enn de 150x150ish man finner på google? helst som .png, de er det ikke noe bakgrunn på.
Vis hele sitatet...
Hadde vert artig å få fremhevet forumet litt!

F.eks en t-skjorte med en diger nFF logo forran, og på ryggen har man nFF med en diger skrift, og "www.freak.no" nederst på ryggen

Og en ting til. Hvorfor ble netshopen lagt ned?
Vis hele sitatet...
Er klar over ønsket, og kommer til å gjøre noe med det når jeg får tid.
Vis hele sitatet...
Ser ut til at det blir noe igjen!
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Jippi! Satser på Hoodie tshirt og buttons da