Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  344 42112
Sitat av viktiggg Vis innlegg
Var dere ikke 8 stk på audition? Pga i semifinales så jeg bare 7 stk. Jeg kan ha sett og telt feil, men stoler på sansene mine :P
Vis hele sitatet...
sitter en på pianoet også
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
sitter en på pianoet også
Vis hele sitatet...

ikke bare hvem som helst som sitter på pianoet!
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
sitter en på pianoet også
Vis hele sitatet...

Åå, tokk ikke han med i betraktning :P Sorry hehehehe
Sitat av Zitto Vis innlegg
ikke bare hvem som helst som sitter på pianoet!
Vis hele sitatet...
Nei Nei selveste UP
kjedelig streiting
Imponerende UP .Jeg ville trodd du var litt mer som han i avataret ditt jeg .Eneste jeg ikke liker med det programmet må være hu skrikende kråka av en dommer.
Sist endret av legalize_it; 30. april 2011 kl. 17:38.
Hadde også forestilt meg deg som en skikkelig trønder, bortsett fra barten
Hvor har det blitt av Yngvar?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sistemann har ærender på andre siden av jordkloden, og har forlatt oss
Så ja, vi er bare 7 med nå, og pianisten var meg =)
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Er det live nå på Tv2 eller er det reprise ?
Reprise. Titegn
I den semifinalen syntes jeg kamera- og lys -bruken var dårlig. Fikk ikke frem det beste i dere, ble mørkt og dårlig kamera-muv.

Håper det blir bedre
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Ja enig at kamera og lys var litt bobb bobb, og forsåvidt monitoren til pianoet.
Var det noen her fra nFF som tilfeldigvis var i semien? Tatt i betraktning det store antallet medlemmer,
så er jo ikke det en umulighet

Noen som har tenkt tanken om å få samlet en nFF gjeng til finalen? Hadde vært awesome!
Har dere hatt showet deres enda? fikk ikkje med meg showet helt i fra starten, kan ha gått klipp av det.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av rustibus Vis innlegg
Har dere hatt showet deres enda? fikk ikkje med meg showet helt i fra starten, kan ha gått klipp av det.
Vis hele sitatet...
Tror ikke han sitter på freak nå
Hei Up, har du ikke tenkt over å lage en offisiell youtube kanal for din dansegruppe. Det kan ha mange fordeler i framtiden, da sponsorer og leietagere etc. kan se deres arbeid på en og samme plass.
http://www.youtube.com/user/kingwingsCrewOfficial eller noe i den duren.

Bare en tanke =)
Sist endret av ZELDUR; 6. mai 2011 kl. 20:57.
http://www.youtube.com/user/KwcBTech

De har denne kanalen allerede
Sitat av etse Vis innlegg
http://www.youtube.com/user/KwcBTech

De har denne kanalen allerede
Vis hele sitatet...
Ah, beklager. Det viste jeg ikke.
Siden kanalen ikke er så veldig populær enda kan det jo være en tanke å lage en med et mer representativt navn da, KwcBTech er liksom ikke det de fleste googler for å finne dere vil jeg tro.

Men igjen, bare en tanke

Hvis dere klarer å reklamere for denne youtube siden på tv en eller annen gang, kan det bety stor butikk for dere også. Da kan dere inngå partnerskap med youtube å få betalt for reklame på dere nettside. Deres populæritet blir jo grovt stor av å være med på Norske Talenter.
Sist endret av ZELDUR; 6. mai 2011 kl. 21:04.
Er det show i dag? Evt.. har det vært?
Jeg er mektig imponert! Dette er bare helt topp! Multitalenter til fingertuppene!
Er det Norske Talenter nå?
Er det noen måte å stemme på Kingwings akkurat nå?

Har ikke tilgang på TV nå så må spørre.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Kingwings var på forrige semifinal, og vi gikk videre til finalen

http://www.youtube.com/watch?v=8E-2SGhh08o

@Blåtann: Tror vi har snakket om det før, så det skjer nok
Hvorfor er dere ikke med i dagens episode? Har ikke fulgt med helt heller.
Det er 10 forskjellige semifinalister hver episode fremover.
Sitat av Unreal143 Vis innlegg
Det er 10 forskjellige semifinalister hver episode fremover.
Vis hele sitatet...
Det er to finalister i hver episode fremover. Tilsammen er det ti.
Shady Banana
Quix's Avatar
Dere burde prøve en slik som Quest Crew gjør på 8:10 i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=gXrCy...eature=related
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Dere burde prøve en slik som Quest Crew gjør på 8:10 i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=gXrCy...eature=related
Vis hele sitatet...
Tror noen i gruppa har gjort det, men vi gidder ikke bruke det, da vi bruker vår egen originalitet

Skal nevnes at Norske Talenter har hatt skumle bieffekter!
Jeg og han som ligner på Sen Dog hadde show i storefri på Hersleb Skole i Oslo sentrum,
og jeg ble nesten voldtatt av en titalls 15 år gammle jenter

Jeg kan dog gladelig melde at jeg fortsatt lever!
Sitat av Up Vis innlegg
og jeg ble nesten voldtatt av en titalls 15 år gammle jenter

Jeg kan dog gladelig melde at jeg fortsatt lever!
Vis hele sitatet...
Stakkars deg :P
Sitat av Up Vis innlegg
Tror noen i gruppa har gjort det, men vi gidder ikke bruke det, da vi bruker vår egen originalitet

Skal nevnes at Norske Talenter har hatt skumle bieffekter!
Jeg og han som ligner på Sen Dog hadde show i storefri på Hersleb Skole i Oslo sentrum,
og jeg ble nesten voldtatt av en titalls 15 år gammle jenter

Jeg kan dog gladelig melde at jeg fortsatt lever!
Vis hele sitatet...
Dere går vell snart forbi Justin Bieber.

Når er finalen egentlig?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Finalen er lagt til 27. Mai, klokken 7 om jeg ikke tar feil
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Nå er alle finalistene kunngjort! Berge Ohm som ble slått ut i vår semifinale 29. april ble wildcard,
så da er det 9 finalister, og mange gode!

Håper dere på nFF gidder å stemme på oss neste fredag! Showet blir heftigere enn de forrige, det kan jeg love, tror jeg
Håper ikke dere tenker "de får sikkert mange stemmer så jeg trenger ikke stemme",
for det noen veldig harde konkurrenter der! Vi fikk ikke flest stemmer i vår semifinale heller,
så vi får håpe vi er heldige denne gangen, for vi trenger det

Tror programmet begynner klokken 19:00, og for de som ikke har sett semifinaleshowet,
så ligger det i signaturen min
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Skal stemme, hurra
Må si nivået på gårsdagens deltagere var fryktelig lavt! Syns egentlig ingen fortjente å gå til finalen ...
Skal stemme problemet er at jeg alltid glemmer programmet
Dere har min stemme. Credz for å være original!
jeg var nesten i sjokk da jeg så dere, og fikk latterkrampe av dommerne xD

det beste jeg noen gang har sett!
Jeg stemte på dere i semifinalen, det er faktisk den første gangen jeg har stemt på et tv-program noen sinne!
Dere fortjener å vinne !
Selfølgelig skal jeg stemme! Dere er jo lett de beste der!
skal stemme jeg også
Utrolig artig å se dere på tv! Men dog ganske nervepirrende

B-tech er en gammel nabo av meg! Husker godt den dagen han dro sin første baklengs på trampoline.. Etter det så tok det bare av!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Takk for ris og ros! Håper dere alle stemmer, for vi trenger det nok.
Vi har farlige konkurrenter i finalen, og både danseren Tord og komponisten Bogdan
har vært gjester i Senkveld med Thomas og Harald og fått mye publisitet,
så de har kanskje stor fanbase

Kan dog garantere dere et show som overgår alt og alle og oss selv i norsk talenter... håper jeg
Synes forje showet deres var meget dårlig... Var liksom ikke så mye innhold. Det dere hadde 1. gang var mye bedre.

Så håper på litt liv denne gang, preben

De beste var med i 1. utvelgelsen, og dere kom videre da. Ingen tvil om at dere kommer til å vinne denne gang også!
I allefall topp 3 ^^,
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Synes forje showet deres var meget dårlig
Vis hele sitatet...
Det kom ut litt feil kanskje? meget dårlig?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av bullshizz Vis innlegg
Det kom ut litt feil kanskje? meget dårlig?
Vis hele sitatet...
Han begrunnet sine meninger, og prata ikke bullshizz, så jeg synes det kom ut riktig.
Du derimot...

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Synes forje showet deres var meget dårlig... Var liksom ikke så mye innhold. Det dere hadde 1. gang var mye bedre.

Så håper på litt liv denne gang, preben

De beste var med i 1. utvelgelsen, og dere kom videre da. Ingen tvil om at dere kommer til å vinne denne gang også!
I allefall topp 3 ^^,
Vis hele sitatet...
Denne gangen blir det trøkk! Vi kjørte helt annerledes sist,
men det gikk bra. Jeg fikk i tillegg spilt piano, noe som var et lite sjakktrekk
i et program som framstår som et talentprogram

Tror ikke dere blir skuffet av the grand finale
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Jeg gleder meg som en liten unge til å se dere neste gang!
Dere er konge, og det er jo gøy at en fra nFF er blitt kjendis
Sitat av Up Vis innlegg
Han begrunnet sine meninger, og prata ikke bullshizz, så jeg synes det kom ut riktig.
Du derimot...
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan han mene hva han vil. Syntes bare meget dårlig var påfallende.. For meget dårlig betyr jo at noe er rævva, og når man er på semifinalenivå i denne konkuransen er man ikke amatør. Det er mine begrunnede meninger
Kan være det så mye bedre ut i virkeligheten. Men ekstremt mye forsvant framfor kameraet.
Og bare det å danse, synes jeg ikke er så innholdsrikt, det lille av "triks" forsvant pga at fokuset var helt feil ifra kameraet sin side, og de som velger hvilke kameraet som skal vises på skjermen.
"jury" folkene tok jo opp mye av showet, spesielt når noe skjedde. Så synes de burde bare ha vært en liten firkantig rute oppe i ene hjørnet om de nå skal vises hele tiden.

Når lyset var slik det var, i tillegg til hvite klær, så forsvinner detaljene enda mer, og det blir vanskligere å se hva som faktisk skjer.

Så, vil si det var meget dårlig, for oss som så det ifra tv'n. Sammenlignet med 1. showet.
Så håper finalen vil være mer lik 1. showet, og at ikke fokuset blir feil hele tiden. =)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Må si nivået på gårsdagens deltagere var fryktelig lavt! Syns egentlig ingen fortjente å gå til finalen ...
Vis hele sitatet...
Synes nivået både i den tredje og fjerde runden var dårlig, mtp hvor mange ekstremt dyktige som gikk ut i de to første
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Kan være det så mye bedre ut i virkeligheten. Men ekstremt mye forsvant framfor kameraet.
Og bare det å danse, synes jeg ikke er så innholdsrikt, det lille av "triks" forsvant pga at fokuset var helt feil ifra kameraet sin side, og de som velger hvilke kameraet som skal vises på skjermen.
"jury" folkene tok jo opp mye av showet, spesielt når noe skjedde. Så synes de burde bare ha vært en liten firkantig rute oppe i ene hjørnet om de nå skal vises hele tiden.

Når lyset var slik det var, i tillegg til hvite klær, så forsvinner detaljene enda mer, og det blir vanskligere å se hva som faktisk skjer.

Så, vil si det var meget dårlig, for oss som så det ifra tv'n. Sammenlignet med 1. showet.
Så håper finalen vil være mer lik 1. showet, og at ikke fokuset blir feil hele tiden. =)
Vis hele sitatet...
Der tror jeg hele gruppa kan si seg enig! Kameraføringa, noe vi hadde diskutert og planlagt mye med dem,
gikk til helvette. Det var veldig dårlig filmet, og ja, mange faktiske triks gikk rett og slett tapt,
og mye ble filmet fra feil vinkel. I finalen så håper jeg de skjerper seg,
for det er diverse ting vi ikke kan godta om forsvinner

Siste showet blir mer som første ja, bortsett fra at på første showet holdt vi mye tilbake,
noe vi også gjorde i andre showet. Andre showet var som vi også sa på TV, en stor risk i seg selv.
Med siste showet vil folk forhåpentligvis se en bratt kurve oppover, noe som alltid har blitt vektlagt i tidligere programmer,
og forhåpentligvis vil det ha effekt.

Så jeg håper virkelig at alle vil like siste showet, også dere som ikke likte andre showet,
og at dere stemmer om dere føler at vi gjorde ting riktig denne gangen
Sist endret av Up; 22. mai 2011 kl. 21:17.
nårtid kommer siste showet på youtube? gleder meg til å se