Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1015
Selv har jeg ikke hvert medlem av nff i en tidsperiode jeg kan skryte av.
Men jeg har hørt fra venner som har lurket her lenge osv. (kansje fra starten også) at dette originalt var et IT-forum , bare med litt flere underforum som "pr0n".
Jeg liker at det er mye rusdebatt og det er også interresant å diskutere politikk. Og det er jo også snakk om IT ennå.
Men hva kan det være som har gjordt at nff har gått fra å være et IT-forum til å være en kunnskaps-kilde til så og si nesten alt du har lyst å lære ?

Discuss.
Dette kan vel komme av hvilke forum NFF sprang utifra. Det hele begynte vel med radikal.net, hvor det ble diskutert ulovligheter og andre "undergrunnsting" over en lav sko. Det var også en voksen liste med guider i alt fra å produsere falsk legitimasjon til hvordan bestille narkotika over nettet. Noe rent IT-forum har det vel egentlig aldri vært.
Sist endret av Ivellios; 16. desember 2009 kl. 16:30.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Inholdet på nFF, som alle andre forum kommer egentlig av to variabler:
1. Hva folk her inne legger ut og snakker om.
2. Hva admins og moderatorene tillater at vi legger ut og snakker om.
Sitat av Antim0n Vis innlegg
2. Hva admins og moderatorene tillater at vi legger ut og snakker om.
Vis hele sitatet...
Som igjen har sammenheng med norsk lov og hva admin/crew/moderatorer faktisk har peiling på slik at vi kan holde diskusjonen på korrekt område.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Dusjkabinett Vis innlegg
Men jeg har hørt fra venner som har lurket her lenge osv. (kansje fra starten også) at dette originalt var et IT-forum , bare med litt flere underforum som "pr0n".
Vis hele sitatet...
nFF var fra begynnelsen av et undergrunnsforum.
Trådens premisser er feil.
Sist endret av nso; 16. desember 2009 kl. 17:36.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ta en titt på tråden NFF historie. Mye gammelt pisspreik der. Finnes andre tråder med informasjon om begynnelsen hvis du søker litt :-)
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Som igjen har sammenheng med norsk lov og hva admin/crew/moderatorer faktisk har peiling på slik at vi kan holde diskusjonen på korrekt område.
Vis hele sitatet...
Dette varierer jo fra forum til forum, men ja, jeg skjønner hva du mener