Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8508
Hei, jeg har fått ny mobil, og skal koble den til det trådløse nettverket mitt. Problemet er at jeg ikke kommer meg inn på modemet mitt, så jeg klarer ikke finne ut hva passordet til nettverket er.

jeg har andre pcer og mobiler i huset som er koblet til det trådløse nettverket. Er det mulig å bruke en av de til å finne ut det?

takker for svar
Last ned Cain&Abel på en av PCene som har lagret passordet du
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
WirelessKeyView.zip har jeg brukt i alle år. Svart på hvitt navn på alle nettverk med passord du har lagra.

(DL link nesten nederst på siden)
Sist endret av Echuz; 24. mai 2012 kl. 19:58.
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Trenger jo ikke det hvis du har Windows. Trykk ikonet i trayen for å få opp listen, høyreklikk det trådløse nettverket, egenskaper/properties, vis passord/show characters.
Bruker ikke PW på ruterne å være på selve rutern da? Da mener jeg ruter boksen, ikke inn på rutern
Sist endret av Sprengt; 24. mai 2012 kl. 20:07.
Trådstarter
takker for svar! fikset det nå
Mac adressen er ofte passordet, mac adressen ser du som oftest når du kobler til et trådløst internett med mobilen.