Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 940
Sitter her og har akkurat kjøpt Yoda via PS Store for og kunne spille. Finner han ikke ingame så jeg må tydeligvis unlocke han i tilegg. Noen som har gjort det? Klarer ikke finne noe på nett..


(Yoda/vader ble sluppet for begge konsollene 23 okt.)


Ellers, Hva mener dere om spillet? :-) Noen erfaringer og dele? Selv storkoser jeg meg som LVL1 apprentice og banke lvl 52-55 online, fordi jeg bruker en annen strategi :-)
Må vel runne det med en spess karakter for og få yoda. Husker ikke hvem :P

Ensformig spill kjedelige lvler :P ikke prøvd online

jeg og eplefisk gikk lei etter et par timer.
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Helt enig med lvl systemet, Men online er egentlig litt artig. Men pass på at ikke limewire osv kjører i huset. Skal ikke mye til før du merker responsen er treg. Og det er det mest irriterende som er.

Edit: Alle nettsteder jeg finner sier at det bare er og kjøpe Yoda, ingen sier noe om unlocking... Jeg har kjøpt og innstallert, finner det fortsatt ikke.

Edit2: Dette gjelder unlocking av karakteren du kjøper, ikke out of the box. for PS3 er det Yoda som må kjøpes., for Xbox er det Vader som må kjøpes.
Sist endret av MagicalTrevor; 28. oktober 2008 kl. 21:51.
Hmm, har ingen erfaring med SC4, men med mange pakker i PSonline så må du installere de etter at du har lastet de ned. Sjekk selv om det er gjort/gjør det.
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Det er gjort. Derfor jeg syns det er så underlig
Ah har bare pirat versjonen jeg :P Angående pirat han pirat/kaptein duden i spillet er jo helt latterlig ræva :P
Du må runde Arcade med the apprentice for og få Yoda.(xbox360)i følge han jeg bor sammen med.
Sist endret av frgz; 28. oktober 2008 kl. 23:08.
Kansje fordi du har europeisk ver og lasta ned fra us psn? Eller omvendt?
Vet av erfaring at det kan oppstå problemer med nedlastbart innhold til spill for ulike regioner.

OT: hvorfor bruker du ikke psforum lenger?
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
frgz, det gjelder ikke hvis du har kjøpt figuren. Xbox har Yoda som unlockable, og PS3 har Vader. Men på de to, kan du nå kjøpe den figuren du ikke har. Dvs (Som alle andre tilegg)
Du laster de ned, og innstallerer de. Men etter jeg har innstallert dukker den rett og slett ikke opp i spillet.
Prøvd og innstallere flere ganger, men hjelper ikke. Laster ned fra Euro PSN.
Dumt spørsmål, har aldri spillt spillet før. Men det virker rimelig interresant, minner dette spillet mye om Tekken 3 osv?
Ganske likt som Tekken serien med unntak at dette spillet bruker våpen og 'armor' i tillegg. Har ikke spilt mye SC4, men har en del timer fra SC2 & 3

Personelig syns jeg det er artigere enn Tekken på mange måter. For det første har SC spillene (i hvertfall 2. og 3.) hatt en mye bedre singel player mode. Som en ekstra gulerot kan du også tjene penger for å unlocke diverse godbiter, som våpen.

Kan også legge til at det er mulig å slå fienden ut av ringen for å seire.

_

Spilte SC4 en gang, da med Yoda (på 360) og har dessverre ingen anelse hvordan man unlocker han. Kanskje søke på et playstationforum for å se om flere har hatt samme problem?
Jeg tror, er ikke sikker, på at du må klare arcade med apprentice, som noen sa.. Er verd et forsøk

Yoda er forsåvidt den eneste characteren jeg mangler..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Når jeg kjøpte Yoda av PSN ble han nedlastet og installert med en gang.
Når jeg så startet spillet var han der, klar til dyst.

Hva du har gjort "feil" aner jeg virkelig ikke...

Men prøv dette: Slett alt av SC4 informasjon fra harddisken. Gjøres i menyene ovenfor spillet mener jeg å huske.
Sitter ikke med PS3 foran meg for øyeblikket, så helt sikker er jeg ikke, men prøv.

Om du får gjort det, legger du inn spillet igjen, laster ned Yoda, installerer han og ser hva som skjer. Om han fremdeles ikke er tilgjengelig etter at du har rundet med Aprentice er noe virkelig galt...
Sist endret av Antim0n; 29. oktober 2008 kl. 13:02.
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Takk for innspill Antimon! Skal prøve når jeg kommer hjem, vet hvilken knapp du tenker på, skal teste! :-)
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Se for deg Cross Media Bar slik: -------------. Da har du seksjonen for spill her: ------|---.
Oppover i den menyen skal det være valgmuligheter for den lagrede informasjonen spillene har lagt på harddisken.
Som sagt, jeg har ikke en PS3 foran meg. Jeg sitter hjemme hos foreldrene og planlegger 60-års dag serru

Men jeg mener å huske at det er noe slik.
Keep me posted
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Det hjalp og slette dem ja. Kombinasjonen av og først (på SC4 menyene) "Legge spillet inn på disken" for kjappere load, så slette all info både via XMB og SC4 menyene, laste ned Yoda på nytt, ALT I ORDEN. Vet ikke hva som gikk galt, men
I can now play my little green man. :-)

Litt skuffa over mangelen på "force" moves, håpet på noe ala The Apprentice :-)

Takk for all hjelp, og en spesiell takk til deg Antim0n! :-)
Sist endret av MagicalTrevor; 31. oktober 2008 kl. 14:42.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Bare hyggelig