Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1218
Har lenge sett etter en app som teller antall klikk som blir gjort på iphone, uten noen form for lykke.
Trenger ikke registrere hva som blir trykket, bare antall klikk.
Samme gjelder for En app som registrerer hvilke andre apper som blir brukt innenfor en viss periode.
Dette skal ikke være skjult på noen måte, med full mulighet til å slå av/slette "historikk" om bruker ønsker det, er IKKE ute etter noe form for "spion" apps!
Må jeg jailbreake for å få mine ønsker oppfylt?
Jeg er ganske sikker på at apple har låst ned for slike apper, så da må du nok lete etter Jailbreak-apper.
Så skritt teller er ok men ikke klikk teller? Forklar?
en skritteller bruker et definert grensesnitt til en sensor, en klikkteller ville måtte kjøre i bakgrunnen og registrere alt som gjøres på klienten og kunne derfor åpnet for malware
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Så skritt teller er ok men ikke klikk teller? Forklar?
Vis hele sitatet...
Som Moridin sier, en skritteller bruker ett grensesnitt som er laget for å brukes til det, mens teller av aktivitet kunne potensielt legge inn faren for malware.

Her er dokumentasjon på grensesnitet fra Apple (usikker på om den fortsatt fungerer):
https://developer.apple.com/library/...ass/index.html
Sist endret av Freddy_fred5; 7. januar 2015 kl. 09:56.
Takk for kjappe og informative svar!