Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 6245
Hei,

Jeg kjøpte 2g kokain, jeg vet at det er god, jeg sniffa 3-4 gode striper på fredag veldig mild nesten ingen effekt. I går kjørte jeg på med enda mer men følte fortsatt ikke noe stor effekt. wtf? jeg vet det er ekte kjenner dealeren og et par venner kjøpte fra samme dealeren samtidig, men de var tydligvis påvirka på et utested i går. en annen kompiss fikk fra meg og han ble påvirka, men fuck heller, må jeg bruke andre methods of delivery eller wtf er galt? Btw, fredag var første gangen jeg prøvde kokain noensinne, så jeg kan deff ikke være tolerant mot stoffet.
Mange som har det sånn med kokain, det er et stoff man "lærer seg å like". For noen tar det et par ganger å skjønne rusen.
Kanskje du forventa å bli "rusa"?
Såvidt jeg har forstått det, får man ikke noen markant rus av kokain, hvis du ikke hadde hatt så høye forventninger ville du kanskje satt mer pris på effekten.
Jeg har ingen personlige erfaringer though, så ikke ta det jeg sier for gitt.
Veldig sjeldent folk merker noe aller første gangen! Men hvis du har merket nada på 2 gram, så har du nok forventet altfor mye. Kola er forøvrig oppskrytt, tar mye mer enn det gir.
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Veldig sjeldent folk merker noe aller første gangen! Men hvis du har merket nada på 2 gram, så har du nok forventet altfor mye. Kola er forøvrig oppskrytt, tar mye mer enn det gir.
Vis hele sitatet...
nada? Dette var new york usa, ikke Norge.

Jeg har nå tatt to dager etter hverandre uten effekt.
Hvor lenge bør jeg vente til jeg prøver igjen? Kan jeg kjøre på i kveld?
Sitat av CT705 Vis innlegg
nada? Dette var new york usa, ikke Norge.

Jeg har nå tatt to dager etter hverandre uten effekt.
Hvor lenge bør jeg vente til jeg prøver igjen? Kan jeg kjøre på i kveld?
Vis hele sitatet...
Nada = Null... Du som sa selv at du ikke merket noe.
Slik jeg ser det, så kommer du aldri til å merke noe rus på kola.. Nettop fordi du forventer det altfor sterkt, dessuten tror jeg ikke helt du skjønner hva slags rus du kan forvente. Mitt tips er å holde seg unna, spesiellt hvis du ikke har merket noe på 2 gram! Hvor stopper det egentlig?
Prøve kokain for første gang i Amsterdam for 3 uker siden. Skjønner ikke hvorfor folk prater om at man får så høy selvtillit på stoffet for jeg merket nada. Eneste "rusen" jeg fikk var at jeg ikke rakk å tenke hva jeg skulle si før jeg hadde sagt det. Alt i alt var hele opplevelsen utrolig lite givende.. Og det kjipeste med det er at nå er jeg et levende bevis på gateway-teorien
Trådstarter
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
hva er det du vil? bare bli ruset? høres idiotisk ut

Sitat av appal Vis innlegg
Og det kjipeste med det er at nå er jeg et levende bevis på gateway-teorien
Vis hele sitatet...
utdyp gjerne
Sist endret av Spirituell; 6. mai 2012 kl. 17:32.
Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
Jeg liker å røyke hasj, du burde prøve det.
Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
Er det noe du bør holde deg unna er det meph. Etter alt jeg har hørt finner jeg det personlig helt verdiløst å teste. Rusen skal være en billig erstatning av MDMA, og "suget" etter mer er større.
Det føles ikke riktig å "anbefale" noen rusmidler, egentlig. Men du kan jo ta deg en titt på Erowid: http://www.erowid.org/psychoactives/psychoactives.shtml eller kikke på et par rapporter her på freak som du finner interessant.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
Anbefaler heller litt sterk marihuana, det funker det, du kan bli gira! Uansett kan denne kolaen som du prøvde være så bøffet ut at du ikke kjente noen ting.
Dealere kan ikke stoles på, og det er ikke bare simple lokalbedøvende stoffer og knuste tabletter som er i pulveret du kjøper.
Vil egentlig si at smarte dealere har et helt arsenal av stoffer de bøffer ut med, du bør helst kjenne menneskene bak hvis du skal få tak i kola. *Skepsis indeed*

Forøvrig er det sånn hvis du ikke har kjent noen effekt noe ganske feil.. ENten er pulveret veldig urent med masse andre "nøytrale" stoffer sammen med dårlig kola, eller så er hele pulveret kun rein bøff!
Det skal ikke være så vanskelig å få rus ut av kola, det henger sikkert sammen med at det er dårlig tilgang nå for tiden.. tror jeg..
Sist endret av aeon_illuminate; 6. mai 2012 kl. 17:54.
Grønt og brunt er mine favoritter. Har kun prøvd tjall, kola, pepper og sopp(1 gang, golden teacher). Fikk ingen effekt av soppen, men både kola og pepper har gått som hånd i hanske med alkohol. Har i ettertid hørt at pepper er skumle greier da, så har valgt å holde meg unna det og kola.
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
hva er det du vil? bare bli ruset? høres idiotisk ut



utdyp gjerne
Vis hele sitatet...
aight. ikke bare ruset haha har alkoholen for det, men effekten som ifg de fleste man føler når man er på kokain, det er det jeg vil
Og hva er det "alle" andre føler, da? Personlig blir jeg bare mer våken, får en behagelig følelse i kroppen og slikt. Det er så klart ikke det samme når man røyker det, da. Da ble jeg ekstremt mer euforisk og kjente rusen mye tydeligere. Anbefaler deg på det sterkeste å ikke gjøre dette, dog. Da er det bedre å ta seg en spliff med noe bra grønt. Hvis du skal kombinere alkohol og cannabis anbefaler jeg å ta et par joints først, egentlig. Det er mange som bare spyr hvis de har drukket på forhånd.
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Og hva er det "alle" andre føler, da? Personlig blir jeg bare mer våken, får en behagelig følelse i kroppen og slikt. Det er så klart ikke det samme når man røyker det, da. Da ble jeg ekstremt mer euforisk og kjente rusen mye tydeligere. Anbefaler deg på det sterkeste å ikke gjøre dette, dog. Da er det bedre å ta seg en spliff med noe bra grønt. Hvis du skal kombinere alkohol og cannabis anbefaler jeg å ta et par joints først, egentlig. Det er mange som bare spyr hvis de har drukket på forhånd.
Vis hele sitatet...
yepp. er nok en av de som spyr hvis jeg har drukket først. men maui wavi kjenner jeg heller ikke mye av bortsett fra en rush gjennom kroppen som heller ikke varer for lenge, så blir jeg til tider kvalm og slapp av det. hva faen feiler meg haha
Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
"ALT ER TRYGT UTENOM HEROIN", heroin i seg selv er et veldig trygt stoff hvis du röyker/snorter en sjelden gang (noter at du ikke får "craves" etter én kveld med horse). Skyter du er det en helt annen sak, men hadde du tenkt å skyte cola?

Sitat av CT705 Vis innlegg
aight. ikke bare ruset haha har alkoholen for det, men effekten som ifg de fleste man føler når man er på kokain, det er det jeg vil
Vis hele sitatet...
4-Fluoroamphetamine.

/tråd.
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Jeg liker å røyke hasj, du burde prøve det.
Vis hele sitatet...
Klassiker.
Sitat av CT705 Vis innlegg
yepp. er nok en av de som spyr hvis jeg har drukket først. men maui wavi kjenner jeg heller ikke mye av bortsett fra en rush gjennom kroppen som heller ikke varer for lenge, så blir jeg til tider kvalm og slapp av det. hva faen feiler meg haha
Vis hele sitatet...
Du har åpenbart ikke grunnlag for å bli narkoman, gi opp.
Regner med at du trekker riktig. Hvordan er kvaliteten på produktene du har fått? Lukt, konsistens, smak? Jeg tror det heller er det at du har uflaks eller forventingene på feil plass.

Odonkor: Ja, heroin burde han definitivt ta seg en sniff på. Hvis han ikke spyr halve døgnet i strekk, kaldsvetter som en gris og klør som om en maurtue har innvadert ham kan vi konkludere med at, ja, det feiler han noe.
Sist endret av Lucy In The Sky; 6. mai 2012 kl. 18:36.
ta LSD, etter bad trip blir du satt litt på plass og begynne å respektere rusmidler skal du se
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Odonkor: Ja, heroin burde han definitivt ta seg en sniff på. Hvis han ikke spyr halve døgnet i strekk, kaldsvetter som en gris og klør som om en maurtue har innvadert ham kan vi konkludere med at, ja, det feiler han noe.
Vis hele sitatet...
Dette skjönte jeg lite av. Jeg anbefaller ikke heroin, jeg forstår bare ikke helt den "alt utenom heroin", som om kokain er bedre for en kveld/natt. På heroin (såfremt du får ganske rent) har du det greit i noen timer med et par svake "nodder" for så å sovne og våkne friskt opp igjen (helsemessig har det ikke hatt noen enorm betydning på kroppen din). Cola derimot, hodet kjörer i 100, hard craving og til slutt en nedtur som ikke ligner noe annet rusmiddel (mulig meth er i samme bane - aldri prövd, men hört).

Foreslår at du leser deg litt opp om narkotika så vi slipper svada her inne.
Trådstarter
Sitat av Odonkor Vis innlegg
"ALT ER TRYGT UTENOM HEROIN", heroin i seg selv er et veldig trygt stoff hvis du röyker/snorter en sjelden gang (noter at du ikke får "craves" etter én kveld med horse). Skyter du er det en helt annen sak, men hadde du tenkt å skyte cola?



4-Fluoroamphetamine.

/tråd.
Vis hele sitatet...

dude heroin er ikke trygt hva f babler du om, nære folk har gått helt feil vei med shittet, følelsen av godhet blir så sterk at du får urge til å gjøre det igjen og vips er du hooked. skal prøve det når jeg er 50 for da er livet over haha hvis du skjønner hva jeg mener. anyways thanks good ppl
Odonkor: Jeg mener at det er litt merkelig av deg å dra den diskusjonen der med en som ikke har fått noen effekt av hverken kokain eller cannabis. Selvfølgelig sier han at han vil ha alt bortsett fra heroin. Hva forventet du, da? Forøvrig blir nybegynnere veldig ofte kvalm, og mange ender med å kaste opp. Dette med kløen er også en klassiker man ikke slipper unna så lett. Jeg tror ikke trådstarter ser frem til en kveld på byen med pils, pupper og heroin, egentlig.

Hvem skal lese seg opp? Jeg eller trådstarter? Hvis du siktet til meg kan jeg forsikre deg at jeg har nok av erfaring på det området.
Sitat av CT705 Vis innlegg
dude heroin er ikke trygt hva f babler du om, nære folk har gått helt feil vei med shittet, følelsen av godhet blir så sterk at du får urge til å gjøre det igjen og vips er du hooked. skal prøve det når jeg er 50 for da er livet over haha hvis du skjønner hva jeg mener. anyways thanks good ppl
Vis hele sitatet...
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Odonkor: Ja, heroin burde han definitivt ta seg en sniff på. Hvis han ikke spyr halve døgnet i strekk, kaldsvetter som en gris og klør som om en maurtue har innvadert ham kan vi konkludere med at, ja, det feiler han noe.
Vis hele sitatet...

"Trygt" er kanskje ikke helt det korrekte ordet å bruke, men Odonkor har et poeng. Heroin i seg selv er veldig harmløst på kroppen i forhold til andre stoffer. Med heroin er overdose og avhengighet det farlige, men avhengigheten får du ikke over en natt.
Jo, det er faktisk de som hevder de har det. Jeg personlig var ikke særlig fristet etter å ha hengt over toalettskåla i x-antall timer. Man må kjenne sine grenser og sin kropp før man tar valget.
Sitat av CT705 Vis innlegg
dude heroin er ikke trygt hva f babler du om, nære folk har gått helt feil vei med shittet, følelsen av godhet blir så sterk at du får urge til å gjøre det igjen og vips er du hooked. skal prøve det når jeg er 50 for da er livet over haha hvis du skjønner hva jeg mener. anyways thanks good ppl
Vis hele sitatet...
Dette minner om mainstream anti-hasj.

Anbefaller dog fortsatt 4-FA, sjekk det ut, mange mener det er overlegent kokain/ritalin osv. - beste stimulant/amfetamin der ute.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Odonkor: Jeg mener at det er litt merkelig av deg å dra den diskusjonen der med en som ikke har fått noen effekt av hverken kokain eller cannabis. Selvfølgelig sier han at han vil ha alt bortsett fra heroin. Hva forventet du, da? Forøvrig blir nybegynnere veldig ofte kvalm, og mange ender med å kaste opp. Dette med kløen er også en klassiker man ikke slipper unna så lett. Jeg tror ikke trådstarter ser frem til en kveld på byen med pils, pupper og heroin, egentlig.

Hvem skal lese seg opp? Jeg eller trådstarter? Hvis du siktet til meg kan jeg forsikre deg at jeg har nok av erfaring på det området.
Vis hele sitatet...
Jeg mener det er viktig at folk ikke får feil informasjon og tror at en kveld med kokain er bedre (helsemessig) enn heroin - begge i moderate mengder. Det blir litt trangsynt, og spesielt trangsynt når de samme menneskene snakker piss om motstandere av hasj og mangelen deres på kunnskap om hasj/drugs. Hvis brukeren får relativt rent og doserer rett er ikke sjansen for at brukeren opplever side effektene du nevner store (det vet du som har nok av erfaring på dette området). Heroin og byen går som hånd i handske for noen, for andre passer cola bedre.
Trådstarter
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Dette minner om mainstream anti-hasj.

Anbefaller dog fortsatt 4-FA, sjekk det ut, mange mener det er overlegent kokain/ritalin osv. - beste stimulant/amfetamin der ute.



Jeg mener det er viktig at folk ikke får feil informasjon og tror at en kveld med kokain er bedre (helsemessig) enn heroin - begge i moderate mengder. Det blir litt trangsynt, og spesielt trangsynt når de samme menneskene snakker piss om motstandere av hasj og mangelen deres på kunnskap om hasj/drugs. Hvis brukeren får relativt rent og doserer rett er ikke sjansen for at brukeren opplever side effektene du nevner store (det vet du som har nok av erfaring på dette området). Heroin og byen går som hånd i handske for noen, for andre passer cola bedre.
Vis hele sitatet...
tipper 4FA er vanskelig å få tak i, du ser ut som n med peil, så hva har du i boka som du anbefaler bortsett fra 4FA gi meg en liten liste så skal jeg ha det litt gøy
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jo, det er faktisk de som hevder de har det. Jeg personlig var ikke særlig fristet etter å ha hengt over toalettskåla i x-antall timer. Man må kjenne sine grenser og sin kropp før man tar valget.
Vis hele sitatet...
Det finnes også naturligvis de som får side effekter förste gang på kokain (ubehageligheter i hjertet - klassiker, personlig velger jeg "toaletteskåla" foran akutten).
Bedre enn en helg med kokain, sier du. Vel, hvis han ikke får tak i annet enn noe som er kuttet så heftig at han ikke kjenner noen effekt er det ganske stor sjanse for at han ikke får tak i "god" heroin. Han tar en risk med begge deler når han ikke vet, med andre ord.

Forøvrig har jeg aldri sagt at alle opplever disse på heroin, men det er veldig vanlig blant de som er nye. Du kan lese litt om hvorfor her: http://wiki.answers.com/Q/Why_does_h...new_user_vomit. Kløen har jeg fått av andre opiater også. Bare det i seg selv er helt utrolig irriterende.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Her. Ketamin sammen med Mdma kanskje? Dèt kan være noe det for trådstarter.. Hvis du vil ha noe som gir god rus og ikke er svært avhengighetsskapende. (Info fra svenske flashback btw)
Sist endret av aeon_illuminate; 6. mai 2012 kl. 19:41.
Hvis trådstarter skal kommunisere greit med folk ville jeg droppet ketaminen med mindre det var snakk om en veldig liten dose for en "buzz". Kjenner nesten tungen stokke om ordene i kjeften min allerede ved tanken, he he.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har aldri prøvd kokain selv, men venner av meg sier at man er nesten "nødt" til å ha litt alkohol ilag med kokainen, f.eks 2-3 øl.

Sitat av CT705 Vis innlegg
dude heroin er ikke trygt hva f babler du om, nære folk har gått helt feil vei med shittet, følelsen av godhet blir så sterk at du får urge til å gjøre det igjen og vips er du hooked. skal prøve det når jeg er 50 for da er livet over haha hvis du skjønner hva jeg mener. anyways thanks good ppl
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd heroin, men har prøvd både dolcontin, subutex, tramadol, kodein og kratom, i større doser i forhold til min toleranse, men har alikevel bare tatt slikt med 2-4 ukers mellomrom og holdt meg til 1 kveld om gangen. Kjenner også flere som har prøvd heroin, både å skyte, snorte og røyke. Ingen av dem er "hooked". De jeg kjenner som er hekta på heroin eller lignende idag, var allerede rusmisbruker og hadde store problemer med seg selv før de begynte med opiater. Det skal faktisk litt til før kroppen i seg selv trenger heroin for å fungere. Dessuten må man like rusen. Jeg liker ikke å bare ligge der trøtt, kvalm og tankeløs, men de som gjør det, de blir muligens "hooked" etter første gang.

Sitat av CT705 Vis innlegg
faen heller hva anbefaler dere da? mephedrone? opp for alt except heroin
Vis hele sitatet...
4-MEC. Står ikke oppført på narkotikalisten. Bruker dette selv i ny og ne. Veldig sedativt og euforisk stimulant, som ligner veldig på MDMA. Man blir sløv, men samtidig mentalt våken. Det er ikke vanedannende ved normalt bruk, og toleranse har verken jeg eller noen jeg kjenner merket noe til. Det varer lenge enn kokain (60-120 min). Heller ingen nedtur eller insomnia for min del. Eneste minuset er at det kommer en mega-crawing etter mer når rusen begynner å gå ut, men dette går over etter at rusen er helt ute (3-6 timer), eller etter en natts søvn. Man blir ikke høy på pæra slik som på kokain, men heller emosjonell, åpen og glad (MDMA).

Og en ting til; dette er ett RC (Research Chemical), altså ett ganske nytt stoff. Langtidseffekter vet vi lite om, men jeg har enda ikke kommet over noen dødelige overdoser, eller tilfeller av permament skade, o.l. Det ble først kjent rundt 2010. Men det skal være dokumentert at 4-MEC har mindre neurotoksitet enn MDMA og mephedrone.
Kokain er en rus man må lære og kjenne i mine øyner, og med kvaliteten som er på norsk kokain er det nesten så man må 'kjenne etter'. 2-3 linjer med god kokain og du hadde fort opplevd hvorfor det er så populært narkotikum.
Sitat av hideout Vis innlegg
Kokain er en rus man må lære og kjenne i mine øyner, og med kvaliteten som er på norsk kokain er det nesten så man må 'kjenne etter'. 2-3 linjer med god kokain og du hadde fort opplevd hvorfor det er så populært narkotikum.
Vis hele sitatet...

Dette stemmer godt med mine erfaringer med kokain, og det er det som gjør det farlig. For hver gang du tar det, blir det bedre, og sånn fortsetter det. Så er greit det er så dyrt, for da havner du ikke i fella

Sitter nå i Panama, Latin Amerika, og har hatt et par kvelder med kokain, kvaliteten her borte her fantastisk og rusen er vanskelig å sammenligne med det jeg har prøvt i Norge. Og som sagt, du forstår da hvorfor folk er så fornøyde med kokain
Jeg vil ambefale deg og snorte ca 0.2g Kokain, og rett etter du har inntatt stoffet så begynner du og tenke på "kake."

Si kake kake kake, i huet ditt hele tiden hehe så hopper du i dusjen og står dær i noen min. Mens du står i dusjen kan det godt hende du kommer til og kjenne feelingen.

Det er faktisk ganske viktig og ikke ha noe særlig forventninger, la alt komme helt automatisk da blir det best synes i hvertfall jeg. Helst prøv og glemm at du har tatt det. =)
den 4-MEC'en hørtes litt ut som noe jeg fikk en gang som fyren kalte "blomster-pepper".. det var amf med litt MDMA-preg (iflg dealeren), beste følelsen! noen som har hørt/prøvd om dette før?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Odonkor Vis innlegg
1) Cola derimot, hodet kjörer i 100, hard craving og til slutt en nedtur som ikke ligner noe annet rusmiddel (mulig meth er i samme bane - aldri prövd, men hört).

2) Foreslår at du leser deg litt opp om narkotika så vi slipper svada her inne.
Vis hele sitatet...
1) Alle amfetaminer, stort sett alle, har verre nedtur enn kokain, altså det er heller regelen enn unntaket. At kokain har lignende nedtur som metamfetamin er det største våset jeg har hørt til dags dato i hele mai mnd! Du har i hvertfall hørt litt feil.

Cola kjører heller ikke hodet i 100, såfremt man ikke tar stor mengde per dose.

2) Hmmm. Jeg tror egentlig Lucy kan veldig mye mer enn svært mange andre her. Tips; sjekk litt rundt på forumet så ser du!
Sist endret av aeon_illuminate; 7. mai 2012 kl. 15:24. Grunn: Tillegg
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Om du har testa amf før, så nytter det ikke å lete etter lignende rus i Cola..Det kan ikke sammenlignes på den måten..Cola gir mer "stemning", enn rus. Dama merka heller ikke noe på en cola som funka på meg..Dette er helt vanling.Som mange andre skriver over meg, det tar litt tid med kokain, man lærer å like det. Å ta stadig større doser som du sier du gjør, er en ufattelig dårlig ide. Kokain er ikke å spøke med, vær forsiktig og bruk hodet!
¨Jeg mener folk som i det hele tatt prøver heroin viser så lite respekt til mulige konekvenser av stoffet at de burde holde seg til "rusen" melkejokolade gir. Det eneste jeg positive jeg peronlig har lest av TS er at han skal holde seg vekk fra nettopp det. Det virker likevel som livet hans/huns dreier som om å stresse med å få en rus som om TS prøver¨å være en hobby-eller wannabe narkoman.
Nedturen amfetamin gir deg er kapittel for seg selv, noe en kolakveld i Norge ikke kan sammenlignest med. Prøv dog ~ren kokain og hold deg våken på det i flere dager og du får fort en ikke altfor behagelig nedtur og..
hideout: Helt enig med deg der. Jeg personlig foretrekker derfor kokain fremfor amfetamin. Siste nevnte har gitt meg den verste nedturen noen sinne. Jeg tror nesten den slår nedturen på heroin, faktisk.
... Var det ikke trådstarter som ble psykotisk etter 3-timers søvn prosjekt tråden?
Jeg var vel "heldig" jeg da.. Forsøkte cola ved 2 anledninger og den første var jeg lettere brisen dvs 2 drammer innabords, ikke så spesielt sterke. Å herregud...bare sekunder etter stripa var oppi nese gangen kjente jeg et rush uten like og humøret var i taket. Vrengte av meg gensern, temperaturen i kroppen må minst ha rundet 38 grader. Varte omtrent en times tid.

Når man blander med alkohol vil det dannes et nytt stoff av colaen som er litt sterkere og varer litt lenger.

Men som følge av at rusen var så himla god, bestemte jeg meg for at dette skal jeg aldri forsøke igjen. Dette var rett og slett noe dyrt jeg følte jeg lett kunne bli glad i. Så se på den lyse siden, en dyr vane du ikke trenger å være redd for å legge til deg.

Siden Heroin også var nevnt har også dette vært innabords en gang for et par måneder tilbake, og dette gikk også opp i nesa da jeg ikke følte noe for å røyke det. Veldig deilige greier, men for min del bare en nysgjerrighetsgreie jeg ble tilbudt når jeg skulle hente noe å røyke på. Lar det forbli en engangsgreie

Alt i alt velger jeg å forholde meg til den gode gamle Mary Jane i ny og ned. Det er viktig å holde det til bruk og ikke misbruk. Er ett par uker siden siste J'en nå pga eksamenstider, og da er det en fordel å holde seg klar i hodet.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
... Var det ikke trådstarter som ble psykotisk etter 3-timers søvn prosjekt tråden?
Vis hele sitatet...
Jo, "psykotisk", eller hur? Godt mulig det kan ha vært et prosjekt for Ts. Vet fortsatt ikke om den tråden var kødd.
Kanskje er dette et prosjekt #2?
Jeg merket ingen ting de første gangene jeg tok cola, og skjønnte ikke hvorfor noen gadd å bruke penger på noe sånnt. Men har nå endt opp med å ha en stor kjærlighet for det. Jeg synes det funker best hvis man har drukket et par øl først og tar mange små linjer istedenfor større av gangen. Smakssak.
Jeg hadde en periode for en stund siden da jeg tok veldig mye mephedrone over en tid, og jeg må bare si at det er utrolig fett, men utrolig skittent. Flere av de som tok mye av det fikk psykoser som var ganske ville på tur. Til og med noen det har gått såpass ille med at de aldri kan røre noen form for dop igjen. Ikke bønne engang. For da kommer lysten på meow meow smygende.
MDMA er en mye bedre dop i og med at langtidsvirkningene er litt kjennte ihvertfall.
Jeg synes også GHB er utrolig artig, men det krever mange forhåndsregler. Ikke noe man bare burde kaste i seg uten å vite hva man driver med. Da kan det fort gå veldig dårlig.
Sniker til meg ett lite spørsmål her.
Sånn sirkus hvor lenge varer nedturen ?
Tatt små mengder 2 dager på rad.
Forskjellig fra person til person, alt fra noen timer til folk som har rapportert å være nedstemt i ett par dager. En annen faktor som spiller inn er en flott regel "The higher the climb, the harder the fall", som selvforklarende sier at jo lenger du er oppe, desto lenger ned vil du falle.