Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3242
Hei alle, da var det avhør imorgen.

Tatt for 10g mdpv fra Kina.

Noen tips?

Takk
http://www.youtube.com/watch?v=GH_StQ6KdW0
Kan funke hvis du ikke har betalt med kort.
Sitat av Sonic Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=GH_StQ6KdW0
Kan funke hvis du ikke har betalt med kort.
Vis hele sitatet...
Betalt med kort
Du gjorde det i fylla...
Hva forventer du forslags tips? Eneste tipset som er relevant er å nekte å la seg avhøre.
Alt du sier vil og kan bli brukt mot deg, derfor er det bare tull å si noe. Med mindre du har tenkt å lyve, noe som ikke er så lurt i denne saken da du har betalt med kort.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Du gjorde det i fylla...
Vis hele sitatet...
Så lenge denne "fylla" er selvpåførst hjelper det TS lite.

Hvis ikke hadde jo alle som hadde gjort noe gale skyldt på fylla. It aint that easy.
For si at jeg trodde det var lovlig! Takk for svar alle!
Si at du velger og ikke kommentere spørsmålet på hvert spørsmål som blir stillt, du er pliktig til og møte i avhør, men du bestemmer selv hva du vil si, og om du vil si noe.

Holder du kjeft er det stor sjangse for at sagen blir henlagt
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Han var ruset og visste ikke at det var ulovlig da, dette er ikke noe obvious vold men noe som er vanskelig å vite er ulovlig... han er nok fucked, så medlidenhet med "narkotikalisten er umulig å finne" funker, og "det så interessant ut på nettet der og da"

jaja er litt ruset nå, ta det med en klype salt heh
Vis hele sitatet...
Hvis man er dum nok å bestiller noe man er usikker på om er lovlig og ikke finne narkoltikalisten, så tviler jeg sterkt man får noe medlidenhet fra onkel.
Tviler på noe medlidenhet fra politiet ja, de vil garantert prøve og få deg til og innrømme hva du har gjort! Grunnen til dette er at de har lite nok resurser som det er og det er veldig liten sjanse for at de følger opp saken hvis du bare velger og ikke forklare deg
si at kortet du brukte ble stjålet og noen andre bestilte det? på noen nettsider trenger du ikke mere enn kortet for og betale.

husk og gjem kortet og ring inn til banken og få de til og sperre det og sende nytt kort. vet ikke om det funker, men kan godt hende.
Jeg var nettopp i rettsak for mdpv. Jeg sa jeg hadde sjekket om det var på narkotikalisten, og siden det ikke var der, ble tiltalen fjernet.