Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8754
Har en gang på 5 år vært bortig hash som har vært pensla med heroin, så det er nok ikke så mye av det. Men at det er plater der ute som er pensla med heroin er helt sikkert.
På den tiden jeg prøvde hasjen som var penslet med heroin, hadde jeg tilgang på charas fra india, og var godt innrøyka på den(hadde tilgang på flere andre gode typer hash også, så det er ikke det at jeg var innrøyka på charasen som var problemet). Og når da knekk/sand-bønna til 85kr for 1 g fenger 10 ganger mer så sier det seg selv at det er noe muffens med den plata.

Har også kommet borti "hasj" som har vært pensla med jwh eller lignende produkter den siste månden.
Så på den i mikroskop, og det var faktisk ikke hasj i det hele tatt + at det inneholdt glasskår!!

Men det er ikke mye av disse platene såvidt jeg har fått med meg vertfall... er du uheldig så kanskje du kommer borti det et par ganger i året.
Sist endret av Skralla1; 31. oktober 2011 kl. 02:28.
Joda, det BLIR buffet ut weed med piller! Har opplevd dette selv fra en kar jeg trodde drev grei business. Var "bare" paracet for å få opp vekta på weeden, noe jeg fikk bekreftet senere. Fikk vondt i hodet og det lå igjen hvit hard aske.
Drittfolk, kunne ihvertfall bøffa det ut med noe som ga en rus.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Har en gang på 5 år vært bortig hash som har vært pensla med heroin, så det er nok ikke så mye av det. Men at det er plater der ute som er pensla med heroin er helt sikkert.
På den tiden jeg prøvde hasjen som var penslet med heroin, hadde jeg tilgang på charas fra india, og var godt innrøyka på den(hadde tilgang på flere andre gode typer hash også, så det er ikke det at jeg var innrøyka på charasen som var problemet). Og når da knekk/sand-bønna til 85kr for 1 g fenger 10 ganger mer så sier det seg selv at det er noe muffens med den plata.

Har også kommet borti "hasj" som har vært pensla med jwh eller lignende produkter den siste månden.
Så på den i mikroskop, og det var faktisk ikke hasj i det hele tatt + at det inneholdt glasskår!!

Men det er ikke mye av disse platene såvidt jeg har fått med meg vertfall... er du uheldig så kanskje du kommer borti det et par ganger i året.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du koker ihop røverhistorier, og glasskår da....
Si meg hvorfor skulle noen gidde å lage dette? De er ute etter å tjene penger ikke å drepe folk, hva skal de med glasskår i røra ?

Tror du har hørt historier om grtiweed, noe som faktisk "gir mening", altså det at er glass i det tjener et formål, det blir tyngre. At noen skulle putte glass i soapbar derimot får den ikke til å "se bedre" ut finnes garantert no annet stygt å bøffe med som ikke dreper deg og ser "troverdig" ut.
Ingen røverhistorie.. Så på gallen i mikroskop, pleier som oftest å gjøre det for og se kvaliteten på hasjen jeg skal røyke.
Og i den bønna som hadde en jwh-210 lignende rus.. Fantes det ikke 1 eneste krystall.. Bare småe glasskår/fiber, kjønte selv ikke hvorfor de det hadde blitt adda i bønna for, men de var der!. Det er 100% seriøst.
Men plata var ikke engang laget av cannabis. Bare noe buff som lignet på hash.. Men så det med en gang i lupa at det ikke var det..

Det var altså bare noe som lignet på hash, inne holdt småe glassfibere. og penselet med jwh-210 vil jeg tippe... siden det ligenet veldig på den rusen.
Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Joda, det BLIR buffet ut weed med piller! Har opplevd dette selv fra en kar jeg trodde drev grei business. Var "bare" paracet for å få opp vekta på weeden, noe jeg fikk bekreftet senere. Fikk vondt i hodet og det lå igjen hvit hard aske.
Drittfolk, kunne ihvertfall bøffa det ut med noe som ga en rus.
Vis hele sitatet...
Hvordan blander du paracet og weed?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Black tar heroin fra f. eks. Mexico ser ut som og har samme konsistens som enkelte typer sort hasj. Det er den "skitneste" varianten av heroin, men gir en xtremt tung opiatrus hvis man setter seg en smell. Å blande denne varianten med god metamf i fixet, er en av de beste coktailene jeg vet. Men det ser forjævlig ut, for vesken er svart som tynn tjære. Det tilhører det hysterisk sjeldne tilfellene at hasj blir "penslet" med heroin. Hvis disse to stoffene noen gang blandes, er det råopium som benyttes.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvordan blander du paracet og weed?
Vis hele sitatet...
Drysse det over å klippe det inn eller fuktig/sticky pot som det fester seg til..
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Til dere som sier at folk ikke pensel hasj med heroin fordi det ikke er fortjeneste i det tar kraftig feil.

Dårlig hasj plate koster ned i 2000-4000,-
Heroin 10gram=4000,- standar pris

Plata koster da 6-8000 kr og kan selges for 150,- grammet.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor ikke bare bruke de åtte tusen på heroin, selge det for 1000 kr grammet og tjene fem tusen mer?

Fy faen som folk kjeder seg.

Spis piller.
Røyk flis.
Sitat av everything man Vis innlegg
var kansje det det var hehe.. han som fikk det fikk en brødpose med hvit pulver som smakte amf. blanda det i vann og hadde det på en 20g plate. og blanda med sprit på en annen 20g plate.. sprit plata sparka stygt i trynet. den med vann sparka også men ikke det samma. men er laaaangt fra noe og anbefale da uppers og downers går dårlig sammen hehe
Vis hele sitatet...
Djiiiz, er du 14 eller? En brødpose med hvitt pulver som smakte amf faksitsk.. Og dette ble blandet med vann og penslet på ei 20 grams plate? Har du noen gang sett 20 gram? Kan knapt kalles en plate, men kanskje heller en beis eller en piece elns. Må ha vært litt av ett lag med hvitt pulver, med amf smak på den plata
Forøvrig kan man heller ikke røyke sprit, da alkohol fordamper på ca 80 grader.

Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Drysse det over å klippe det inn eller fuktig/sticky pot som det fester seg til..
Vis hele sitatet...
...Og ingen reagerer på at det er drysset hvitt pulver på weeden?
Høres temmelig tvilsomt ut. Er jo tusen andre ting man kan bruke om man absolutt må bøffe ut weeden, som ikke vises/smaker/lukter..
Sitat av zeromancer Vis innlegg


...Og ingen reagerer på at det er drysset hvitt pulver på weeden?
Høres temmelig tvilsomt ut. Er jo tusen andre ting man kan bruke om man absolutt må bøffe ut weeden, som ikke vises/smaker/lukter..
Vis hele sitatet...
Ja og? Han har jo fått bekreftet at det var paracet, jeg har aldri sagt noe annet en hvordan det kunne gjøres siden bombasa spurte. Selvfølgelig ville folk reagert om det var drysset hvitt pulver på budden, men det er en annen sak.
Sist endret av Aaatcho; 12. november 2011 kl. 20:42.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Ja og? Han har jo fått bekreftet at det var paracet, jeg har aldri sagt noe annet en hvordan det kunne gjøres siden bombasa spurte. Selvfølgelig ville folk reagert om det var drysset hvitt pulver på budden, men det er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Sorry,var ikke deg jeg skulle sitere, gikk visst litt fort her.
For noen år tilbake var det ett intervju i Gateavisa med en dude fra Statens rettstoksikologiske institutt(Heter nå Nasjonalt folkehelseinstitutt) og han kunne bekrefte at hasj penslet med heroin er en myte, fordi de hadde aldri fått inn slike beslag.....
Sitat av sth Vis innlegg
For noen år tilbake var det ett intervju i Gateavisa med en dude fra Statens rettstoksikologiske institutt(Heter nå Nasjonalt folkehelseinstitutt) og han kunne bekrefte at hasj penslet med heroin er en myte, fordi de hadde aldri fått inn slike beslag.....
Vis hele sitatet...
Jeg har også referert til dette intervjuet tidligere. Det som er litt besynderlig og som dessverre gir intervjuet lite troverdighet er at det samtidig påståes at det aldri er blitt konfiskert ecstasytabletter med andre virkestoff enn MDMA. Intervjuet er nok litt utdatert, men det betyr ikke at det ikke er en myte.
Det de sa var at de kun hadde funnet MDMA, MA, MDE, o.s.v, jeg husker ikke alle navnene. Men altså kun de som er i familie med MDMA. Noe som høres like usannsynlig ut alikevel ja.