Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1351
Det er duket for en jomfru-trip på lsd, dvs, forrige gangen klussa vi det til med å blande med altfor mye annet så alt bare forsvant i tåka. Denne gangen har vi fått i tak i noen biter som heter Alex Grey, er det noen som kjenner til disse? Fra nå nylig helst?
vil ikke tro navnet på lappen har noe med effekten, lsd er vel lsd ? har bare kommet borte i navn pga. bilde på lappene som f.eks alien osv. God tur, og ta det med noen du stoler på!
Trådstarter
6 11
Mulig du har rett i det du sier, selv om mitt inntrykk er at forskjellige "produsenter" gir disse bitene sine forskjellige navn, så det kan jo kanskje hende at det er noen forksjeller i hvor potente de er eller noe. Jeg er veldig spent, men alt er nøye planlagt og ligger veldig til rette, så får vi bare håpe det blir så bra som det kan bli
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
vil ikke tro navnet på lappen har noe med effekten, lsd er vel lsd ? har bare kommet borte i navn pga. bilde på lappene som f.eks alien osv. God tur, og ta det med noen du stoler på!
Vis hele sitatet...
Forskjellige lapper kan ha meget stor forskjell på dose. Jeg har hørt at Alex Grey-lapper blir solgt som 150mcg, altså ca. medium styrke. (I virkeligheten er de nok lavere, men det er umulig å vite uten labtesting).
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
vil ikke tro navnet på lappen har noe med effekten, lsd er vel lsd ? har bare kommet borte i navn pga. bilde på lappene som f.eks alien osv. God tur, og ta det med noen du stoler på!
Vis hele sitatet...
Rent kjemisk sett kan ihvertfall effekten variere voldsomt.
Det kommer an på hvordan stoffet er syntesert.

Man kan ende opp med andre isomer av LSD under produksjon, isomer som ikke er psykoaktive.
Disse kan skilles ut av batchen slik at man vil få et renere produkt.

Les mer om gate-LSD her: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article1.shtml
Alex Grey lappene er helt kurante, 1 eller 2 om du er nybegynner. God tur
ikke for og stjele tråden til TS eller noe men har et spm selv og dumt og starte ny tråd for et relatert tema.. noen som vet noe om albert hoff man lapper?
Trådstarter
6 11
Da kan jeg i hvertfall selv underskrive på at Alex Grey var HEFTIGE saker! Jeg tok en bit, og det holdt i massevis for å si det mildt. En spennende, intens, morsom, mystisk, grublende og hallusinerende tur! Moro mens det varte, men det blir en stund til neste gang

Den første gangen jeg tok lsd (men som jeg ikke renger med, fordi det bare ble kluss og mixing) tok jeg nettopp to Hoffman-biter, avhengig av hvorvidt de kommer fra samme parti eller ikke, er de ihvertfall ingenting i forhold til Alex Grey. Nå skal det sies at de Hoffman-bitene jeg spiste da, hadde ligget relativt dårlig innpakket i ganske mange måneder og dermed kanskje også tapt noe kvalitet.
Sist endret av locura; 8. oktober 2011 kl. 12:40. Grunn: skrivefeil
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
ikke for og stjele tråden til TS eller noe men har et spm selv og dumt og starte ny tråd for et relatert tema.. noen som vet noe om albert hoff man lapper?
Vis hele sitatet...

Første gangen jeg spiste lapper var det hoffman, 2010 batchen. Tok en, de var bra.
Sitat av locura Vis innlegg
Da kan jeg i hvertfall selv underskrive på at Alex Grey var HEFTIGE saker! Jeg tok en bit, og det holdt i massevis for å si det mildt. En spennende, intens, morsom, mystisk, grublende og hallusinerende tur! Moro mens det varte, men det blir en stund til neste gang

Den første gangen jeg tok lsd (men som jeg ikke renger med, fordi det bare ble kluss og mixing) tok jeg nettopp to Hoffman-biter, avhengig av hvorvidt de kommer fra samme parti eller ikke, er de ihvertfall ingenting i forhold til Alex Grey. Nå skal det sies at de Hoffman-bitene jeg spiste da, hadde ligget relativt dårlig innpakket i ganske mange måneder og dermed kanskje også tapt noe kvalitet.
Vis hele sitatet...
lapper kan lagres over lang tid så lenge det lagres riktig da i sølvfolie i frysern.. men har selv testet lapper som har ligget lenge i sølvfolie framme i varmen og de var det ikke mye effekt i så kommer helt ann på hvordan stashet har blitt lagret og hvor mye syre det er på det