Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1218
jeh right.
dette er storyen:
Jeg bestilte rammen min den 12. mars. Valgte forhåndsbetaling og pengene ble overført den 14. mars. De sendte rammen på torsdag den 20. mars og jeg fikk den i dag (22.mars).
Ikke bare tok det 8 dager eller noe før de klarte å sende rammen de hadde inn på lager, men de klarte å sende feil ram. De sendte meg 2* 256mb ddr ram. Jeg skulle ha SDram.

Konklusjonen er:
Ikke bestill noe fra mamoz.no. Jævla pakkisbutikk.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
du har ikke fått varen du har betalt for og ergo har du fremdeles krav på den, mail dem så ordner det seg sikkert rimelig raskt
Er vel egentlig slikt som skjer på nesten alle datasjapper, jeg mener at man ikke kan dømme en butikk etter hva en person har opplevd. Men visst det er flere som får samme problem så blir det en annen sak.
Ikke send rammen tilbake. Selg den og kjøp SD-ram for pengene. DD-ram er jo mye dyrere enn SD...
nettopp.. brått har du fått grisedyr ddr
madbertha's Avatar
Trådstarter
prøver å selge den. Men ingen vil ha den
og jeg sitter her med skjegget i postkassa, 256mb ram. BAH
Better than thou.
Jævla pakkisbutikk? Hvor gammal er du egentlig?
madbertha's Avatar
Trådstarter
kjeksbutikk da, hvis det høres bedre ut. De gjorde såfall ikke noe godt inntrykk på meg.
Bestilte skjermkort derfra, hadde ikke noe problemer da.
De ser vell ann kundene
Opprinnelig postet av nso
du har ikke fått varen du har betalt for og ergo har du fremdeles krav på den, mail dem så ordner det seg sikkert rimelig raskt
Vis hele sitatet...
omg, HanZen.. hør på onkel nso. Eller ta en telefon.. bare prøv å vær hyggelig i tlf, så skal jeg LOVE deg at det går i boks. Skulle ikke forundre meg om de betaler all porto heller..
Betale på forskudd?
Pleier vel ikke være så lurt?
Jeg har ingen erfaringer med den butikken, men den har god score på hardware.no. 5.5 i gjennomsnitt av brukerne og 5 av hardware.no-folka. Hvis du går inn og ser på hva brukerne sier er det mangefornøyde, men som med alle butikker er det noen det gikk skikkelig galt for. Hvis du ikke får solgt minnet for mer enn du betalte, kan du jo sende det tilbake innen 14 dager og få penga tilbake, for så å kjøpe riktig på en annen butikk.
madbertha's Avatar
Trådstarter
skal prøve å selge det. Hvis ingen vil ha de så sender jeg de tilbake og skal ha ny ram. Og de får selvsagt betale portoen
Utrolig hva du IKKE får solgt på qxl.no. Prøvd der?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg vil gjerne ha litt billig DDR ram
Ja, jeg kan også kjøpe av deg litt DDR...
Pris?
madbertha's Avatar
Trådstarter
Dette står på rambrikken/e: VM256MB DDR PC266
Det er 10 års garanti på de. Selger brikkene samlet. Så jeg skal ha 684 kr + dere får betale portoen.