Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1134
Den undervurderte
Heisann. Da jeg ønsker å utvikle mine talenter enda mer, søker jeg dermed også vokalister, enten det er rappere eller sangere.

Trance/dance søker jeg folk som greier å holde på toner, og har en stabil stemme, og som har talent til et visst nivå.

Hip-Hop, der er det beats som jeg trenger rappere på. Hvis noen er intresserte, er det bare til å ta kontakt!

Bor du i bergensområdet er det et + for da kan du bli med meg i studio.

Dette er på et litt viderkomment nivå, så jeg søker en viss seriøsitet inni bildet.

Bare til å gi en lyd hvis du er intressert. Blir utfallet bra, distribuerer vi resultatet og muligheten for videre samarbeid er til stedet. Ta kontakt !

PS: Hvis denne er postet feil, så må moderator/administrator gjerne flytte på tråden, men helst ikke slette.

Bump! titegn

Bring up my page ! amagaad
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Man skal ikke bumpe sin egen tråd.
Hva med å post'e noe slikt på en side som faktisk omfatter det du søker etter?
(Nå vet ikke jeg om noe av det men...)
Prøv å finn vokalister på soundcloud! Det kan funke...
Den undervurderte
Trådstarter
Mja, okay, maybe i'll do that !
Hva med å poste noe du har laget?-_-
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Man skal ikke bumpe sin egen tråd.
Vis hele sitatet...
Ikke gi kjeft til brukere som bryter regelverket.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Ikke gi kjeft til brukere som bryter regelverket.
Vis hele sitatet...
Oh the irony
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Oh the irony
Vis hele sitatet...
Just sayin

Men on topic, som andre sier, er litt lettere og få en ide om hva du leter etter vist du linker til noe du har lagd.