Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2271
Hei!

Her er en skate edit jeg lagde for noen dager siden. Som dere sikker ser er ikke poenget med filmen å få fram de sykeste triksene, men å få fram gleden ved skating. Gi gjerne kritikk eller feedback på filmen!

https://www.youtube.com/watch?v=2BP5yifxRvw
Etter 2 min følte jeg det ble litt repetativt, 10sec senere kommer dere med ny spot, herlig!

Deilig edit! Veldig standard "ute å koser oss" video, med veldig god kvalitet. Koste meg!
Må si jeg er ganske imponert! Stå på videre
Ikke aller verst filmet, ei heller tidenes triks som du sa. Uten sola og dens effekter, ville filmen vært døll kjedelig (nå er jeg ikke super fan av skate filmer heller)
The Mad Doctor
Bra film, god filming.
+ Likte musikken! Bra med noe annet enn den stereotypiske hiphop musikken i mange skatefilmer!
+ En del fine overganger.
+ Fin kvalitet og bruk av effekter (grain?) eller var det bare høy iso?
+ Du har skutt filmen under gode forhold. Får den typiske goodfeeling`en av sola og stemninga du klarer å skape i filmen.

- Selve filmingen var grei, men litt ustabil. Brukte du noe form for rig? Altså, type stabiliserende rig? Hvis ikke bør du vurdere gå til innkjøp.


Dette var ganske bra! Fortsett, og ting blir bare enda bedre
ALT for mye slowmo
Dette var bra gutta! Hvordan er Tønsberg skatepark etter at de pussa opp?
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Mesias Vis innlegg
Etter 2 min følte jeg det ble litt repetativt, 10sec senere kommer dere med ny spot, herlig!

Deilig edit! Veldig standard "ute å koser oss" video, med veldig god kvalitet. Koste meg!
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre! Var egentlig litt redd for at det skulle bli for kjedelig. Vi hadde planer om å ha en street session med i filmen, men det ble aldri tid til det, dessverre! Takk for tilbakemeldingen!

Sitat av 295638 Vis innlegg
Må si jeg er ganske imponert! Stå på videre
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Det skal vi gjøre!
Sist endret av Andreas Hem; 9. juni 2014 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
syns den var ganske bra men i noen tilfeller ble det litt "over-editet", altså at all klippinga gjorde det vanskeligere å se hva som skjedde. men jeg likte den jeg, skatet mye før og den fikk meg til å tenke tilbake på alle sommerdagene jeg skatet for ~10 år siden.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av CH0KE Vis innlegg
Ikke aller verst filmet, ei heller tidenes triks som du sa. Uten sola og dens effekter, ville filmen vært døll kjedelig (nå er jeg ikke super fan av skate filmer heller)
Vis hele sitatet...
Ganske enig! Sola har absolutt en viktig faktor i filmen!

Sitat av Rocker-T42 Vis innlegg
Bra film, god filming.
Vis hele sitatet...
Takk for hyggelig tilbakemelding!

Sitat av Lundern Vis innlegg
ALT for mye slowmo
Vis hele sitatet...
Hadde ikke noe steadycam så jeg valgte å kjøre slow motion på store deler av filmen. Da blir alt mer stabilt. Men jeg passet på å slenge inn noen "full speed" klipp inn i filmen for å skape en slags balanse. Takk for tilbakemeldingen!

Sitat av kermit Vis innlegg
10/10 would bang.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Hyggelig med positiv tilbakemelding!

Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Dette var bra gutta! Hvordan er Tønsberg skatepark etter at de pussa opp?
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Parken er HELT konge! Har en følelse av at den kommer til å holde seg lenge for betongen er solid! Anbefaler på det sterkeste å ta turen, hvis du skater eller kjører BMX!

Sitat av paragone Vis innlegg
syns den var ganske bra men i noen tilfeller ble det litt "over-editet", altså at all klippinga gjorde det vanskeligere å se hva som skjedde. men jeg likte den jeg, skatet mye før og den fikk meg til å tenke tilbake på alle sommerdagene jeg skatet for ~10 år siden.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener. Er ikke helt fornøyd med klippinga selv! Bra den vekket minner!
Sist endret av Andreas Hem; 9. juni 2014 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
utrolig bra edit , i og med at jeg er en skater selv, så syntes jeg det var bra triks og bra redigert. Men kanskje litt kjedelig i lengden? føler den kunne tatt litt mer av mot slutten. en skikkelig god ending med en utrolig bra triks hadde vært tøft. 8/10
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av DustMan Vis innlegg
utrolig bra edit , i og med at jeg er en skater selv, så syntes jeg det var bra triks og bra redigert. Men kanskje litt kjedelig i lengden? føler den kunne tatt litt mer av mot slutten. en skikkelig god ending med en utrolig bra triks hadde vært tøft. 8/10
Vis hele sitatet...
Takk for bra tilbakemelding! Veldig enig!
Ja, definitivt bra. Eneste jeg kan pirke i må være klipplengden på det første trickset, det klippes svært kjapt og under en manual. Nå har jeg ikke kjempepeil på skatevideo, men ville tippet det var comme il faut å la kamera gå til trickset var ferdig?
Min umiddelbare tanke var at han falt, og følte du "lurte" seeren ved å inkludere klippet.
Det er bare dette jeg så, og det er jo igrunn en filleting. Godt jobba.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Turelli Vis innlegg
Ja, definitivt bra. Eneste jeg kan pirke i må være klipplengden på det første trickset, det klippes svært kjapt og under en manual. Nå har jeg ikke kjempepeil på skatevideo, men ville tippet det var comme il faut å la kamera gå til trickset var ferdig?
Min umiddelbare tanke var at han falt, og følte du "lurte" seeren ved å inkludere klippet.
Det er bare dette jeg så, og det er jo igrunn en filleting. Godt jobba.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener! Det først trikset landet han sykt sketchy! Han falt ikke, men det så liksom ikke bra ut. Han satt trikset flere ganger og landet smooth de fleste gangene, men klippet jeg brukte hadde så bra lys at jeg ikke kunne unngå å bruke det! Takk for tilbakemelding!
▼ ... noen uker senere ... ▼
kjempebra!! :-)