Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169715
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Registrerte også at det var et hacket objekt på Norway 21. Omgitt av omlag 300 andre hackede objekter. Der lå det en død kis kalt Rage, som hadde items som åpenbart var hacket inn. Vurderte å ta med meg bare backpacken hans, men ble skutt mot før jeg rakk å loote noe som helst.
Sitat av IzznoogooD Vis innlegg
Det stemmer...jeg vet ikke om nevnte hacket objekt forsvinner eller ikke med en serverrestart.

Btw, om det blir registrert at du har items på deg som ikke tilhører moden, kan du få global ban.
Vis hele sitatet...
Dette er ikkje riktig. Frå BattleEye sine sider:
No one is banned for using non-hack programs (like Fraps, overlays, etc.), picking up or using hacked in-game items, weapons or vehicles, being on a server at the same time as a cheater, or other passive non-cheating activity. Therefore all requests mentioning these things as possible reasons for the global ban are ignored.
Vis hele sitatet...
Det som likevel KAN skje er at DayZ-hive'n gir deg ein inventory wipe om du har hacked items over fleire dagar. Dette er eigentleg berre eit rykte eg har høyrt på dayzmod-foruma.
Sist endret av bronze; 3. august 2012 kl. 15:01.
Sitat av bronze Vis innlegg
Dette er ikkje riktig. Frå BattleEye sine sider:

Det som likevel KAN skje er at DayZ-hive'n gir deg ein inventory wipe om du har hacked items over fleire dagar. Dette er eigentleg berre eit rykte eg har høyrt på dayzmod-foruma.
Vis hele sitatet...
Enkleste er vel å bare ikke ta sjangsen på at ryktene stemmer ligg unna åpenbart hacka items!
Sitat av IzznoogooD Vis innlegg
Jeg var inne på norge 21 i går, det var det spawnet noe i cherno som ikke skulle vert der for å si det sånn.

Så det sier jo sitt....
Vis hele sitatet...
Ja, natt til 1 juli så lagde [COLOR="DarkOrchid"]darky.hax[/COLOR] (fra UnknownCheats.me) et "BattleEye Script Detection Bypass".
Det vil si at scriptere (noobs og pro's) kan bruke scripts på servere koblet til hive uten at BattlEye merker det. Derfor ble det totalt kaos på så og si alle serverene som fantes. Den var fungerene i nesten 2 døgn før den ble oppdaget av BattlEye, så dem som prøver seg på scripts nå vil bare bli kicket / evt. bannet etterhvert. Men dere burde følge med på det forumet og se hva dem gjør, så vet dere når dere kan regne med og møte på scriptere også.
Sitat av IzznoogooD Vis innlegg
Antallet av disse tallene er skremmende, og hvor lett det er å få tak i high en gear....alt for lett..

Rangefinder og l85 er noe av det sjeldneste i spillet, eller så det påstår.


Jeg var inne på norge 21 i går, det var det spawnet noe i cherno som ikke skulle vert der for å si det sånn.

Så det sier jo sitt....
Vis hele sitatet...
Litt camping på NW med et par vellykkede kills så har du selv gear oppover ørene.

Av alle de som døde oppe med NW igår, så hadde det vært nok til å fullgeare en liten clan.
joiner noen gamings ? jeg bryr meg ikke om server ettersom jeg ikke har noen ting :P
Sitat av Leikeland Vis innlegg
Greien er jo at hackere blir skutt og utstyret lootet, dermed ender players opp med mer endgame loot enn de skulle hatt, mye av looten går jo nærmest i evig rundgang og -_- skulle ønske rocket bare resatt all loot en dag.
Vis hele sitatet...
Hadde ikke tatt mange dagene før folk hadde fått geara seg opp.

Det jeg derimot håper på er at de innfører super-rare loot. Gjerne på de aller fleste sniperene. itillegg kanskje innføre rare-as-fuck airplane crashsites som kan spawne ting og tang man ikke finner andre plasser. For eksempel sniperen med thermovision kan finnes her. Om du er pissheldig.

Videre håper jeg på at du kan finne military loot i residential areas. Veldig sjeldent at du finner noe der, men slik at om du er heldig så kan du finne AK i et hus. Vi snakker laaav spawnrate på slike ting.
Sist endret av Bombasa; 3. august 2012 kl. 16:42.
Sitat av TBailoutcrew Vis innlegg
melding til dere som hevder at det er en hacker camp på norway 2.. Dere farer med løgn, det VAR campen til meg og mine venner.. faktisk så og si nettopp flytta campen og satt oss opp på nytt. Dere sier det er hack fordi vi har masse endgame guns, fjols! har spilt veldig lenge og det er gear vi har funnet selv og stjælt fra andre! når det kommer til kjøretøya så hadde vi en offroad truck, gaz, rød lada og en blå hippie van pluss en sykkel! dette vel å merke FØR det kom en hacker inn og teleporterte seg in. i campen vår og drepte oss utallige ganger,kræsja 4 helikopter på telta våre og spawna nesten alle kjøretøy rundt camp!! da vi faktisk ikke har interesse av å ha kjøretøy som en hacker har spawna så valgte vi å flytte campen igjen å drite fullstendig i de kjøretøya han dro inn.. fyi så tror jeg forresten vi har sprengt alt på den campen der nå.

General Buttnaked !
Vis hele sitatet...
Hmm, det er godt å høyre. Det var ikkje våpna som gjorde at vi trudde det var hackers. Det var at vi stjal tre-fire køyrety på natta, og kvelden etterpå hadde dykk ti andre køyrety. High end gear er ikkje vanskeleg å skaffe, sjølv om det er relativt openbart at det var noko duping på gong.

Edit: Og vi blei også drept av ein usynleg hacker i nærleiken av campen. Det også hadde litt å seie.
Sist endret av bronze; 3. august 2012 kl. 16:45.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hadde ikke tatt mange dagene før folk hadde fått geara seg opp.

Det jeg derimot håper på er at de innfører super-rare loot. Gjerne på de aller fleste sniperene. itillegg kanskje innføre rare-as-fuck airplane crashsites som kan spawne ting og tang man ikke finner andre plasser. For eksempel sniperen med thermovision kan finnes her. Om du er pissheldig.

Videre håper jeg på at du kan finne military loot i residential areas. Veldig sjeldent at du finner noe der, men slik at om du er heldig så kan du finne AK i et hus. Vi snakker laaav spawnrate på slike ting.
Vis hele sitatet...
vel mye som kunne vært bedre ang. looting, men skal sies at det ikke akkurat vil bli prioritert før alle spill-ødeleggende bugs er fikset! noe som sannsynligvis aldri vil skje uansett...
Sitat av Leikeland Vis innlegg
vel mye som kunne vært bedre ang. looting, men skal sies at det ikke akkurat vil bli prioritert før alle spill-ødeleggende bugs er fikset! noe som sannsynligvis aldri vil skje uansett...
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si noe som dette?

1: Dette er fortsatt kun en MOD!
2: Den er kun i Alpha stadied!
3: Den kjører en "gammel" gameengine, Rocket har planer om og bruke den nye Arma3 enginen etterhvert, som da vil gjøre melè angrep bedre, både fra din side og fra zombiene sin side. Det vil garantert fikse problemet med at zombiene slår igjennom vegger også.
4: Igjen, det er en Alpha, ikkje et ferdig spill. Om dere da ikkje takler at spillet er feilfritt så burde dere vente det er ferdig.

God helg!
Stuck i "loading" screen.. Ikke den med laoding bar, men den hvor skjermen er helt svart og det står "loading" med liten hvit skrift.

What to do?
Sitat av d3ath-jr Vis innlegg
Stuck i "loading" screen.. Ikke den med laoding bar, men den hvor skjermen er helt svart og det står "loading" med liten hvit skrift.

What to do?
Vis hele sitatet...
Prøv en annen server.
Prøver igjen, noen som vil spille med meg? Jeg har ingenting, og kan spille på den serveren du måtte ønske
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Prøv en annen server.
Vis hele sitatet...
Har prøvd det:/

samt:
-Reinstallere ARMA og ARMA II
-Oppdatert ARMA og dayZ
-Annet nettverk
- Vente LENGE for å se om den logger seg inn

Problemet dukket opp etter jeg ble skutt. Da tok en kompiss av meg å trykket på "Send patient to icarus" eller noe.. Så ble skjermen grå og jeg logget ut.
Sist endret av d3ath-jr; 3. august 2012 kl. 18:09.
Noen som har lyst til å spille i gruppe eller har lyst på en til på laget?
Sleng ut hvor du/dere spiller for tiden!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Slapper av ved kjøretøyene mine:
http://i.imgur.com/pnoZM.jpg

Bra utstyr har jeg også

http://i.imgur.com/YAaHW.jpg
I tillegg har uralen massevis av våpen og mer inni den.
quake, slutt å være så god da
er noe som faktisk plager meg med AS50 er at den lager så pinglete lyd.. dette er jo 50cal.. M107 hørest ut som et MONSTER. velger M107 framfor AS50 Tbh..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
M107 har jeg forøvrig en ekstra av, men jeg synes den har for høy rekyl derav forblir den bare i uralen.
Sist endret av Quakecry; 3. august 2012 kl. 21:39.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
AS50 er sykt mye diggere enn M107. Særlig med nato-ammo
Noen som vil spille ? Er på norway 26 atm
Sist endret av Aftershave3k; 3. august 2012 kl. 22:03.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hackere på Norway 2 nå.. Alle ble TP'et enten opp eller ned i lufta. Personlig ble jeg TP'a opp på et tak jeg var under og instant-disconnecta når jeg skjønte hva som foregikk. Så en to-tre folk som døde før jeg fikk DC'a.
Samme her, ble kastet opp på taket og så teleportert ut på et jorde der jeg ble en ku. Og alt sammen bare 5 min før server restart...

Håper jeg ikke mista gearet..
Noen som spiller på Norway 19 her?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Norway 21 er trygg atm, den er gmt -8 også.
jeg blir med å spille, noen måte jeg kan få tak i noen på? Er ganske langt oppe i nord for tiden men kan alltids gå
Hvilken server er best for nybegynnere? Noen som vil spille, add meg på steam ''tobias_108''
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Fant en ATV og nå har jeg tre kjøretøy totalt.. Kjipt jeg ikke finner heli på servern, har ingen lykke der så langt.
http://i.imgur.com/b8JFZ.jpg
Møtte på en hacker mens jeg streama i stad, koste meg på sykkel plutselig blir jeg spraya ned.... så spawner jeg ved ett fyrtårn på land så skal jeg til å klatre, plutselig har jeg AS50 på ryggen og alice pack stappa med ghilie osv! det var litt sykt, har fortsatt alt
Noen som er gira på å spille? Hater å spille alene. Er uten for elektro ATM..
Sikkert et enkelt spørsmål og finne ut av, men jeg prøver her: Noen som vet hva absolutt minste kravet for å klare og kjøre dette spillet er?

Sånn, da har vi det her inne også. Hvis flere lurer;

Minimum:


OS: Windows XP or Windows Vista

Processor: Intel Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz

Memory: 1GB

Graphics: Nvidia Geforce 8600GT or ATI Radeon 3650 or faster with Shader Model 3 and 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 10 GB free space


Recommended:


OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster

Memory: 2GB

Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 or faster with Shader Model 3 and 896 MB VRAM

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 20 GB free space
ey! vet jeg er ny bruker, men har fulgt med på tråden i det siste.
Anyways, har funnet et helicopter i cherno og lurer på om noen har lyst til å joine meg i å få det up and running. Add meg på skype @ lars.skiaker

Tech
Hallo, jeg bare lurer på noe lett og enkelt. Er det mulig å cracke Arma2 og Operation Arrowhead for å så få spilt online DayZ ? Grunnen er vel at jeg ikke har penger, men spillet ser jo helt rått ut.


Start the flaming >.<
Sitat av Techz Vis innlegg
ey! vet jeg er ny bruker, men har fulgt med på tråden i det siste.
Anyways, har funnet et helicopter i cherno og lurer på om noen har lyst til å joine meg i å få det up and running. Add meg på skype @ lars.skiaker

Tech
Vis hele sitatet...
Blir gjerne med på det!
Adder deg på skype!
Sitat av Drue Vis innlegg
Hallo, jeg bare lurer på noe lett og enkelt. Er det mulig å cracke Arma2 og Operation Arrowhead for å så få spilt online DayZ ? Grunnen er vel at jeg ikke har penger, men spillet ser jo helt rått ut.


Start the flaming >.<
Vis hele sitatet...
Nei. Og hvis du får det til må du spille på cracked servere tror jeg. DayZ characteren knytter seg til CD koden din, og du din Unique Player ID gjør også det så vidt jeg vet.
Sitat av Drue Vis innlegg
Hallo, jeg bare lurer på noe lett og enkelt. Er det mulig å cracke Arma2 og Operation Arrowhead for å så få spilt online DayZ ? Grunnen er vel at jeg ikke har penger, men spillet ser jo helt rått ut.


Start the flaming >.<
Vis hele sitatet...
Fire redundant answer: Ja, men det er vanskelig.
Fiery ball of fire answer: Du klarer seriøst ikke å skrape fram 100 kroner? Jeg siterer bare atx her jeg.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
kostet vel 189 sist jeg bestilte, er jo ikke noe en navklient ville blitt redd av engang.
Vis hele sitatet...
Spillet er jo litt gammelt (?)
Som css f.eks, du får jo spilt på vanlige servere selv om du har cracka version ?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Arrowhead er ikke altfor gammelt. Men som skrevet over, om ikke du har tålmodighet til å jobbe/samle flasker for å skrape sammen en hundrings, har du ikke tålmodighet til å spille modden
Sitat av freakyy Vis innlegg
Blir gjerne med på det!
Adder deg på skype!
Vis hele sitatet...
Før dere får håp her niggaz. Det er en privat HIVE server som godeste Tech fant chopperet på, vi fikk fikset det og fløy det vekk. Jeg er nå blitt designated pilot

Om dere som vil være med har jerrycans blir vi glade. Og om noen prøver å ta det blir dere offentlig hengt ut og jaktet ned i all evighet. TAKK
Sitat av iSatan Vis innlegg
Før dere får håp her niggaz. Det er en privat HIVE server som godeste Tech fant chopperet på, vi fikk fikset det og fløy det vekk. Jeg er nå blitt designated pilot

Om dere som vil være med har jerrycans blir vi glade. Og om noen prøver å ta det blir dere offentlig hengt ut og jaktet ned i all evighet. TAKK
Vis hele sitatet...
Private Hive..... MEH.
Okay, jeg fikk skrapa opp litt penger til å kjøpe Arma Operation Arrowhead. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal nå ?
Fra å laste ned Modden til å connecte
Sist endret av Mulatten; 4. august 2012 kl. 22:27.
Sitat av Drue Vis innlegg
Okay, jeg fikk skrapa opp litt penger til å kjøpe Arma Operation Arrowhead. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal nå ?
Fra å laste ned Modden til å connecte
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=5B6FZI1kVlc
Bare følg den der )
Best uten ball!
r0bin's Avatar
RAGE!

Etter å ha overlevd i 11 dager og samlet en hel haug av utstyr somla jeg meg opp til NWAF og la meg i en busk med utkikk rett inn vinduene i barracks'en.
Lå der meg ghilie og camo svd og fikk snipet et par stykker som gikk inn for å loote.. ligger rolig i 5-10 min for å se om de var endel av en større gruppe og gikk så inn for å loote de drepte..

Så ligger det fan meg en zombie på gulvet som jeg ikke ser, som ender opp med å drepe meg!
Så missta coyote packen, n.v., m249 saw, m4a1 cco, svd'en, 5 svd mags og noe medical supplies..!

Gud bedre så surt.. blir nok en liten stund før jeg spiller igjen gitt!
Vel, jeg har lasta ned Arma2 og Arma2 OA, har lastet ned Six Launcher og starta den, alle serverene har vist 9999 ping og når jeg prøver å connecte så kommer det "Bad serial number given in Setup" så faller jeg ut av skjermen
åh fant min første sniper i dag M24. Så fant jeg en traktor. Så skulle jeg til en deer stand. Jeg kjørte selvfølgelig traktoren mot deer standen. Så kom det en bratt bakke som jeg kjørte ned. Kræsjet litt her og der uten at traktoren ble ødelagt. så plutselig kommer det et tre i bakken også bremser jeg, men før jeg klarer å bremse helt ned kræsjer jeg med traktoren og den sprenger!!! Å vips så er jeg død
Sist endret av Ravn111; 5. august 2012 kl. 01:46.
Noen som har en klan eller en gruppe som er relativt aktive på dayz som jeg kan joine? begynner å bli lei av å spille alene.

Dersom det er noen som trenger 1 ekstra til klanen eller gruppen sin kan dere jo adde meg på steam; john1ag
Har kuka rundt med 2 traktorer på Norway (x) i noen dager nå, men i kveld fant vi endelig en Hvit Pickup mellom Novy og Stary, håper noen på forumet her savner den, men til trøst sto jo det igjen en brent traktor. (Gjem den bedre neste gang dere raider stary)


http://bildr.no/image/1244475.jpeg

http://bildr.no/view/1244475
Sist endret av Leikeland; 5. august 2012 kl. 02:52.
Sitat av r0bin Vis innlegg
RAGE!

Etter å ha overlevd i 11 dager og samlet en hel haug av utstyr somla jeg meg opp til NWAF og la meg i en busk med utkikk rett inn vinduene i barracks'en.
Lå der meg ghilie og camo svd og fikk snipet et par stykker som gikk inn for å loote.. ligger rolig i 5-10 min for å se om de var endel av en større gruppe og gikk så inn for å loote de drepte..

Så ligger det fan meg en zombie på gulvet som jeg ikke ser, som ender opp med å drepe meg!
Så missta coyote packen, n.v., m249 saw, m4a1 cco, svd'en, 5 svd mags og noe medical supplies..!

Gud bedre så surt.. blir nok en liten stund før jeg spiller igjen gitt!
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du til å dø av en eneste zombie?

Uansett, idag når jeg døde for å spawne nærmest muli matesene mine spawnet jeg rett foran en fyr som syklet på veien. Jeg ropte til han men han reagerte ikke, og han forlot sykkelen for å gå inn i et hus. Jeg tikk bort til sykkelen også kom han i døren og vi hadde en liten staredown. Jeg klarte til slutt å rappe sykkelen siden han hadde et gjerde foran seg... Syklet av sted i vill latter, og den står parkert på mitt eget lille sted, og jeg har tatt godt vare på den som den ansvarsfulle sykkeleieren jeg er
Hvilken server spiller de fleste på freak på ?
Sitat av Drue Vis innlegg
Hvilken server spiller de fleste på freak på ?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller på så å si alle norske servere foreløpig (hosta av battlefield.no ;: Multigamer.no)