Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1073
Heisann jeg har et problem. For 5 dager siden kjøpte jeg denne: http://game-on.no/products/gg-xtreme-45-black.

Jeg har hittil skutt over 15 patroner med den. Funka helt fett. Etter at jeg hadde brukt den en kveld la jeg den i kjelleren i esken sin. Når jeg da prøvde å skyte med den dagen etter var den plutselig kødden. Når jeg skøyt satt blowback greia seg fast i hammeren. Den greia som blir dratt tilbake når man skyter. Samme skjer når jeg lader, what the heck do i do? er litt frustrert. NOen som har noen anelser hva jeg burde gjøre? Har smurt den med silikonspray.
Send mail til game-on, og forklar problemet.
Du har vell klart og bøye noe da, så den stopper! Husker jeg måtte bøye hammern 1-2 mm engang det skjedde med meg.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Send mail til game-on, og forklar problemet.
Vis hele sitatet...
Allerede gjort.

Det er ikke bare når jeg skyter, dette problemet oppstår også når jeg lader.
Du har ihvertfall kjøpt fra de riktige folka. Veldig hyggelige og hjelpsomme! Regner med du får bra hjelp der
Fortsatt ingen?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det er jo null stress å demontere disse, ta ut magasinet, så sleiden, så ser du hva annet som må av før den avt kan skrelles.

Deretter plukker du den i deler, finner feilen, og smører opp pakninger og gummi pluss sleiden/hammer med silikonspray og setter sammen igjen.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Det er jo null stress å demontere disse, ta ut magasinet, så sleiden, så ser du hva annet som må av før den avt kan skrelles.

Deretter plukker du den i deler, finner feilen, og smører opp pakninger og gummi pluss sleiden/hammer med silikonspray og setter sammen igjen.
Vis hele sitatet...
Nå klarer ikke jeg det der da... Uansett, mister man ikke reklamasjon elns da ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
De kan ikke se du har åpnet den, dessuten er smøring av softgun en del av vedlikeholdet, vil heller si du mister garanti/reklamasjon dersom du IKKE vedlikeholder den.
I tillegg var det et annet problem. Jeg bestilte Den svarte versjonen, men fikk sølvversjonen, kan jeg klage?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
I tillegg var det et annet problem. Jeg bestilte Den svarte versjonen, men fikk sølvversjonen, kan jeg klage?
Vis hele sitatet...
Det vel litt seint å klage etter du har mottatt, åpnet og brukt produktet? Du kan selvsagt klage på problemene som har oppstått med den. Som det blir sagt over er de visstnok veldig hyggelige også. Jeg ville derimot ikke klaget på fargen og sendt den i retur ødelagt.

Klag på problemene og si gjerne at du egentlig bestilte den i en annen farge, så får du nok riktig farge dersom de velger å bytte den i en ny.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
I tillegg var det et annet problem. Jeg bestilte Den svarte versjonen, men fikk sølvversjonen, kan jeg klage?
Vis hele sitatet...
Du kunne klaget og sendt den tilbake og fått tilsendt riktig farge hvis du hadde gjort det med en gang. Litt sent nå som du har brukt den en del og samtidig fått ødelagt den. Men hvis de bytter hele greia på garantien, så kan du jo si i fra om det.

Uansett, så taper du ikke på å sende en epost og forklare dem det, kanskje de er såpass greie at de bytter den uansett.

Edit: Ninja atter en gang..
Sist endret av Fuzzybossen; 16. april 2012 kl. 23:17.
Jeg fant problemet men vet ikke åssen jeg skal fikse det... http://i40.tinypic.com/kuhs5.png

Denne skruen har falt ut, har ingen anelse åssen men den gjør så en sånn greie blir dratt ut og stopper blowbacken. Hvor kan jeg få sånne skruer? og hva burde jeg gjøre?