Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 4353
Brakk armen i går, og kommer til å gå med gips i omkring seks uker... Jeg lurte på om noen vet om noen morsomme spill på PC som kan spilles med kun én hånd?

Takker på forhånd
Trackmania
Artelleri i World of Tanks.
Bil spillet 'Grid' klarer du stort sett med en hånd. Drifting kan kanskje være et problem, men det er en minimal del av spillet
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Total War spillene, mye morro!
Civilization V!

Skype, multiplayer og en hånd ledig.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
League of Legends med en gaming mus (y)
Du kan nok egentlig glømme slike FPS games og sånt. men strategi er det som du får nesten klare deg til, men er armen 100% dau, eller kan du liksom trykke bokstaver og sånt men bare ikke klarer og reagere fort? (har ikke brekt no før)

Blir gjerne med deg på no strategi (med skype ellerno) eller vi kunne sette opp Lan med Freaks? hva sier du? og hva sier resten?
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Armen er rimelig dau ja, med tanke på at den brakk i går...
Takk for forslag Er også åpen for morsomme flash spill (som kingdom rush o.l)
Sist endret av 1c3t34; 27. februar 2012 kl. 19:29.
Crayon Physics
Forsaken World kan også godt spilles bare med mus. Litt stress kanskje, men jeg klarer det helt fint om jeg er skikkelig lat.
Men jo, hva pleier/pleide du og spille? noe lignende du ønsker?
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Men jo, hva pleier/pleide du og spille? noe lignende du ønsker?
Vis hele sitatet...
Spiller en god del League of Legends, men det blir uaktuelt nå Er vel ikke noe annet jeg gamer fast.
Må bare legge til at det tok ikke mange dagene etter jeg brakk høyrehånda til jeg klarte å bruke musen til spilling.

Nå brakk jeg bare det lille benet bak lillefingeren tho. Kanskje ikke det helt store, menmen.
Sist endret av Bombasa; 27. februar 2012 kl. 19:41.
Peggle deluxe på Steam! Funker helt uproblematisk med en hånd.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Spille med en hånd? Knakk armen i går? Yeea, suuure (memeface)

Neida. Du kan spille det en av klassikerene, Mario, Pac-man, Pacxon, worlds hardest game, snake og tetris. Listen er lang. 123spill, 1001spill og onemorelevel har et utall spill som kan spilles med en hånd. God bedring!
Såpekoker av rang
Leisure Suit Larry 7 - Love for Sail
Guitar Hero med tapping mode.
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Armen er rimelig dau ja, med tanke på at den brakk i går...
Takk for forslag Er også åpen for morsomme flash spill (som kingdom rush o.l)
Vis hele sitatet...
Brakk du armen eller håndleddet?

Når jeg brakk et bein i håndleddet fikk jeg beskjed om å spille for det trente opp fingrene igjen, så rett etter legevakta var det LAN party
Sist endret av Bl1zzarD; 27. februar 2012 kl. 19:58.
Heroes of Might and Magic! Om du foretrekker 3, 4, 5 eller 6 er ett fett. Noen liker vel kanskje til og med 2. Anyway. Age of Empires. Stort sett samtlige RTS-spill. CSI-spillene.
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Brakk du armen eller håndleddet?

Når jeg brakk et bein i håndleddet fikk jeg beskjed om å spille for det trente opp fingrene igjen, så rett etter legevakta var det LAN party
Vis hele sitatet...
Høres jo utrolig deilig ut Men uheldigvis nei, brakk begge knoklene nederst på armen, rett over håndleddet.
Hvilken arm er det?

Blir vel litt forskjell om det er musearmen eller wasd armen.
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Det er tastatur-armen(venstre) som er bukket...
Sist endret av 1c3t34; 27. februar 2012 kl. 20:07.
Vennen min spilte mw3 på xbox med brukket hand men hørtes ut som at han slet litt til tider..
conquer online
Diablo, Diablo 2, SC og SC2 (singleplayer på easy.. ), heroes of might & magic 2, 3 og 4..
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Høres jo utrolig deilig ut Men uheldigvis nei, brakk begge knoklene nederst på armen, rett over håndleddet.
Vis hele sitatet...
Uheldig på isen?

Men om du har en mus med macro knapper kan du sette opp en til å gå framover og en til å gå bakover. Da er det mulig å spille fps spill ihvertfall.
I see you...
NAPse's Avatar
Da jeg hadde bandasjert hånda spillte jeg mye Transformice.
Du kan velge å bruke venstere hånd (wasd) eller høyere (piltastene).
Eneste minuset er at det blir litt vanskligere når du er shaman med en hånd, men jeg tror det skal gå fint.
Fett spill er det hværtfall!
Kommer an på hva slags mus du har :P. Hvis du for eksempel har Razer Naga, så kan du nesten spille hva du vil med bare musa ^^. Men Heroes of Might and Magic burde funke fett!
Strangle The Snake 2!
The Curse of Monkey Island.

Velg puzzle mode, så har du noen timer med spilling.
Sist endret av prenix; 28. februar 2012 kl. 09:47.
Jeg tror Torchlight kan styres kun med musen.
Du kan campe på COD
Som mann med tilgang til internett ville jeg nesten forventet at du har masse trening i å bruke én hånd til å manøvrere det

ON TOPIC: Strategispill er vel kanskje løsningen?
Turnbased er løsningen min venn.

Civ 1-5
Total War serien
HOMM 1-6
The battle for Wesnoth er et gratis spill jeg anbefaler på det sterkeste!
LIste over noens top 10
Er det bare jeg som ser dette som nok en fetisjistisk runkeforespørsel, tilslørt og skjult i en "brukket arm"?
Selfølgelig vil gutten ha spill som kan "dras" og "mestres" på én og samme gang.

Spank Monkey tjener dette formålet forøvrig;

http://www.addictinggames.com/funny-games/monkey.jsp
Sist endret av Psilocybolisme; 28. februar 2012 kl. 13:51.
Bejeweled 3 og peggle, dei spela føles veldig godt
Knakk begge hendene samtidig på skateboard for noen år siden. Den perioden ble jeg helt sykt god i cs 1.6. Så det er mulig å game med gips, trenger bare litt tilpassning