Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 9871
Jeg vil åpne enkelte snapchat-bilder uten at folk kan se at jeg har åpnet bildet i Snapchat.

Hvordan får jeg til dette? Mener det fantes en tråd her på forumet engang om hvordan man gjorde det men klarte ikke finne den igjen.. Må jeg i en bakrunnsmappe og se på bildene eller finnes det en app som lagrer Snapchat-bilder uten at de trenger å åpnes?

Hvis noen har peiling på dette, settes det pris på!
Sist endret av Mezmerize; 18. april 2014 kl. 23:52.
Android eller Apple?
Uansett så er det bare å laste ned en app som snapkeep eller snapsave. Da har du vanlighvis en "option" om at bildet ikke skal vises som åpnet.
Trådstarter
Har Android!
Jeg bruker supersnap... gratis og
https://play.google.com/store/apps/d...linho.snapsave Denne funker. Appen vil ikke bli merket som "åpnet" med mindre du trykker på "trollfacet" som kommer opp når du har åpnet en snap.
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
https://play.google.com/store/apps/d...linho.snapsave Denne funker. Appen vil ikke bli merket som "åpnet" med mindre du trykker på "trollfacet" som kommer opp når du har åpnet en snap.
Vis hele sitatet...
Var den jeg lastet ned! Funker bra!
Takk for tipset!
Husk at Snapsave lagrer Stories automagisk, og dermed fyller opp galleriet ditt ganske kjapt, så det er greit å ta en ryddesjau innimellom for å passe på å ikke få tusenvis av My Story-bilder som fyller opp plassen en har.
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Husk at Snapsave lagrer Stories automagisk, og dermed fyller opp galleriet ditt ganske kjapt, så det er greit å ta en ryddesjau innimellom for å passe på å ikke få tusenvis av My Story-bilder som fyller opp plassen en har.
Vis hele sitatet...
Ja.. Jeg oppdaget at den lagret titalls bilder på Dropboxen min og i galleriet med engang jeg gikk inn på Stories.. Litt irriterende.
Sist endret av Mezmerize; 19. april 2014 kl. 00:28.
Når man trykker på trollfacet, skal det skje noe eller blir det sett av dem?

Formulerte meg kanskje litt dårlig. Det jeg mente var at skal det komme opp en melding etter du har trykket på trollfacet?
Sist endret av Kriis; 19. april 2014 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Kriis Vis innlegg
Når man trykker på trollfacet, skal det skje noe eller blir det sett av dem?

Formulerte meg kanskje litt dårlig. Det jeg mente var at skal det komme opp en melding etter du har trykket på trollfacet?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det. Når jeg trykket på trollfacet skjedde det ingenting, men funksjonen funker selv om det ikke skjer noe. Det blir sett av dem om du trykker på trollface og hvis du lar være blir det ikke sett.
Sitat av Mezmerize Vis innlegg
Tror ikke det. Når jeg trykket på trollfacet skjedde det ingenting, men funksjonen funker selv om det ikke skjer noe. Det blir sett av dem om du trykker på trollface og hvis du lar være blir det ikke sett.
Vis hele sitatet...
Genialt! Men hva er egentlig vitsen med at personen ikke skal vite at du har sett snappen?
Sitat av Kriis Vis innlegg
Genialt! Men hva er egentlig vitsen med at personen ikke skal vite at du har sett snappen?
Vis hele sitatet...
Da slipper man at kvinnemennesker blir steik forbanna hvis de ser at du har åpnet, men ikke svart xD
Sitat av iColdman Vis innlegg
Da slipper man at kvinnemennesker blir steik forbanna hvis de ser at du har åpnet, men ikke svart xD
Vis hele sitatet...
På tide å finne seg ny dame kanskje?
Sitat av Anoman Vis innlegg
På tide å finne seg ny dame kanskje?
Vis hele sitatet...
Desverre er det ikke bare kjærester som er slik.
Er jo ikke hyggelig når du ser at folk har åpna snappen din men ikke svarer da. Uansett kjønn
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Fungerer ikke Snapsave til android lengre?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du kunne ikke ha utdypet en tanke? Hva skjer?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du må betale etter 25 snaps på snapsave. Noen som har et alternativ? Android foressten.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Savemysnaps, helt gratis og funker fett!