Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 782
Kjapt spørsmål, men hva skjer om jeg bruker samme lisens til Word Office til flere PC'er, når den kun er til 1 PC? Vil det i det hele tatt skje noe, som at den blir låst, eller lignende? Er ikke min lisenskode, så jeg vil ikke at noe skal skje for å si det sånn.

Takker og bukker for svar.
lefsespiser
lefze's Avatar
Jeg har personlig brukt samme Office 2003-lisens på flere maskiner i flere år, tror ikke det har noe å si (Har ihvertfall ikke merket noe til det )
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Er det aktivering vil du ikke kunne bruke lisensen på flere maskiner enn den er beregnet for.
Sitat av datagutten Vis innlegg
Er det aktivering vil du ikke kunne bruke lisensen på flere maskiner enn den er beregnet for.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det jeg lurte på. Den er beregnet til 1 maskin, og det er Home & Business 2010, men den er allerede installert på 2 maskiner og det funker.
Hvis den må aktiveres over nettet så er vel det verste som skjer at Microsoft ugyldiggjør lisensen og ber deg kjøpe en ny lisens, og Word går over til å bli en 30-dagers prøveutgave. Hvis dette er tilfellet så er det jo en overhengende fare for at det skjer på alle maskiner der denne lisensen er brukt.
Sist endret av Pløyd; 14. mars 2012 kl. 18:37.