Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1210
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Noen som har noen tidligere erfaringer angående det å kjøre med tilhenger til TG?
Hvordan er det med parkering med tilhenger?
Er det anbefalt å ha lås på denne tilhengeren? Er lite keen på å kjøre å levere tilhengeren hos slektninger på Gjøvik etter at jeg har kjørt kompiser og de har fått lesset av alt :P
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Noen som har noen tidligere erfaringer angående det å kjøre med tilhenger til TG?
Hvordan er det med parkering med tilhenger?
Er det anbefalt å ha lås på denne tilhengeren? Er lite keen på å kjøre å levere tilhengeren hos slektninger på Gjøvik etter at jeg har kjørt kompiser og de har fått lesset av alt :P
Vis hele sitatet...
Sett flere folk komme med hestevogner. Så tror ikke at en henger er noe stort problem.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Ja, men har du sett noen av disse stå parkert under TG? Vil være forberedt hvis jeg må kjøre til Gjøvik første dagen,
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ja, men har du sett noen av disse stå parkert under TG? Vil være forberedt hvis jeg må kjøre til Gjøvik første dagen,
Vis hele sitatet...
Nei, det kan jeg ikke huske å ha sett.
Har hatt med hestehenger alle gangene jeg har vært på TG. Du må parkere et stykke unna skipet på parkeringsplassen, men ellers går det helt fint.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dice Vis innlegg
Har hatt med hestehenger alle gangene jeg har vært på TG. Du må parkere et stykke unna skipet på parkeringsplassen, men ellers går det helt fint.
Vis hele sitatet...
Takk takk, da var det problemet løst

PS: Hvorfor hestehenger? Er det veldig gunstig til å frakte datautstyr i :P ?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Takk takk, da var det problemet løst

PS: Hvorfor hestehenger? Er det veldig gunstig til å frakte datautstyr i :P ?
Vis hele sitatet...
Hestehengern var nesten for liten for hylla vår. Har du vært der før har du sikkert sett Grønn. 6 manns