Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 57627
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmmz, noen av dere som kan noen rå drikkeleker?? Kjekt å ha når man skal fyre igang parties liksom

Kan jo ett par, den råeste er vel kanskje;

Postmann Pat
Du leier inn en PP film, og alle skal fylle ett shot-glass med noe, tequila e.l, det du foretrekker. Så skal dere se filmen, og alle skal ta en shot for hver gang postmann pat feil-girer. og TRO MEG, det er ikke få ganger i løpet av hver episode. Dette er vel en av de råeste metodene å bli fort full på.

Men, noen party poppers å anbefale?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
et kort i panna er kult, man fester et kort i panna uten å se, slik at ingen vet6 hva de har selv, så satser man oppgaver, og sier feks. høyeste kort må vandre over til nabodama og spøøre om han kan få granske hennes nedre anatomi, og hvis han ikke klarer det må han straffedrikke feks 2 pils på 5 min.

elers så har du jo gode gamle: jeg har alldri....
Opprinnelig postet av totto
Hmmz, noen av dere som kan noen rå drikkeleker?? Kjekt å ha når man skal fyre igang parties liksom

Kan jo ett par, den råeste er vel kanskje;

Postmann Pat
Du leier inn en PP film, og alle skal fylle ett shot-glass med noe, tequila e.l, det du foretrekker. Så skal dere se filmen, og alle skal ta en shot for hver gang postmann pat feil-girer. og TRO MEG, det er ikke få ganger i løpet av hver episode. Dette er vel en av de råeste metodene å bli fort full på.

Men, noen party poppers å anbefale?
Vis hele sitatet...
hehee... har hørt om den leken før, men dette er da en russe
knute.. ihvertfall for eilert sundt russen i farsund!

har aldri testet den... tror ikke jeg skal det heller, etter all den
bom-giringa til pat!!!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
fant en godside med litt tips på:

http://home.no.net/drinker/sider/annet/leker.html

enjoy
Ministry of Love
sptz's Avatar
takker for linken Apraksin
Buffalo

Utstyr som trengs: - drikke - min.3 pers.
Dritingsfaktor: (4.0) - 1 flaske (0.35) = 3 slurker.

Regler:
Buffalo kommer egentlig fra Irland, men er en kjent drikkelek fra norge.
Reglene er ganske enkle.
Alle må drikke med venstre hånd (dersom du er kjeivhendt må du bruke høyre).
Dersom du ser noen som drikker med høyre skriker du "BUFFALO! BUFFALO! BUFFALO!"
samtidig som du slår i bordet eller klapper med hendene.
Når du gjør dette skal alle de andre begynne å gjøre det sammen, stakkaren som som drikker med feil hånd må drikke ferdig mens dere roper og klapper, og kan ikke stoppe før det er tomt.

Denne leken er grei og leke for en hel kveld, og gjerne på Pub.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Stormen

Person A begynner leken, og spørr f.eks "Hvem er det som har en tatovering her?"

Alle som da har en tatovering, må ta en kraftig slurk.

Så fortsetter person B, og sier f.eks "Hvem er det som har vært på Roskilde festivalen her?"

Alle som har vært det, må drikke. Og slik fortsetter det.

Cluet er selvfølgelig å få damene fulle nok til å begynne å innrømme noe skikkelig saftige greier F.eks "Hvem er det som har blitt tatt i rumpa her?"
Vis hele sitatet...
har lekt denne med en litt annen vri...du sier f.eks. " jeg har ikke hattt sex på et bad" og så må alle som har hatt sex på et bad drekke mer.
▼ ... flere år senere ... ▼
tenkte jeg kunne fyre denne tråden opp igjen istedet for å starte en ny. saken er at jeg og noen venner skal ha avskjedsfest for 3 stykker som flytter pga skole, forsvaret osv. Så skal vi ha en real fest all night long for disse, men vi vil prøve å unngå en standard 'drikk til du stuper'-fest. Jeg er derfor ute etter drikkeleker og andre påfunn som kan engasjere alle som en. Uansett hva det måtte være.

edit: vi blir en del folk. tenker rundt 15-20 stk så er vel ikke alle drikkeleker som passer men alt tas mot med takk. regner med at på slutten er ikke alle fullt så oppegående
Kan jo heller ikke glemme gode gamle trekk-og-drekk..
Du har en korststokk som du legger på bordet..Hvis noen trekker et rødt kort (hjerter, ruter) kan man velge om man vil drikke de antall slurkene kortet sier eller gi det til en annen medspiller..
F.eks trekker jeg en rød 10'er, kan jeg velge om jeg vil drkke 10 slurker selv eller gi den til en annen..Trekker du svart kort (kløver, spar) MÅ du drikke det selv..

Knekt: Røyke/snuse kort

Dame: Pissekort (du kan ikke pisse før du har fått dette kortet)

Konge: Synge kort (du begynner på en sang, mens de andre må fortsette..Greier de det ikke må de drikke)

Ess: Ny regel.. (f.eks ikke lov til å si navn, ikke banne osv..)

Dette spillet lover jeg GARANTERT slår ann
Jeg digger jeg har aldri leken.. Den er så fet..
hehe Drikke leker er konge da aldrig aldrig leken er råå... men jeg vet også om "7 gangen".. den er slik:
alle sitter rundt et bor eller i ring med shot'er klare. En starter på 1 og neste sier så 2, neste der igjen 3 osv.. til noen kommer til et tall med 7 iseg eller en tall som er i 7gangen, da skal man si pass. eks:
1, 2, 3, 4, 5, 6, pass, 8, 9, 10, 11, 12, 13, pass, 15, 16, pass, 18.. osv.. hvis noen sier feil tall eller ikke sier pass når de må det, så må de shotte hehe.. her er det lett å drite seg ut altså når en må drikke så starter neste person å telle fra 1 igjen...
Postman pat er også rå, hadde den som russe knute bla.
Du må bruke kortstokk til dette her.

Man begynner med å slenge alle kortene ut på bordet med tallene ned. Så trekker første mann et kort, blir det. f.eks 3, så skal vedkommende ta 3 shots, får man f.eks knekt, så er det 11 (siden det er etter 10).

Ganske morsom lek egentlig, spesielt med litt damer
Sitat av Lundern
Du må bruke kortstokk til dette her.

Man begynner med å slenge alle kortene ut på bordet med tallene ned. Så trekker første mann et kort, blir det. f.eks 3, så skal vedkommende ta 3 shots, får man f.eks knekt, så er det 11 (siden det er etter 10).

Ganske morsom lek egentlig, spesielt med litt damer
Vis hele sitatet...
Og et ess er 14 shots? Grei nok lek, men vil tro at folk flest risikerer å bli sendt på pumping etter under en halvtime....
Sitat av LetMeBleedPLZ
hehe Drikke leker er konge da
Vis hele sitatet...
Si meg, drikker du leker?

(måtte bare)
Sitat av Gitarfreaken
Si meg, drikker du leker?

(måtte bare)
Vis hele sitatet...
ha ha ha... alle ledde sånn uber ROFLMAO opplegg av den beste kommentaren ever... 1337 Stand-up komiker du?.....

Til di informasjon så gjør jeg ikke det men jeg drikker gjærne som en lek...
Sitat av LetMeBleedPLZ
ha ha ha... alle ledde sånn uber ROFLMAO opplegg av den beste kommentaren ever... 1337 Stand-up komiker du?.....

Til di informasjon så gjør jeg ikke det men jeg drikker gjærne som en lek...
Vis hele sitatet...
Nå var det ikke ment til å være noe morsomt heller, da. Er ganske lei av orddelingsfeil.

Er det noen som vet om en drikkelek som medfører fysisk kontakt? Da mener jeg jeg mellom en gutt og ei jente.
ølspillet ender vell opp i noe slikt tror jeg, og så funker nøtt eller sannhet eller bonski også til det.
Sitat av Gitarfreaken
Er det noen som vet om en drikkelek som medfører fysisk kontakt? Da mener jeg jeg mellom en gutt og ei jente.
Vis hele sitatet...
Nøtt eller sannhet funker ihvertfall... Eventuelt master and slave.
Sitat av Yuna
Nøtt eller sannhet funker ihvertfall... Eventuelt master and slave.
Vis hele sitatet...
Blow me, if you want to live.
Master and slave? Er det bare meg, eller tenker dere også sado? Skulle ha fått ramsa opp alle forslagene og laga en sticky:P
Bare fortsett med sånne dirty tanker dere.
Den blir vel hva man gjør den til.
Sitat av Painkiller
har lekt denne med en litt annen vri...du sier f.eks. " jeg har ikke hattt sex på et bad" og så må alle som har hatt sex på et bad drekke mer.
Vis hele sitatet...

jupp den var fun i helga =p jeg å en buddy + 7 jenter...
ps: jente vors er skumle greier

ellers så har man jo den med skriv ned masse kødd på lapper/lag en liste med 13 ting på nummeret, trekk et kort. gjør det som korte tilsvarer av nr. pleier å gjøre det slik at feks nr 2 er finn på noe som alle må gjøre før de drikker til neste gang noe trekker et slikt kort. vist de filer må de shotte noe.


obs: tar ikke ansvar for at folk ikke klarer å stå på bena etter noe av det jeg har skrevet..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av LetMeBleedPLZ
ha ha ha... alle ledde sånn uber ROFLMAO opplegg av den beste kommentaren ever... 1337 Stand-up komiker du?.....

Til di informasjon så gjør jeg ikke det men jeg drikker gjærne som en lek...
Vis hele sitatet...
http://athana.ingdal.net/uploads/1337_retard.jpeg
Sitat av Gitarfreaken
Er det noen som vet om en drikkelek som medfører fysisk kontakt? Da mener jeg jeg mellom en gutt og ei jente.
Vis hele sitatet...
Er vel ikkje akkurat en drikkeleik det her, men er fin for fest uansett: Person A tar et magadrag med en røyk, så kyssa person A person B og sende da røyken inn i munnen på person B osv

(Eg var einaste guttaboy når eg 'leikte' den leiken da(heldigvis))
Evt; hvis dere hører på en sang, feks DDE - E6, så kan dere ta dere en svølg med det dere har å drikke vær gang "E6" blir nevnt. Det er noe dere kan ta på sparken liksom. Bare si ordet som skal drikkes til. Er ikke så kult til sanger som; united nations - out of touch "drikk vær gang dere hører touch"... er snydens når sangen er ferdig. heh
Sitat av Darris
Evt; hvis dere hører på en sang, feks DDE - E6, så kan dere ta dere en svølg med det dere har å drikke vær gang "E6" blir nevnt. Det er noe dere kan ta på sparken liksom. Bare si ordet som skal drikkes til. Er ikke så kult til sanger som; united nations - out of touch "drikk vær gang dere hører touch"... er snydens når sangen er ferdig. heh
Vis hele sitatet...
Tenk på om noen "leker" dette til "Call on me"
Den er blitt nevnt tidligere, men en liten vri.

Trenger: Tom ølboks, en eller flere kortstokker.

Spre kortene utover bordet, med bildesiden ned. Sett den tomme ølboksen oppå kortene, slik at den står greit. Så begynner leken. Den som trekker kortet sier enten rød eller svart (redneck eller nigger som er det orginale). Får man rett i gjettinga si, kan man gi bort dette antall slurker til hvem man vil. Får man feil, drikekr man det selv. Så, det kortet som ble trukket, skal legges oppå ølboksen igjen. Slik skal det fortsette, men kortene man legger på ølboksen må ikke legges parallellt. Det bruker å bli en svær mengde med kort som strekker seg utover bordet utpå kvelden.

Og, blir man ikke full av denne leken, da blir man ikke full.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Utstyr:
-Skål
-1-krone evt. annen mynt
-Masse alkohol

Skålen plasseres midt på et bord, med deltakere rundt. Man har vær sin tur til å prøve å treffed skålen med kronestykket. Bommer man må man ta en slurk(mengde avtales ) av glasset. Treffer man derimot får man finne opp en regel, som f.eks kan være ikke lov til å drikke med høyre hånd, ikke lov til å peke, osv osv... Bryter man en av disse reglene må man ta enda en slurk, bryter man to må man ta to slurker. Denne leken fører garantert til fyll og latter, ettersom jo fullere man blir, desto flere regler og desto mindre konsentrert blir man på å følge reglene.
Jeg har noen drikkeleker, selv om jeg ikke drikker så mye. (blitt full på samtlige )

1. Er sang og drikke på ett bestemt ord.. her i vennekretsen min er sangen "mate" den meste populære. (because your my mate..aha... osv) Tilsammen 24 ganger løpet av sangen dem synger mate. Fort full blir man.

2. Shot sjakk.. sjakkbrett som er bare masse shotglass. Denne egner seg helst til en liten sammekomst av få venner som skal bare ta seg noen før byen. Fyller øl i bondene, sterkere i alle andre og noe spessielt i kongen og dronninga (sånn du smaker når du har tapt, ikke bestandi like lett å følge med).
Etterhvert som en brikke blir slått ut, en shot...

3. Plingfest.. hvem har ikke vært med på det ? Du trenger en gjeng med gale fotballfolk, nok å drikke på og en slurk per mål som blir scora løpet av tippekampen.

De jeg kom på nu...
Her er det mange leker. Har ikke testa så mange av dem, siden jeg fant dem i går
Ting som kommer en gang i blant, om det er i en sang, eller i et kort spill, er genialt. Er bare å finne noe som gjør noe, eller noe som dukker opp, i en tilfeldig rekkefølge. F.eks ta en slurk hver gang det kommer en volvo forbi på vegen(hvis du bor sentralt i forhold til E6 e.l)

Det lønner seg da derimot ikke å finne ting som gjør noe tilfeldig veldig ofte.. som å si, drikk en slurk hver gang det paserer en bil.. eller drikk en slurk hver gang modemet blinker. Der da begge disse tingene gjentar seg veldig ofte.

Vær kreativ, finn på noe unikt.. Det er det som gjør en drikkelek til skikkelig kos
Sist endret av d0nk3y; 12. august 2005 kl. 08:48.
▼ ... over et år senere ... ▼
herregud, siden den ble dradd opp på irc og jeg kjeder ballene av meg nå tar jeg en kingshit bump-yo av hele tråden.

tangera:


Grunnregler:

kortstokk, midt på bordet, man starter på en eller annen person også trekker hver person ett kort etter den andre liksom.
Det er ikke lov å banne under spillet, det er ikke lov å peke med uansett hvilken finger under spillet, det er ikke lov å si navn på NOEN under spillet, untaket er artister da det kan være grett til valg av musik underveis
Regelbrudd straffes med at regelbryter må drikke 3-4 slurker

kortene:

2-6
: slurker/shots som deles ut til hvem som helst på bordet

7: syvgangen, det velges før man starter om rundene snur, man sier "hopp" eller "bom" på alt som kan ganges på 7, altså; 7,14,21,28 etc etc, man sier også hopp og bom på 17, 27, 37,47, ja dere skjønner, snur syvgangen så snur man rekkefølgen hver gang det er ett hopp, altså person 2 sier hopp på 27, da sier person 1 hopp på 28 og det er person 2 sin tur igjen. han som ryker først må drikke 3-4 slurker

8: røykekort, personen kan gå å røyke når man vil - dette kan byttes mot hva som helst, en pils fra en medspiller som gjerne vil på do, ett pissekort fra en som har det om han vil ha ditt kort etcetc

9: pissekort, personen kan gå å pisse når man vil - dette kan byttes mot hva som helst, en pils fra en medspiller som gjerne vil på do, ett røykekort fra en som har det om han vil ha ditt kort etcetc

10: emnekort, man sier f.eks norske byer på bokstaven M så går man på runde rundt bordet til en ikke klarer å finne en by og vips han må drikke 3-4 slurker

knikt: Griskort, kan brukes nårsom helst under hele spillet, man kjører tommelen i
bordkanten helt randomly(den som fikk kortet, DO'H) og siste mann i borde må drikke 3-4 slurker

Dronningen: Regelkort, du får finne på en regel som gjelder for samtlige på bordet, deg selv inkludert resten av spillet, eksempel: kun lov å drikke med venstre hånd, alle må holde en hånd på høyre lår etc etc - regelbrudd straffes med at regelbryteren må drikke 3-4 slurker

kongen: Spørsmåls kort, dette kortet gjelder hele spillet, du kan bruke det når du vil, på hvem du vil, det funker slik at om du stiller ett spørsmål til f.eks spiller 2 og han svarer på det så må han drikke 3-4 slurker

Esset: tangera! den som trekker dette kortet begynner å drikke, de andre har ikke lov å slutte å drikke før hans om fikk kortet er sluttet, og da er det kun spilleren ved siden av han som trakk esset som har lov å slutte, om han holder det gående har ikke vedkomne ved siden av han igjen lov å slutte etc etc
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
www.drikkeleker.no Er ikke verre enn å gå inn på den siden der og finne en lek.
Vi hadde alltid "jeg har aldri..."-leken på folkehøyskolen. Og det gikk alltid over til alt mulig med sex å gjøre. Stakkars hun ene jomfruen som aldri fikk sjansen til å drikke
Se en actionfilm og drikk hver gang noen blir drept. Jeg og noen andre kompiser prøvde dette med Commando forrige helg. Det ble noen shots for å si det sånn.
Sitat av LetMeBleedPLZ
ha ha ha... alle ledde sånn uber ROFLMAO opplegg av den beste kommentaren ever... 1337 Stand-up komiker du?.....

Til di informasjon så gjør jeg ikke det men jeg drikker gjærne som en lek...
Vis hele sitatet...
Jeg lo
Røypakken (Vet ikke om leken hetter dette)

Du trenger: En tom røypakke (type firkanten eske), et bord til, x antall stoler.
Antall personer: Minimum 4-6, for at leken skal være artig

Scenario:
1. Alle sitter rundt bordet, hvor en legger den smale langsiden av røypakken på borde, slik at litt av røypakken stikker utenfor bordet. Så skal han bruke peke fingeren (eller en annen finger) og slå røypakken oppå borde.

Cluet her er og få røykpakken til og lande på den smale kortsiden eller langsiden av røykpakken. Om ikke må personen drikke noen slurker.
1.1 Smale kortsiden: Lander røykpakken på denne siden, får personen lage 2 x regler, som opprettholdes under hele spillet, eller fjerne regler som er laget.

1.2 Smale langsiden: Lander røykpakken på denne siden får personen lage 1 x regel, som opprettholdes under hele spillet, eller fjerne en regel som er laget.
Tips: Lager du en regel, hvor feks det ikke er lov til og si navn på personer, så må hver gang noen sier et navn drikke noen slurker eller hele glasset (avhengig av hva som er blitt avtalt før spillet), eller andre regler etc, her er det bare fantasien som setter grenser

Have fun go mad på eget ansvar.
Jeg har en annen versjon av tangera.

Rød 1 til 5
Drikk antall super selv

Svart 1 til 5
Gi vekk antall super til hvem som helst(kan splittes)

6
Merkekortet - Personen som trekker velger et subjekt som har forskjellige merker.
Eks: Bilmerker
Person 1: Opel
Person 2: Honda
Person 3: Ææææ?
Venter man for lenge med å svare må man drikke.
Du blir faktisk sykt stresset.

7
Sju-gangen
Personen som trekker kortet må velge et ord som skal sier av personen som sier tall på tall i sju-gangen.
En person kan også skifte vei midt i runden.
Eks:
Person 1: Velger ordet "Andeby" og sier tallet 1
Går til person 2 med klokken.
Person 2: 2
Går til person 3 med klokken.
Person 3: 3, 4
Her skjer det noe morsomt, man skifter vei. Altså man går til person 4 MOT klokken.
Person 4: 5
Går fortsatt til person 5 MOT klokken.
Person 5: 6
Går til person 6 mot klokken.
Person 6: Andeby!
Skifter retning og går til person 7 MED klokken.
Person 7: 8
Etc, etc

Utrolig nok så blir dette vanskelig etter en stund.
At man har et eget navn gjør også at folk blir mer forvirret, ergo mer drikking.

8
Frikort
Trekker man et kort hvor man må drikke kan man bruke frikortet og gi vekk supene.
(Må legges tilbake i bunken når det er brukt)

9
Dokort
Må man, så må man.
(Må legges tilbake i bunken når det er brukt)

10
Regel
Du kan lage hvilken som helst regel
(Må brukes etter skjønn)
Eks: Du kan ikke si "ja" eller "nei".
Alle som bryter regelen må drikke.

Knekt
Hei, knekt!
Dette kortet sparer du på til du føler det er rett å bruke det.
Den som sitter med et slikt kort kan under hvilken som helst tid(utenom når folk er på do) røyse seg fort opp og rope "Hei, knekt!".
Alle andre skal da gjøre det samme, og den som blir sist må drikke.
(Må legges tilbake i bunken når det er brukt)

Dame
Damenes skål
Alle damene må ta en sup
(Blir frikort brukt her må herrene ta skålen istedet)

Konge
Herrenes skål.
Samme som damenes skål, bare for gutta



Et annet spill er Deal or no deal.
En kjekk måte å bli fort full på en tidlig lørdagskveld.
Når personen som trekker koffertene mister et beløp på venstre side skal alle ta en sup.
Når personen mister et beløp på høyre side må alle ta en shot.
På hundretusen og oppover skal man ta shotter etter hvor mange 100.000-er det er.
500.000 vil si fem shots.

En grei og enkel drikkeleik som gjør deal or no deal litt mer morro.

Begge lekene kan jo selvfølgelig forandres på etter behov.
Når man er veldig mange bruker vi noen ganger å tillate bytting av kort(F.eks. Dokort mot et 'Hei knekt'-kort)

Håper noen får bruk for disse
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du trenger: en mugge med øl, og et lite glass
Oppsett: plasser det tomme glasset oppi muggen, og sørg for at den flyter stabilt. Ha gjerne litt øl i bunnen.
Spillet:
Hver spiller heller litt øl i det tomme glasset etter tur hva sin egen øl.
Vent 5 sek mellom hver for å være sikker på at glasset flyter. Den første som får glasset til å synke, må ta opp glasset og bøtte det ned. Enklere enn dette kan det faktisk ikke bli.
Hint: Et lite dytt i bordet kan få fatale følger for den som spiller....
to ord: BEER PONG!
Mange versjoner av tangera som det bl.a. ble nevnt tidligere.

Ring of Fire -> http://www.yourdrinkinggame.com/
▼ ... noen uker senere ... ▼
lærte en av en venn fra holland...
den heter zap negeren.
Dere bytter på å skifte kanal på TV'en, en etter en, og hvis det kommer en neger når det er din tur, må du drikke...
du kan selvsakt selv bestemme om du vil gjøre dette med negere, folk med briller, skallede folk, osv...
▼ ... over et år senere ... ▼
man setter på sum 41 - scottie dosent know og shoter/tar en slurk av ølèn hver gang han sier scottie hehe da blir man på fylle trip:P
▼ ... over et år senere ... ▼
Denne tråden har vært død alt for lenge, så jeg må freshe opp med et bidrag jeg selv har.

Jeg ser mange har lange og kompliserte drikkeleker som krever at man må både tenke og konsentrere seg, noe som for min del ikke funker når jeg drikker, sååeh, jeg kom over en fin en for en stund siden:

Power hour!

- Alle blir like fulle
- Du behøver ikke lære noe
- Ingen styrting
- Ikke ubehagelig

Skaff deg en hvilkensomhelst klokke med sekundviser, sett den gjerne så alle kan se den.

Alle på vorset drikker et shotglass (en stor slurk) med øl hvert minutt i en time.

..Det var alt. Det funker. Veldig bra. De som ikke drikker øl kan ta en god slurk av drinken sin Man rekker fint å få i gang samtale og temaer i mellom skålene, og minuttene går fortere fortere ;D

Enjoy!
Chatroulette-drikkeleken!

Nexter hver sin gang, den som får opp penis må drikke!
Fuck the dealer!

Du trenger: En kortstokk og 4-7 spillere(med fler eller mindre vil det funke noe dårligere)

Leken begynner med at dealeren holder kortstokken i håndene, og ser på øverste kortet. Spilleren til venstre gjetter på et kort i bunken(2-14). Hver spiller
får 2 forsøk på å gjette riktig hver. Gjetter man riktig på første forsøk må dealeren drikke 10slurker, og 5 slurker hvis man gjetter riktig på andre forsøk.

Dealeren har sett på øverste kortet som er en 4'er, spilleren til venstre gjetter på 10. Da sier dealeren "Ned" som sier da at kortet er lavere enn 10. Gjetter man feil andre gangen må vedkommende drikke slurkene mellom 4 og si 7 da hvis det var andre gjettet. Enten noen gjetter riktig eller feil på kortet som ligger øverst på bunken skal dette bli lagt ut på bordet for alle til å se. Så går det videre til neste person. Slik fortsetter det videre helt til det har gått en hel runde uten at noen
har gjettet riktig. Hvis noen gjetter ritkig starter runden på nytt igjen fra den person som gjettet riktig, dvs at det må gå en hel runde og forbi den som gjettet sist riktig for å kunne gi fra seg kortstokken.

Beklager for skrivefeil og hvis noe ikke ble forstått.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Chatroulette-drikkeleken!

Nexter hver sin gang, den som får opp penis må drikke!
Vis hele sitatet...
Chatroulette på stor skjerm for alle; samme prinsipp, bare at alle må drikke ;D
veldig konge med noe som kalles for busstur/pyramiden det legges først 5 kort nederst på pyramiden så 4 , 3 ,2 ,1
å resten av kortene skal deles ut, dette spillet går ut på å kvitte seg med alle kortene. så om du flipper første kort i rekke 5 å det er en ace å du har en ace på hånden må du legge den på å si hvem som skal drikke den supen, har du 2 ace så må den drikke to. etter som du går oppåver pyramiden ganges supene , så om du er på nest øverste altså rekke 4 må du drikke antallkort x 4 når runden er ferdig ser man hvem som sitter igjen med flest kort, denne må da ta den berømte pyramide / bussturen, dette går da ut på at det er akkurat det samme men kun han / henne eller de som hadde flest kort igjen skal først starte å trekke 1 kort ifra første rekke om de ikke støter på noe bilde kort så trekker de ifra rekke to. Men om de støter på bilde kort som jack,queen,king så må man drikke for så mange rekker man er opp foreksempel rekke 1 da blir det 1sup, å helt på toppen er det 5, man kan også fylle på med flere rader om man ikke blir full nok, men det rekner jeg med at du blir, tar sirka 2-4 busstur runder så er de fleste brinse å noen kanskje ligger å spyr håper du skjønte hva jeg mente

Brodz