Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 9505
Heisann! Familien min lurte på om jeg ville slenge meg på ferien i april. De har leilighet der så regner jeg nesten med at de sponser meg med flybilletter også, planen er å ha med meg 2 kamerater om stedet er slik jeg håper, men ikke tror det er. Har googla litt uten hell.

Skal altså reise i april og lurer på om noen har erfaringer med nattlivet der borte, samt hvordan det er på denne årstida! takk for svar
April er egentlig litt tidlig, er mest pansjonister der nå. Utestedene stenger tidliger på kveldene og det lite folk-.-

Dra ned i juli eller august så er det stappa på alle utestedene der og det er skumparty et par ganger i uka.

Drar du i juli så er det kommet en del turister, og du kan få med deg sankthans helgen da det nesten er gatefest med fyrverkeri på strendene osv.
vamvam's Avatar
Trådstarter
Jeg har jo som sagt muligheten til å få en _sjuuukt_ billig sydentur, men det er kun i april :/
Om det blir kjedelig så kan man jo bare ta toget nordover til Valencia, eller sørover til Malaga for ei helg med farsk og jævelskap
Jeg for min del synes det er fint der nede, men nå er det 10 år siden jeg var der sist tror jeg, da.

Men var en del pensjonister der akuratt da, men antar at det alltids er noe å gjøre der borte. Er jo den restauranten Hellstrøm var på også, La Luna Bar, men det er kanskje ikke så interessant, hehe.

Uansett, hadde dratt dit uten tvil om jeg fikk muligheten!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg har vært der på den tiden for noen år siden. Billig GT til frokosten på et hustak i sola er absolutt verdt turen. Selve byen var svært døll. Beste utestedet vi fant var en homsebar. Jeg er streit, men det var helt greit. Det er godt mulig det er mer liv rundt påske. Spanjoler tar ikke lett på kristne høytider. Om du vet nøyaktig dato, kan du jo søke litt på nett etter begivenheter. Om jeg fikk meg en billig ferie sammen med en kompis, ville jeg reist uansett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
vamvam's Avatar
Trådstarter
Takker for svar hittil, men er det noen som har noe mer å tilføye? Erfaringer og such?
Turen er bestilt foresten (Y)
Sist endret av vamvam; 27. februar 2014 kl. 22:44.
det er en norsk bar i LaMata (bydel i Torrevieja).Den heter kvikk baren trorjeg.de har poker 2-3 ganger i uken og arrangerer felles turer til et skumparty sted. stikk innom der og hør hvor det skjer noe. du kanfinne dem på facebook ogstille spørsmål. Veldig hyggelige og hjelpsomt personale.
Var der for et par år siden i mai en tur. Litt småkjedelig sted og fortsatt småkaldt i vannet på La Mata stranden. Så ikke regn med behagelige badetemperaturer allerede i april.

Jævla mange leiligheter till salgs overallt der forresten
vamvam's Avatar
Trådstarter
Skal sjekkes ut drbiatch! Og sinsen, dette er sydentur 1 i år, blir nok et dundrenes partysted i juli
Jeg var i samme byen for endel år tilbake. En kamerat ferierte med familie som har leilighet der nede. Det er en liten by, så skal du være der over tid vil jeg anbefale at du tar bussen opp til Valencia. Det er ikke mer enn 1 1/2 - 2 timer med buss.

Billig alkohol og god mat finner du overalt. Jeg forvillet meg inn i en park som ligger nært sentrum alene etter inntak av Vat 69 (koster 50-70 kr. for ei helflaske på kiosken) der det foregår mye kriminalitet. Heldigvis var det en spanjol som geleidet meg ut av parken så jeg ikke ble ranet. Det er mye grafitti o.l. i parken skulle du ende opp på samme plass selv.

En San Miguel Especiale kostet meg 4 kr. iskald rett fra kjøleskapet på bensinstasjonen. Ble en fast rutine hver dag før jeg tok turen ned til stranda. Er vel ca. 10 år siden jeg var der sist, så mulig prisene har forandret seg noe siden den gang. Mye nordmenn som har hus/feriehus der nede, så nordmenn skal du alltids klare oppdrive. Ikke kle deg som en hippie. Vi ble kastet ut av samtlige utesteder pga. min kompis bekledning.
Jeg har vært i Torrevieja 2 ganger og det er er et uteliv der, men ikke på like drøy linje som ayanapa og magaluf. Det er en del strippeklubber though. En transeksuell strippeklubb om du er inne i det til og med.
Hva er vitsen med å dra til torvika(torrevieja) det er jo norge nr.2.
Har bodd der nede å det var helt latterlig, hvor mange negere å spanjoler der som ikke bare kunne engelsk men norsk.
Hadde jeg vært dere hadde jeg heller betalt litt ekstra for og ta seg en tur til denja eller calpe.
Jeg skal dit i juni. Mamma har hus der og jeg har vært der en hang før.
Min erfaring er at det var ganske rolig der. Vil du feste er det selvsagt muligheter for det, men i april vil det i hovedsak være pensjonister der.

Men med to kompiser kan man jo finne på mye sprell på egenhånd og.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er kjempefint i Torrevieja. Men som nevnt over her tror jeg det er tidlig å dra allerede i april. Jeg tviler på at det er særlig mange ungdommer der i den tiden. Men nå har ikke jeg vært her så tidlig. Så du skal ikke stole på det jeg sier!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg var i Fuerta Ventura i perioden 20 des 5 januar. Tror det er off season. Var bare aktiv med å sosialisere og vips så hadde jeg to sveitsiske jenter å drikke med hver kveld. Du skal være bra uheldig for å ikke få noe ut av det, og så er det jo fint vær der.
Du for det ikke mere morro enn du lager selv.. jekk opp en pils ligg på strand og lag party selv på kvelden.. finner alltid noen å feste med.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
vamvam's Avatar
Trådstarter
Kan oppdatere her egentlig.

Turen jeg og kompisen min hadde i april var rett og slett dritbra, blir som noen sa i tråden her, blir ikke bedre enn man gjør det til selv!
Det hele starta med at vi ankom på en lørdag og skjønte ikke mye av hvor vi skulle dra, vi ble fulle og hadde det gøy for oss selv med et par folk til på en bar, det hele repeterte vi et par dager til.
Utover i ferien møtte vi en crazy russer på samme alder som oss som har bodd der i 10 år, vi ble gode venner og han festa med oss hver dag frem til vi skulle hjem! han visste jo om hva som var vanlig å gjøre der! Var ganske sprøtt, men alle gjorde samme greia der nede. Vorset begynte ikke før rundt 22-23 ca, så gikk det til mindre klubber og barer frem til ca 03-04 på natten og rundt den tida samlet alle partyspanjolene seg på et sted og der var det fest og tjohei frem til 8-9, kanskje 10 dagen etterpå.

Skal tilbake til torrevieja med en annen kompis i juli å møte samme fyren, men da i en litt mer festinnstilt måned, gleder oss! (en liten teaser før magaluf uka etter!)
Sist endret av vamvam; 9. juni 2014 kl. 23:12.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av vamvam Vis innlegg
Kan oppdatere her egentlig.

Turen jeg og kompisen min hadde i april var rett og slett dritbra, blir som noen sa i tråden her, blir ikke bedre enn man gjør det til selv!
Det hele starta med at vi ankom på en lørdag og skjønte ikke mye av hvor vi skulle dra, vi ble fulle og hadde det gøy for oss selv med et par folk til på en bar, det hele repeterte vi et par dager til.
Utover i ferien møtte vi en crazy russer på samme alder som oss som har bodd der i 10 år, vi ble gode venner og han festa med oss hver dag frem til vi skulle hjem! han visste jo om hva som var vanlig å gjøre der! Var ganske sprøtt, men alle gjorde samme greia der nede. Vorset begynte ikke før rundt 22-23 ca, så gikk det til mindre klubber og barer frem til ca 03-04 på natten og rundt den tida samlet alle partyspanjolene seg på et sted og der var det fest og tjohei frem til 8-9, kanskje 10 dagen etterpå.

Skal tilbake til torrevieja med en annen kompis i juli å møte samme fyren, men da i en litt mer festinnstilt måned, gleder oss! (en liten teaser før magaluf uka etter!)
Vis hele sitatet...
Anbefaler å dra til Benidorm på fornøyelsesparken der. Var jævlig gøy når jeg var der i 2011.
Jeg har vært der mange ganger, og kan si det, at folk der er VELDIG enkle og komme i kontakt med.
Kom i kontakt med en fyr ved en bar, og så er det ikke lenge til du blir invitert med ut på fest! Festen kan bestå av at du kommer til et tomt lager, og må gi vekk telefon, penger, og ei nyre, ellers så kan du ha det kjempetøft! Sistnevnte opplevde jeg, hvertfall!

Det er en gate der du bør holde deg litt unna, dog. Det var ikke så mye biler der, men da jeg gikk igjennom der med en kompis på natterstid, kom vi over ei bombe, og noen folk som jaga oss helt til hotellet. Jeg orka ikke løpe hele veien, og da jeg stoppa og snudde meg mot dem, så dro dem igjen.. Jeg er ingen spesielt skummel type.. 1.73, og veier 70kg blank.
▼ ... over et år senere ... ▼
Skulle gjerne hatt navnet på den gata Relevant.
Jeg har planer om et lengre opphold i Torrejeva området til høsten/vinteren så alt som er verdt å vite er interessant for meg.
Ser at denne tråden er litt gammel, men det er vel ok å poste her likevel?
Klem fra Betty