Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1932
Inntok 4mg med xanor kl 23.30 og drakk 4 øl fra ca kl 23.30-3.00 i natt. Er det forsvarlig og kjøre for meg nå? Føler meg helt fin form, men tenker på om jeg fortsatt har alc i blodet?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Øl'en er nok ute, men ville ventet 12 timer etter siste xanor slik att dette også var ute da vist jeg var deg
king123's Avatar
Trådstarter
Så rundt kl 13.30 i dag så skal det være trygt? 2.5 timer greier jeg fint og vente . Takk for kjapt svar

Rustelefonen mente jeg måtte vente 72 timer? Hva faen?

Edit: altså at det er i blodet i 72 timer, så hvis dem måler det til promille ville jeg hatt promille nå. Det er vell bare tull?
Sist endret av king123; 22. juli 2014 kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vist jeg var deg så ville jeg ha ventet 24 timer. Med tanke på at xanor har en halveringstid på ca 11 timer.
Tvilsomt at du blir tatt av politiet, med mindre du ser ruset ut. Men veldig kjipt vist du skulle være uheldig å kjøre på noen.

Better safe then sorry
Sist endret av EyesWideShut; 22. juli 2014 kl. 12:33.
king123's Avatar
Trådstarter
Sant som du sier, føler meg helt normal/ser normal ut å har jeg fått høre . Men tror du/dere jeg hadde fått noe promille om jeg hadde blitt tatt når det har gått såpass lang tid?
Moralsk sett, vent 2 døgn.

Jeg ville ventet til kl 05:00.
Om man må spørre bør man vel helst vente :P