Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 10040
Jeg lurer på hvilken medesiner går under Benzo?
Lurer på hva kan jeg spise uten og bli tatt for noe annet, når jeg har ett benzo preparat på resept?
Forskjellige typer har forskjellige metabolitter som spores i urinen. Hvilken type bruker du? Hvis det er diazepam(valium) kan du med trygghet bruke oxazepam(sobril) også, da diazepam har flere aktive metabolitter, derav oxazepam. Usikker på om dette kan gjelde for temazepam også, men det er nok uaktuelt her til lands.
paradise
Trådstarter
11 2
Jeg bruker sobril, så lurte jeg på hvilken andre jeg kunne bruke ?
Du kan kanskje bruke Valium(diazepam) siden den også har Oxazepam(sobril) som metabolitt, men da kan det være de finner nordiazepam i urinen din også... Så spørs det jo om urinprøven sjekker for benzo generelt, eller om den sjekker etter metabolitter fra hver enkel type.

Edit: som jeg nevnte over er jeg nesten sikker på at det kun er Diazepam som har flere metabolitter, og dermed den eneste du kan "jukse" med, men du kan alltids sjekke hver enkel benzo type og se om det finnes noen som har oxazepam som metabolitt...
Sist endret av Knarq; 28. juli 2014 kl. 20:06.
paradise
Trådstarter
11 2
okei, jeg har ikke aning hva det er de sjekker, jeg vet jeg kan spise lyrica! men lurte på andre medesiner også
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sobril er det eneste du kan ta av benzo. Hadde du f.eks brukt valium, så kunne du fint ha pakket i deg sobril og temazepam. Lyrica kan du også bruke uten at det slår ut på standard prøver. Neurontin også.
paradise
Trådstarter
11 2
jeg bruker benzo til vanlig, daglig.
og lurer på hva anner jeg kan ta ? uten at det vises på urinprøver
Du kan ta hva slags benzo om det er legen du er redd for.
Gjort det flere ganger før og hatt andre benzoer i systemet og det slår kun ut på benzo, ikke hvilke typer.
Lyrica kan du også ta, da det forsterker rusen (om det er det du er ute etter) og det vil ikke slå ut på noen urinprøver.
Sist endret av narni; 6. august 2014 kl. 02:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
paradise
Trådstarter
11 2
Er urinprøver jeg er redde for, blir jo stalka av politiet...
men det som er jeg vet ikke hvilken medesiner som går under benzo ?
Sitat av makkanykinen Vis innlegg
okei, jeg har ikke aning hva det er de sjekker, jeg vet jeg kan spise lyrica! men lurte på andre medesiner også
Vis hele sitatet...
Sjekk hvordan testen ser ut, evt. ta med en test hjem uten og finn ut hva det står på hva som vises.
Multi(screen) drugtest viser THC, kokain, benzo og div.
Det vanligste her i landet: Sobril, Rivotril, Xanor, Valium også (stesolid og vival), mogadon (apodorm), imovane (zoplicone) , Stilnoct (zolpidem). De tre siste er hypnotikum, men slår ut på benzo.
Regner med du skjønte at det jeg skrev i parantes ikke er virkestoff, men andre navn på det samme preparatet.
Hvis du bare går til urinprøve kan du bruke hvilket benzo du vil, på en standard urinprøve slår alle benzoer ut likt. Skal du ta blodprøve derimot er det svært lite annet enn det forskrevne legemidlet du kan ta uten å bli tatt. Ved enkel googling finner du overskikten på alle benzoer og midler som forsterker den rusen uten å slå ut på standard tester.
▼ ... over en måned senere ... ▼
så hvis jeg går på zoplicone til vanlig, kan jeg da spise sobril, valium osv uten at politiet ser forskjell?
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvis du bare går til urinprøve kan du bruke hvilket benzo du vil, på en standard urinprøve slår alle benzoer ut likt. Skal du ta blodprøve derimot er det svært lite annet enn det forskrevne legemidlet du kan ta uten å bli tatt. Ved enkel googling finner du overskikten på alle benzoer og midler som forsterker den rusen uten å slå ut på standard tester.
Vis hele sitatet...
NEI!
Zoplicone og Zolpidem slår IKKE ut som benzo! Det vil ikke slå ut på en hurtigtest i det hele tatt. En laboratorietest som tester for det derimot. St. Olavs tester for det.

Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på!!

Sitat av druesukker Vis innlegg
så hvis jeg går på zoplicone til vanlig, kan jeg da spise sobril, valium osv uten at politiet ser forskjell?
Vis hele sitatet...
NEI!
De vet kanskje / kanskje ikke at Zoplicone ikke slår ut som benzo. Ikke ta sjansen.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
NEI!
Zoplicone og Zolpidem slår IKKE ut som benzo! Det vil ikke slå ut på en hurtigtest i det hele tatt. En laboratorietest som tester for det derimot. St. Olavs tester for det.

Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på!!


NEI!
De vet kanskje / kanskje ikke at Zoplicone ikke slår ut som benzo. Ikke ta sjansen.
Vis hele sitatet...
Du tar fullstendig feil. Zopiclone (imovane) slår ut som benzodiazepin på urinprøve. Det vet jeg for det har slått ut som benzodiazepin på urinprøve for meg. Zopiclone er et B-preparat og slår ut som benzodiazepin. Til opplysning så er Zopiclone en variant av Imovane.
Sitat av Vetz Vis innlegg
Du tar fullstendig feil. Zopiclone (imovane) slår ut som benzodiazepin på urinprøve. Det vet jeg for det har slått ut som benzodiazepin på urinprøve for meg. Zopiclone er et B-preparat og slår ut som benzodiazepin. Til opplysning så er Zopiclone en variant av Imovane.
Vis hele sitatet...
Vel jeg har spist zopiclone, og har aldri testet positivt på benzo. Men jeg skal ikke lage noen greie ut av dette.
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Vel jeg har spist zopiclone, og har aldri testet positivt på benzo. Men jeg skal ikke lage noen greie ut av dette.
Vis hele sitatet...
Jeg tok også imovane dagen før pissings uten noe problem.
ja for leste tidligere at zopiclone osv ikke går under benzo.. skulle ønske de gjorde det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Vetz Vis innlegg
Du tar fullstendig feil. Zopiclone (imovane) slår ut som benzodiazepin på urinprøve. Det vet jeg for det har slått ut som benzodiazepin på urinprøve for meg. Zopiclone er et B-preparat og slår ut som benzodiazepin. Til opplysning så er Zopiclone en variant av Imovane.
Vis hele sitatet...
Hei,jeg har gått på metadon i 10år nå,og vet ALT om urinprøver som sendes til analyser!For å kunne påvise Zoplicone(Imovane)og Zolpidem(Stilnoct)så krysses det av en egen seksjon på analyse skjemaet,og en gang for alle...hvis man bare testes for benzodiazepiner,VISES IKKE Z-GRUPPEN!!!!!ALDRI!!!Men de urinprøvene som jeg må ta jevnlig,siden jeg får Sobril ved siden av metadonet mitt,vil ALTID sjekkes for ALLE mulige sidemissbruk tester!Det vil si at det krysses av på nevnte skjema,for en test på Z-gruppen,siden disse IKKE VISES I EN STANDARD BENZO TEST!!!Men fordelen med Z-gruppen,er at de er ikke er påvisbare etter to dager!!!Så hvis man skal levere en utvidet urinprøve,feks på fredag,så kan man knaske Zolpidem og stilnoct så mye man vil,til tirsdag kveld,da vil man bare teste positiv på den forskrevne benzoen!!Har gjort det,ikke en gang har det blitt påvist annet enn metadon og sobril!Håper dette klarner opp en del av disse "ekspertene"sine råd og missviste forslag!!
På sticks, urinprøver du får svar med en gang, slår z-hypnotika ut som benzodiazepiner. På innsendingsprøver slår de ut som z-hypnotika.
Sitat av Vetz Vis innlegg
Du tar fullstendig feil. Zopiclone (imovane) slår ut som benzodiazepin på urinprøve. Det vet jeg for det har slått ut som benzodiazepin på urinprøve for meg. Zopiclone er et B-preparat og slår ut som benzodiazepin. Til opplysning så er Zopiclone en variant av Imovane.
Vis hele sitatet...
Imovane ER Zoplicone. Det er virkestoffet i Imovane.
Zoplicone er IKKE et benzodiazepin, men et benzodiazepin-lignende stoff, og det slår IKKE ut som benzo!!! Du burde virkelig få det inn i hodet.

Sitat av Metadon130 Vis innlegg
Hei,jeg har gått på metadon i 10år nå,og vet ALT om urinprøver som sendes til analyser!For å kunne påvise Zoplicone(Imovane)og Zolpidem(Stilnoct)så krysses det av en egen seksjon på analyse skjemaet,og en gang for alle...hvis man bare testes for benzodiazepiner,VISES IKKE Z-GRUPPEN!!!!!ALDRI!!!Men de urinprøvene som jeg må ta jevnlig,siden jeg får Sobril ved siden av metadonet mitt,vil ALTID sjekkes for ALLE mulige sidemissbruk tester!Det vil si at det krysses av på nevnte skjema,for en test på Z-gruppen,siden disse IKKE VISES I EN STANDARD BENZO TEST!!!Men fordelen med Z-gruppen,er at de er ikke er påvisbare etter to dager!!!Så hvis man skal levere en utvidet urinprøve,feks på fredag,så kan man knaske Zolpidem og stilnoct så mye man vil,til tirsdag kveld,da vil man bare teste positiv på den forskrevne benzoen!!Har gjort det,ikke en gang har det blitt påvist annet enn metadon og sobril!Håper dette klarner opp en del av disse "ekspertene"sine råd og missviste forslag!!
Vis hele sitatet...
Ja, det du sier stemmer, men jeg har faktisk erfart å ikke slå ut på Stilnoct etter å ha tatt 14 stk 7 timer før urinprøven. Tok Imovane ca 1,5 dag før urinprøven. Slo ikke ut.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
På sticks, urinprøver du får svar med en gang, slår z-hypnotika ut som benzodiazepiner. På innsendingsprøver slår de ut som z-hypnotika.
Vis hele sitatet...
N E I!!!!!!!!!!!!
Z-hypnotika slår IKKE ut som benzo for helvete!
Det siste stemmer.