Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1027
Hei.

Er det noen her som har opplevd ustabilitet fra ventelo. mitt nett blir borte noen ganger korte perioder men noen lange perioder. idag kom jeg ikke inn på pcen min over rdp og jeg kontaktet ventelo og dem sa at dem ikke ser noe grunn til at det ikke skulle være nett hos meg.

noen som opplever det samma??
Jeg har kun opplevd problemer med Ventelo en eneste gang og da var nettet ustabilt. Det hopper på og av i løpet av et døgn. Det var umulig å surfe normalt. Det er ikke så lenge siden dette fant sted. Problemet løsnet heldigvis av seg selv etter drøye 24 timer.
Sist endret av mrsandvik; 15. mars 2011 kl. 14:43.
Hvis de ikke ser noen grunn er det jo mer sannsynlig at problemet er lokalt, feks i router.
Da vi hadde Ventelo var det bare trøbbel, ble lovet mye høyere enn dem kunne levere. Ustabilt / ingen nett..
Ventelo ser bare forbindelsen fram til første punkt hos deg, f.eks. modem / routermodem. Så lenge de ikke kan se noe problem er det som Meitemark sier mest sannsynlig at problemet er lokalt på ditt nettverk.
Ventelo har altid vært problemfult her. Altibox er tingen!
Hadde endel problemer med Ventelo der jeg bodde før. Nette datt litt ut og inn som det selv ville, uten at hverken jeg eller Ventelo's support fant noen problemer. Fikk t.o.m. nytt modem tilsendt. Gikk tilslutt lei, og gikk over til ny leverandør, så fungerte alt brillefint igjen.
Ser du bor i oslo. En sentral gikk ned på grønland i går. Vis du bor i nærheten er nok det grunnen

Edit:

Mente fredag
Sist endret av Alent92; 15. mars 2011 kl. 16:15.