Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1762
Heisann.

Kan man kjøre WoW catalysm på full grafikk med nVidia GeForce 320M. eller hvilket innstilinger anbefales.. gjør litt researh før jeg kjøper meg macbook. jeg vet om di nye. men vil ikke kjøpe dem
Når jeg spilte WoW på en 13" vanlig MacBook dro den det meste på high, men da hadde jeg skrudd ned på uvesentlige ting som shadows etc.

fps'en var mer enn god nok for meg hvertfall, men kan bli i overkant lavt i SW eller Orgrimmar.
Har bare spillt vanilla WoW i forbindelse med skole, det fungerte stort sett greit, men det lagget litt når det var (veldig) mange spillere på samme sted. Da hadde jeg ikke justert noen grafikk-innstillinger, så det kan jo hende det hadde fungert bedre om jeg hadde skrudd ned/av skygger o.l.
Det går fint, har samme maskinen og kjører alt på high. Kan dog lagge litt i større byer...

Hilsen en kompis av ragedAsian
Yes. Kan bekrefte det de fleste forteller her. Macbook Pro har ingen problemer med å kjøre WoW. Jeg skrudde ned på shadows for å slippe litt smålagg i de største byene, men ellers går det smertefritt.
Er det snakk om en slik eller en slik? Det er nok en vesentlig forskjell her. Jeg har en macbook pro, og den kjørte WoW fint.
Kjører SC II på MBP 13" på medium - høy grafikk greit?
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Kjører SC II på MBP 13" på medium - høy grafikk greit?
Vis hele sitatet...
Min MBP (forrige generasjon) kjører SC2 greit, men tror ikke jeg ville satset på høyere grafikk en medium. Trolig vil det bli mest behagelig å ha enkelte settings på low, også. Greia med SC2 er at det plutselig blir store battles med mange units, og da merker man fort at litt ekstra kraft hadde gjort seg, spesielt på høyere grafikk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
brace yourself
Fickledick's Avatar
låner denne tråden litt jeg...
Jeg har en av de nyeste 13" macbook pro`ene, og spiller wow på den(noe som funker kjempebra). Men den har det med å bli ganske varm, kan dette skade "innmaten" eller tappe batteriet på noen måte? Litt kjipt å kjøre en mac til 12.500 i dass på grunn av litt spilling.
Det vil tappe batteriet når du spiller(selvforklarende).
Angående varmen så er mbp konstruert slik at hele kabinettet blir varmt for å avlede varmen fra innmaten. Hvis maskinen blir for varm vil den skru seg selv av som en sikkerhetsfunksjon for at komponentene inni ikke skal smelte. Husk alltid å ha macen på et bord når du spiller for å få luft sirkulering under den.

Kjør på og lykke til
Sist endret av ragedAsian; 17. mars 2011 kl. 22:10.
brace yourself
Fickledick's Avatar
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Det vil tappe batteriet når du spiller(selvforklarende).
Angående varmen så er mbp konstruert slik at hele kabinettet blir varmt for å avlede varmen fra innmaten. Hvis maskinen blir for varm vil den skru seg selv av som en sikkerhetsfunksjon for at komponentene inni ikke skal smelte. Husk alltid å ha macen på et bord når du spiller for å få luft sirkulering under den.

Kjør på og lykke til
Vis hele sitatet...
tusen takk for godt svar!
Jeg så selv at jeg forklarte meg dårlig angående tapping av batteri, mente selvfølgelig batterikapasiteten.
Jeg nærmer meg 200 oppladinger og kapasiteten på batteriet mitt er 89%(har etter hvert blitt noen timer med gaming). Hvis kapasiteten på batteriet ditt forverres drastisk er det bare å gå tilbake til der du kjøpte den så bytter de batteriet for deg(tas på garantien)