Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1060
Hei. noen her som vet når 4.3 kommer til iphone?
"- iOS 4.2 gjør iPad til et komplett nytt produkt, akkurat i tide til jul, sier Apple-sjef Steve Jobs i en kommentar."

Altså, rett før jul.
jeg hørte rykter om denne mnd eller i mars?
Trådstarter spør om 4.3 ikke 4.2.1 som har vært på markedet en stund.
Når iOS 4.3 blir lansert er det ingen som vet enda. Ryktene ville ha det til at det kom noen dager siden, nå er vel 28feb en av ryktedatoene, noe fast har ingen før Apple selv slipper det. iOS 4.3 er enda i beta3 og må innom en GM (golden master) versjon som testes før en reel lansering. Kan jeg spør hva du lengter etter i 4.3?
det som er kult i 4.3 er at du kan bruke iphonen som hotspot. altså et access point på samme måte som en router
Jeg har ikke sett noe til hotspot funksjonaliteten enda, men det må antageligvis "aktiveres" fra opperatøren. Jeg håper de gir iPad eiere til å bruke enheten som hotspot da jeg i utgangspunktet hadde ett mobiltbredbånds abbonement

Du får smøre deg med tolmodighet som resten av oss Den kommer når den kommer, hverken før eller siden. Vi kan alle nappe datoer fra bakenden og håpe den kommer, men til syvende og sist er det i Apples hender. Det er ikke utenkelig at den kommer iløpet av denne eller neste mnd, da det snart er på tide med oppgraderinger og lanseringer fra Apple.
Det er ingen i verden som vet dette. Apple venter bevisst med å sette releasedatoer før de er ferdige med et produkt. Derfor: så fort noen vet når det kommer, så kommer det faktisk rett etterpå.