Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1031
Hei., jeg så på en macbook pro idag. og lurte på om 330M blir det samma som 5870 kortet. vil bare sjekke før jeg kjøper..
Er ganske stor forskjell på GeForce 330M og Radeon HD 5870. Hvor du får HD 5870 fra i sammenheng med Apple-bærbare vet jeg ikke.
hahah, macbook pro er utsatt fram til juni. sjekk itavisen.no
Sitat av the-mazter Vis innlegg
hahah, macbook pro er utsatt fram til juni. sjekk itavisen.no
Vis hele sitatet...
Intel bæsja hardt på leggen der ja.
Får vel bare håpe at sandy bridge er like bra som de skal ha det til!
5870 er utrolig mye bedre enn 330M

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Intel bæsja hardt på leggen der ja.
Får vel bare håpe at sandy bridge er like bra som de skal ha det til!
Vis hele sitatet...
Den er det. De har jo vært i salg i en måned allerede.
Nichotin, det jeg mener er at om disse korta blir det samme i ytelse. eller burde jeg vente til de nye kommer?. 330m er vel ikke så dårlige dem heler. kan jeg game wow på ultra der? skal også drive litt med photoshop og 3d max til spill designing. skal starte på skolen snart og lære 3D
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av the-mazter Vis innlegg
Nichotin, det jeg mener er at om disse korta blir det samme i ytelse. eller burde jeg vente til de nye kommer?. 330m er vel ikke så dårlige dem heler. kan jeg game wow på ultra der? skal også drive litt med photoshop og 3d max til spill designing. skal starte på skolen snart og lære 3D
Vis hele sitatet...
330m tilsvarer omtrent et ATI4650, så er ikke noe å rope hurra for, og er ikke noe du kjører ultra på.
Jeg er klar over at dette er noe off-topic, men: vær nå for guds skyld snill å ikke bruk itavisen.no som en seriøs kilde. MacRumors har fått inn rykter senest i går (tirsdag) om at det skal komme oppdaterte modeller av Macbook Pro tidlig i mars, så jeg vil da absolutt si at det er verdt å vente. Særlig siden flere her hinter til at 330M ikke er et spesielt kraftig kort.
Sitat av the-mazter Vis innlegg
Nichotin, det jeg mener er at om disse korta blir det samme i ytelse. eller burde jeg vente til de nye kommer?. 330m er vel ikke så dårlige dem heler. kan jeg game wow på ultra der? skal også drive litt med photoshop og 3d max til spill designing. skal starte på skolen snart og lære 3D
Vis hele sitatet...
Hvorfor bruker du 3d max til spilldesign? x)
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Intel bæsja hardt på leggen der ja.
Får vel bare håpe at sandy bridge er like bra som de skal ha det til!
Vis hele sitatet...
Intel er også kødder som selger DLC til CPUen som gjør den bedre. Med andre ord; når du kjøper intel får du uferdige CPUer.
Den skolen jeg skal begynne på skal man bruke 3ds max
Stjeler tråden litt! Skal ha ny mac til høsten da jeg skal på folkehøyskole. Noen som vet ca. hvor mye nye macer koster? Ser macbook pro 13" ligger på 12k på komplett, vil en ny en da ligge på rundt 15?
Du får en mbp(macbook pro) til 9990,-
Apple har stort sett alltid beholdt samme prisen når de oppdaterer produktene sine. Litt bæsj hvis du kjøper en ny maskin noen måneder før oppdatering siden man vil få bedre specs til samme pris.

Men regn med rundt 10000,- for den enkleste mbp.