Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 8925
Hvor skal dere i sommer ?
Selv skal jeg i garden 26. juli
Du er min venn
niigu's Avatar
Skal først og fremst ta en tur til Italia. I sommer skal jeg iallefall ikke jobbe, noe som jeg har gjort altfor masse de siste årene (sommerne). Etter det skal jeg slikke sol og kanskje ta noen grafiske oppdrag (plakatjobber og flyers) hvis folk ringer meg fortsatt. Hehe.
I tillegg skal jeg flytte ut av hjemmet og utvikle et forhold til dama jeg er kjær i

Ganske unødvendig tråd, men alltid greit å koseprate litt.
superytze's Avatar
Trådstarter
43 1
Ganske unødvendig ja, men jeg tenkte at litt koseprat er fint jeg
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Blir forhåpentligvis sommerjobb på meg. Trenger penger til Powerbook.
Skal deretter på sommerleir i august. Blir selvfølgelig noen hytteturer også
Sist endret av Kakcoo; 27. april 2005 kl. 23:41.
Jeg skal være hjemme, for jeg er tøff!
Det sier mamma.
Familen har fått seg sommerhus i arendal. Så der skal jeg henge en del. Så skal jeg stå på Hydro, som vanlig. Og noen turer på hytta. Gleder meg jeg.
Mulig at det blir en tur til italia på meg også faktisk, men vi får se hvordan det passer med jobb og sånt. Ellers så blir det vel bare en kamp om å få brukt mest mulig tid på den nyrestaurerte volleyball banen her hjemme. Sol, volley, cola ... og kanskje litt design sånn innimellom hadde vært den ultimate sommeren for min del. Og selvfølgelig masse venner.

Kackoo, hvilken leir er det du skal på?
Skal ned til spania i en mnd. fra 7 juli
Det ska bli deilig!!! Lykke til i garden da superytze!
skal jobbe i 3 uker og Italia med korpset i 1 uke eller noe
Det blir vel jobbing for det meste. Jeg skal også få tid til et par fotball-cuper og noen fester.

+1
Det blir vel en måned ca med ferie til/i Spania. (Biltur, blir sikkert både positive og negative kjøreopplevelser:P) Så har jeg planer om å skaffe meg sommerjobb. Merk planer:P
Jobbe som IT hore på ett verft og drikke pils på terassen. Jeg skal ikke til Hellas i tre uker for det hadde jeg vist sagt nei takk tidligere i år, dumme meg :P
Roadkill, "OMG!!1"

har ikke planlagt noe spesielt forutenom sommerfestivalen i selbu, ellers blir det kanskje en biltur utenlands
Skal til Bulgaria rett etter skolestart med en gjeng kompisser. Deretter drar jeg til hytta sammen med familien som ligger i blindleia ikke alt for langt unna Lillesand. Så tar jeg det vel litt som det kommer tenker jeg.
superytze's Avatar
Trådstarter
43 1
Sitat av Shibbster
Lykke til i garden da superytze!
Vis hele sitatet...
takker for det Shibbster
Roskilde er vel det eneste konkrete jeg har planlagt for sommeren sett bortifra masse grilling og utepils.
Blir hjemme og slasker, helt til første uka i august, da jeg etter planen skal på SU's sommerleir. 8. august begynner jeg som lærling ved IT-avdelinga på Høgskolen i Narvik.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Blir vel en måneds interrail fra midten av juni hvis alt går etter planen. Så en uke som piano/flygelbærer for Moldejazz, før flyttelasset kjøres mot Trondheim...
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av NoRemorse
Kackoo, hvilken leir er det du skal på?
Vis hele sitatet...
SUs sommerleir på Risøya.
Sist endret av Kakcoo; 28. april 2005 kl. 07:16.
Sommerjobb, og atter sommerjobb... Trenger penger til bilen nå som motoren har havarert. Ellers så skal jeg forhåpentligvis på befalsskolen i slutten av sommeren. Har fått bekreftelse på søknaden, venter bare på svar.

Blir kanskje en pakketur til syden og enormt mange båtturer i tillegg...
Sier bare 5 uker med fest og fyll hos meg hihi har 3 hus jeg må passe på i sommer, så jeg skal kjøpe inn et basseng eller to å ha på verandan og ha poolparty! med masse øl og brennvin.. det er det jeg kaller sommer
jobbe hele sommeren, å kansje en liten vennetur til danmark
Min sommer blir vel for det meste på jobben. Så tar jeg meg en tur til Russland i to uker. Selveste Moskva. Blir vel morsomt.
Jobbe hos fatters + min vanlige jobb + kjøre litt honda nsr som jeg skal gå til innkjøp av så snart jeg har lappen + penger. Blir vel liten ferie tur med familien også, spørs hvor
Jeg skal jobbe en god del, må få tjent opp no høvdinger til sykkelkjøp Skal også på roadtrip i Sverige! Jeg og en kompis skal kjøre fra Trondheim gjennom hele Sverige. Final Destination - Skåne!
Han kompisen skal besøke no høns han harva over i syden i fjor. Fri flyt og mindreårige brudar!
- Høres ut som en plan!
Skal storkose meg med en 4 ukers familieferie i Tyskland, hvor vi skal besøke besteforeldrene mine. Skal på LAN, og kanskje det blir en hyttetur. Ellers bare ta det med ro og sove masse.
1 ukers seiltur til danmark, så en uke i spania sammen med shibbster. Ellers blir det vel å chille an på hytta, kanskje male litt.
ny jobben starter 10 juni så tror ikke jeg får tid til så mye ferie.
så så langt er eneste planen slappe av å dra påfjellet og kansje biltur til sverige
ligge å døse i grasshellinga med noen kalde øl på Mount Klotz Anlage i Karlsruhe sammen med om lag 80000 andre på Das Fest 22. - 24. juli... Det blir digg som faen.. Silbermond, Juli mfl.både tyske og utenlandske band... de siste årene har det vært en fin kontigent med norske besøkende også...

om noen er på fart forbi der den siste helga i juli, så stikk innom. Det er en av nordeuropas største gratis openair festivaler, besøkt av ca. 250000 mennesker over 3 dager...

mer info her på fansiden:http://www.das-fest-karlsruhe.de/ (masse info på forumet)

og den offisielle siden: http://www.dasfest-karlsruhe.de/ (vedlikeholdes akkurat nå)
Sist endret av dubeldarr; 28. april 2005 kl. 11:18.
Jeg trengte en unnskyldning for å poste dette;

Vi er tre kompiser som stikker på interrail rundt omkring i Europa til sommeren, men trenger noen tips fra andre som er mer bereist i Europa enn oss. Reiseruta sånn foreløpig lyder; Nedover Sverige, til Danmark, innom Tyskland, så til Nederland, Belgia, innom Frankrike, så Spania, Portugal, Marokko. Planen videre er å dra innom Italia, Kroatia, Hellas (om det blir tid) og opp igjennom i hvertfall Ungarn og Tsjekkia.

Tviler dog på at vi får tid til alt det her (er borte en måned). Men er det noen her som har noen gode tips? Hvilke finurlige plasser i Europa burde vi oppleve? Trenger ikke nødvendigvis være noe kulturelle greier. Noen som har tips om fete byer med bra/billige hospitser rundt omkring i de nevnte landa? Funker det å være veganer rundt om i Europa? Noe fett noen anbefaler oss å gjøre?

Generelle reisetips og andre ... tips tas i mot med stor takk.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Lite planer for min del, men håper på en utenlandstur av et eller annet slag. Burde vel som mange har sagt allerede fått meg en sommerjobb, men er litt lat.
Enste planen som er klargjort er u2 konsert på valla hovin i juli, det må jo bli bra uansett. Så da kjører vi vel over med bil fra Bergen å tar noen dager i Oslo i samme slengen.
Jeg skal en tur til quarten så har jeg tenkt på en liten tur til irland eller skottland en tur kansje..eller skal jeg jobbe og spille tennis på den nye banen som de lager der jeg bor
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lion's Arch og dets umiddelbare omkrets

(Guild Wars er ute!)

Mitt mål er å ikke få så mye som en solstråle på meg hele sommeren
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare chillen hjemme med kompiser, også planlegger vi en ukes tur til london om jeg ikke uheldigvis må jobbe på turne i sommer. Men penger blir det iaffal.
Drar ned til Roskilde 24. juni. Drar til en kamerat i Køben etterpå og blir der for å drikke øl helt til jeg blir lei.. Kankskje en Tysklandstur om jeg gidder.
Sitat av AnaMorph0s|s
Jeg trengte en unnskyldning for å poste dette;

Vi er tre kompiser som stikker på interrail rundt omkring i Europa til sommeren, men trenger noen tips fra andre som er mer bereist i Europa enn oss. Reiseruta sånn foreløpig lyder; Nedover Sverige, til Danmark, innom Tyskland, så til Nederland, Belgia, innom Frankrike, så Spania, Portugal, Marokko. Planen videre er å dra innom Italia, Kroatia, Hellas (om det blir tid) og opp igjennom i hvertfall Ungarn og Tsjekkia.

Tviler dog på at vi får tid til alt det her (er borte en måned). Men er det noen her som har noen gode tips? Hvilke finurlige plasser i Europa burde vi oppleve? Trenger ikke nødvendigvis være noe kulturelle greier. Noen som har tips om fete byer med bra/billige hospitser rundt omkring i de nevnte landa? Funker det å være veganer rundt om i Europa? Noe fett noen anbefaler oss å gjøre?

Generelle reisetips og andre ... tips tas i mot med stor takk.
Vis hele sitatet...


Hold deg unna venezia ivertfall. Praha er en skikkelig koseby, jeg anbefaler virkelig at dere tar dere en tur innom der, utrolig billig der. Vi var 9 stykker som kjøpte full middag på en restaurant (biff, vin, øl osv), kosta 500



On-topic: har vært nedover Europa og til Italia de siste årene, og det skal jeg steike men dette året også!
I år går turen til Kroatia, helt nede ved middelhavet. Der har vi leid leilighet osv. Så skal vi innom Berlin, Praha, Italia osv. Etter turen så er det hjem og forberede meg til avreise med destinasjon Ohio, USA. Der skal jeg bo i 10 måneder hos en familie. Blir utrolig spennende
Selv så har jeg tenkt å tilbringe min elskede sommer ferie i det store utland, nermere bestemt Danmark. Hvor jeg har tenkt å tilbringe de fleste kveldene på stranden med en kald øl.
Ellers så skal jeg til Dana Cup som også ligger i det store landet Danmark, eller rettere sagt Fredrikshavn.
Her blir det vel mest jobb, jobb og jobb. Så skal jeg fylle 18, kjøre opp og ta en tur med noen kompiser
til Danmark.
Anamorphosis: Kroatia og Nederland ville vært førstevalgene mine ihvertfall..

Mja, så skal det bli myyyee grilling og utepils. Quarten også. Og forhåpentligvis en del smugleturer til Danmark..
det er ikke sommer i wow.
Blir en del jobbing på meg og gett..

Men jeg skal tilbringe så mye tid som mulig på hytta

Min økonomiske situasjon holder nok ikke til no utenlandstur, hverken med familie eller venner..
AnaMorph0s|s: Om dere kommer dere til Hellas så må dere hoppe av toget og stikke på øyhopping, men hold dere unna turistmekka-øyene. Leros, Samos og Patmos er fine øyer, men de er kansje litt langt borte fra Athen.
Jeg skal til oslo i slutten av juni - Iron Maiden koserten \00/. Å dra til Oslo er litt spessielt, siden vi bor i en by med 5000 innbyggere, og Oslo er 100 mil unna =)
Hadde planer om å fortsette der jeg slapp forige sommer jeg, slape av =D
Ender nok opp på vannet stort sett hele dagen og festing om kvelden, cash får jeg av pirat så dere veit hvor dere ska ringe hvis dere trenger en taxi på vann :P
Sist endret av TechLash; 28. april 2005 kl. 12:56. Grunn: Trykk leif =/
Jeg skal til Hellas, på "øyhopping", i starten av Juli. Og i slutten av Juli er det Dana Cup med fotball-laget, alltid like artig der nede.

Ellers, så blir det vel en del avslapping, festing og andre aktiviteter når jeg er hjemme, håpe på fint vær.
Sitat av nso
(Guild Wars er ute!)
Vis hele sitatet...
Seriøst? Hmm, spørs hvor mye jeg og kameratene mine får sett til sommeren da... har gledet meg til GW siden den første betatesten
AnaMorph0s|s:

Jeg, afen og en anna dude skal på biltur nedover i europa.. Eneste konkrete planen er Amsterdam. Meget mulig vi stopper der. Praha er også en plass jeg har veldig lyst til å dra til. Har vært der en gang tidligere. Er en super sweet by.

Ettersom ikke alle har så veldig mye lommepenger så er vi ute etter plasser hvor stuff er billig.. liksom alt.. plass å bo, drikke, mat ol.

Hvilke serverdigheter burde man dra å se?

Skal garantert spille litt golf, og lurer på om det er noen som vet av noen baner som man burde få med seg?

Scha
Skal være endel ilag med dama forhåpentlivis. Ellers, tror jeg ikke at jeg skal utenlands. Tror jeg holder meg hjemme.
Har da tenkt å nyte sommeren fullt ut denne gangen.
Jeg skal nok gjøre det jeg har planlagt: Ingenting.

(kansje en svipptur innom enkelte steder, men det må jeg raskt bestemme meg for)
Skal 2 uker til Sunny Beach i begynnelsen av ferien. Så blir det biltur til Norway Cup og Gøteborg senere på sommeren.