Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2044
Hei hei ! leter noen spill som kan skremme trynet av meg? ved spesielle forespørsler kan jeg filme med webkamera og game play bare for freaks
Har du ikke spilt Minecraft før så er det rimelig skummelt i starten. Savner den tida jeg alltid bygde vollgrav rundt husene mine for å slippe unna de skulle grønne folkene.
Har ingen tips å komme med bortsett fra Amnesia (som jeg så du prata om nylig), men det hadde vært super lættis om du filma deg! Haha, ler allerede!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av MariusM Vis innlegg
Har ingen tips å komme med bortsett fra Amnesia (som jeg så du prata om nylig), men det hadde vært super lættis om du filma deg! Haha, ler allerede!
Vis hele sitatet...
kan såklart filme engang for freaks kanskje imorgen viss det er interesse for dette?

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du ikke spilt Minecraft før så er det rimelig skummelt i starten. Savner den tida jeg alltid bygde vollgrav rundt husene mine for å slippe unna de skulle grønne folkene.
Vis hele sitatet...
har spillt minecraft ja er enig. det var faktisk ganske skummelt
Sist endret av Benjy; 3. mai 2012 kl. 23:07.
Dead space 1 og 2 kan varmt anbefales, skvatt fortsatt når jeg spilte igjennom 2'ern for sjette gang.
Kan du ikke mekke en livestream med amnesia? bilde av deg og skjermen, hadde vært awesome! Jeg hadde lett fulgt med.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
[center]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/21/Penumbra-win-cover.jpg[/center]
Sist endret av bergice; 3. mai 2012 kl. 23:12.
Det første FEAR spillet skremte meg ganske mye. Få på deg et godt headset og sitt alene i mørket...huff og huff
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Nightmare House 2! Jeg tørde ikke engang å spele forbi Prologue delen!

(Trenger Half Life 2 Episode 2 tror jeg)
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
kan prøve og lage en film i dag livestream blir litt vanskelig kan prøve
Mass effect skremmer vettet ut av meg
Du kan prøve deg på de gamle resident evil spillene (bare å laste ned emulator)
Eller vist du har Xbox kan du laste ned Code: Veronica fra XBLA
Amnesia.
Om du ikke synes main storien er skummel, prøv custom stories.

EDIT: Hvis du vil se hvordan en custom story kan være, søk det opp på YouTube eller se en freak (meg) spille:
http://www.youtube.com/watch?v=_Ix-R...&feature=inbox
Sist endret av Echodius; 4. mai 2012 kl. 09:53.
Hexen 2 freaket ut meg da det begav seg,var litt yngre men likavel.
Må muligens kjøre det i dosbox f,ø eller native.

System shock og System shock 2 siden det første har såpass utdatert grafikk det er i verste laget t,o,m for meg som klarer det meste,så system shock 2,var skumle greier gitt.
Dead Space og Silent Hill skremmer sjelen ut av meg
doom 3d med den latterlig flashligthn som må taes vekk før man skal skyte skremte meg nok til og lavære
Kan anbefale amnesia on Nigthmare house 2 på det sterkeste!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Skal mekke en video for dere freaks nå! starter nå!
DOOM 3 var helt forjæævlig skummelt når jeg var 10 år hvertfall.
Grafikken var syk i forhold til sin tid og atmosfæren var motbydelig og ekkel.
(det var ikke skummelt på easy difficulty though)
Sist endret av Juicekongen; 4. mai 2012 kl. 14:49.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dark souls. Amnesia ... oof amnesia dayum.
Amnesia med dempet belysning og headphones. Helt klart det mest skumle spillet jeg har spilt. Gleder meg til å se video
Sist endret av Diztar; 11. juni 2012 kl. 07:18.
Amnesia 2: A Machine for Pigs når det kommer.
Dead space 1 & 2 skvetter jeg like mye av hver gang, og "We Don't Go To Ravenholm" delen i Half Life 2 var litt halvcreepy.
Husker også jeg ble litt små-redd da jeg var i "Palace of Twilight" i The Legend of Zelda Twillight Princess, men da var jeg 9 år og hjemme alene :P

Tør ikke en gang å prøve Amnesia, FEAR osv., jeg har aldri blitt noe skremt av skrekkfilmer, men skumle spill får meg fort til å hoppe i stolen.
Tidlig Doom og tidlig Turok.
Sitat av R4obban Vis innlegg
Amnesia 2: A Machine for Pigs når det kommer.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at det er så skummelt? har du prøv det?