Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1039
Er det virkelig ikke VGA inngang på dette kabinettet?! Får ikke koblet til BenQ'en min!! (Trodde forresten ikke mine egne øyne, men fikk andre til å dobbelsjekke)
Hva slags utganger det er på hovedkortet/grafikkortet ditt har da ingenting med kabinettet å gjøre.
kabinettet har lite å si. det er hovedkortet/grafikkkortet som avgjør det.
Trådstarter
61 5
Oki, så asus p7p67 Pro/Msi 560 TI har ikke VGA da? (Jaggu bra jeg gikk for komplett sin bygge-pc)
Nei, det har ikke VGA utgang. (Har Asus sitt gtx 560). Men jeg tror det følger med DVI til VGA adapter på din.
Hvorfor i alle mine herrens dager skulle du bruke VGA uansett? det gikk vell ut på dato i 2000. Hvis du ikke kan bruke HDMI så bruk ihvertfall DVI
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622728 nei den har ikke vga glad i mitt geforce 560 jeg, fire utganger, inkludert hdmi. sånne ting burde sjekkes før kjøp
Trådstarter
61 5
jaja! BenQ har hvertfall USB inngang. Er alt jeg trenger en vanlig usb ledning eller noe?
Sitat av plipp Vis innlegg
Hvorfor i alle mine herrens dager skulle du bruke VGA uansett? det gikk vell ut på dato i 2000. Hvis du ikke kan bruke HDMI så bruk ihvertfall DVI
Vis hele sitatet...
kjekt for en ekstra skjerm på siden til multitasking, ekstraskjermen min støtter bare vga, med andre ord er det ikke alltid dumt med vga

Sitat av Flyball Vis innlegg
jaja! BenQ har hvertfall USB inngang. Er alt jeg trenger en vanlig usb ledning eller noe?
Vis hele sitatet...
skaff deg hdmi eller dvi-kabel, USB-utgangen er vel heller for å kunne koble i ekstra utstyr
Trådstarter
61 5
Grunnen til at VGA er fordi det var det eneste som følgte med skjermen. Jeg ville gjerne starte maskinen å få igang Windows med en gang. Før jeg går på samme feil igjen, hovedkortet mitt er kompitabelt med hdmi? Så ikke noe med hdmi på specs.
Sitat av Flyball Vis innlegg
Grunnen til at VGA er fordi det var det eneste som følgte med skjermen. Jeg ville gjerne starte maskinen å få igang Windows med en gang. Før jeg går på samme feil igjen, hovedkortet mitt er kompitabelt med hdmi? Så ikke noe med hdmi på specs.
Vis hele sitatet...
nei, det støtter tydeligvis bare minihdmi (hva nå enn det er) og dvi. ikke vondt ment, men det kortet ditt ville jeg ikke hatt om jeg fikk det kasta etter meg

EDIT: innlegg nummer 600
Sist endret av vangsfreaken; 6. juli 2011 kl. 23:29.
Trådstarter
61 5
hahaha, konge med hd skjerm da Jaujau, dvi it is. Takk for hjelp
Sitat av Flyball Vis innlegg
hahaha, konge med hd skjerm da Jaujau, dvi it is. Takk for hjelp
Vis hele sitatet...
neste gang går du for geforce fremfor MSI bare hyggelig
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
neste gang går du for geforce fremfor MSI bare hyggelig
Vis hele sitatet...
MSI er en produsent, geforce er en GPU-serie. Alle nvidia-kort er geforce, inkludert MSI sine.
Trådstarter
61 5
HA, HA! Så tenk
Sitat av Grix Vis innlegg
MSI er en produsent, geforce er en GPU-serie. Alle nvidia-kort er geforce, inkludert MSI sine.
Vis hele sitatet...
oi, litt sliten og fjern etter en dag med rydding i varmen mente gainward
Sist endret av vangsfreaken; 7. juli 2011 kl. 00:03.
Hvorfor har du bygget en PC, når du ikke vet hva som er hva i den? Du sa du hadde GTX 560, og spør om hovedkortet ditt ikke støtter ... innganger?
Trådstarter
61 5
Jeg sa at jeg var glad jeg valgte pc-bygger fra komplett. Å ja, jeg er så noob.