Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1741
Går det egentlig ann å slette alt du har på facebook. Hører jo stadig vekk at bilder og sånt er der for alltid??

Og hva tror dere om det? Føler at facebook er så idiotisk, så usosialt. Det blir bare en god unnskyldning for å ikke holde kontakten fysisk med dine venner. Kan nesten ikke se for meg hva jeg trenger med facebook. Vurdere å slette brukern min, hva tror dere?
Ingenting slettes fra internett. Så det er ganske sant at alt er der for alltid.
Men enig med deg. Facebook er usosialt.
Selv bruker jeg det nesten bare til å kontakte folk hvis vi skal planlegge besøk e.l.
Ja er på vei til å gjøre det samme, men bildene blir i databasene deres en stund tenker jeg.
Har hørt at www.slettmeg.no skal funke, har ingen erfaring med det så kan ikke si med sikkerhet.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Går det egentlig ann å slette alt du har på facebook. Hører jo stadig vekk at bilder og sånt er der for alltid??

Og hva tror dere om det? Føler at facebook er så idiotisk, så usosialt. Det blir bare en god unnskyldning for å ikke holde kontakten fysisk med dine venner. Kan nesten ikke se for meg hva jeg trenger med facebook. Vurdere å slette brukern min, hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Du kan slette bilder du selv har lagt ut, om de fortsatt er lagret der vet jeg ikke noe om, men det er ingen vanlige bruker som har tilgang til å se dem i tilfelle. Jeg ser heller ingen grunn til at de som styrer Facebook skulle vise tilfeldige bilder som en av de hundre millionene av brukerne har fjernet. Om det er snakk om å slette brukeren sin, og dermed også slette alle bildene du er med i er svaret selvfølgelig nei. Det er bare de som har lastet opp bildet som kan slette dem.

Har selv "fjernet meg selv" fra Facebook. Det du kan gjøre er å ikke ha noe informasjon tilgjengelig for andre enn deg og dine venner. Når du har slettet alle vennene dine er med andre ord ikke noe informasjon tilgjengelig for andre enn deg selv.
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Ingenting slettes fra internett. Så det er ganske sant at alt er der for alltid.
Men enig med deg. Facebook er usosialt.
Selv bruker jeg det nesten bare til å kontakte folk hvis vi skal planlegge besøk e.l.
Vis hele sitatet...
Facebook er usosialt? Det må være det dummeste jeg har hørt. Hvis du skal være sosial(invitasjoner, kontakt med gamle bekjente, ol) eller henge med må du nesten ha en konto på facebook.
Jeg har slettet facebook profilen min 100%

Gjøres her -> http://www.facebook.com/help/contact...delete_account
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av daaa Vis innlegg
Facebook er usosialt? Det må være det dummeste jeg har hørt. Hvis du skal være sosial(invitasjoner, kontakt med gamle bekjente, ol) eller henge med må du nesten ha en konto på facebook.
Vis hele sitatet...
hva med kaffebesøk,ansikt til ansikt, se film, og andre ting.. og sitte alene på en datamaskin og tro at du er sosial.. ehh nei.
Så snart du trykker laster opp noe på internett, bildet, tekst, video, lyd osv. er det lagret for ever
Forsvinner aldri helt!
http://www.slettmeg.no/facebook-slett2-jpg?pid=Native-ContentFile-File&r_n_d=19108_&adjust=1&x=560&y=288&ox=-17&oy=28&from=0&z=115.089&format=jpg&bgc=255255255&zmode=fill

Hvis jeg er lei av antibot kodene så verifiserer jeg den kontoen jeg skal slette?

ok ok
Sitat av daaa Vis innlegg
Facebook er usosialt? Det må være det dummeste jeg har hørt. Hvis du skal være sosial(invitasjoner, kontakt med gamle bekjente, ol) eller henge med må du nesten ha en konto på facebook.
Vis hele sitatet...
Er jo klart at noen er vanskelige å få tak i, om de bor i andre enden av Norge osv, men en videochat, eller telefonsamtale om det er en annen generasjon er jo forsåvidt mer sosialt..
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Jeg vil heller bli en morsom og likbar gutt IRL enn på facebook. I tillegg så tilbringer jeg ALT for mye tid der, tid jeg kunne brukt på trening, gitar og lekser. Jeg går på vgs, de jeg prater med på facebook bor jeg i nærheten av, har da ikke noe stort behov. Eneste positive er at det er lettere å organisere russebuss-tullet og se på bilder av jenter
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg vil heller bli en morsom og likbar gutt IRL enn på facebook. I tillegg så tilbringer jeg ALT for mye tid der, tid jeg kunne brukt på trening, gitar og lekser. Jeg går på vgs, de jeg prater med på facebook bor jeg i nærheten av, har da ikke noe stort behov. Eneste positive er at det er lettere å organisere russebuss-tullet og se på bilder av jenter
Vis hele sitatet...
For de som føler Facebook blir usosialt, ligger problemet hos de og ikke hos facebook. Facebook er et genialt verktøy for kommunikasjon. Å slette seg fra Face ser jeg på som en annen måte å si at man er avhengig og ikke har nok selvkontroll til å legge det fra seg for å finne på noe annet.

Beklager OT.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beklager for å dra opp en gammel tråd.

Jeg slettet facebooken min for ca 3 uker siden.
Kjenner allerede det klør i fingrene når jeg kjeder meg.
Men så finner du på noe annet, så glemmer man det fort.

Det er hardt når vi sitter 4-5 kompiser å ser tv og bare slapper av.
Hvor 3 sitter med iphonen på facebook, og 2 andre har med seg pcen.

Vi lever i en verden der det tydeligvis er totalt akseptabelt å skrike ut "Fortjent" og poste en video av en mann som blir spiddet av en okse også kommer det 10 andre idioter å skriver jævla dyrehater (ang. dette skrev jeg: verdsetter du en okses liv mer enn et menneske?) Kom ingen flere kommentarer...
eller poste ut bilder av 2 lapne skiver med pålegg og skrive "Dagens frokost" også gjenta dette til LUNSJ, MIDDAG og KVELDSMAT! Eller måtte overleve at vennepar skriver "Jeg elsker deg" til hverandre hele tiden, eller få dyttet i trynet at ALLE som trener skal fortelle når og hvor de trener, for å så forklare hvor hardt det var etterpå, og smelle opp bilder av proteinshaken sin.
Dette er ikke ting jeg må vite, jeg har ingen grunn til å vite dette. Det blir som SE og HØR bare at det er mindre intressant...
Selvfølgelig kan jeg bare hide disse, dette gjorde jeg også, fjerna de som faen. Hardt med alle disse facerapene også, og alle disse menneskene som er bare grove. Melder det ene å det andre på wallen din, mens jeg har både sjef, mor og far på vennelisten.

Folk glemmer å tenke før de gjør! De bare skriver noe som de kommer på, som ut.

Dråpen som fikk glasset til å renne over var den dagen jeg kjedet meg foran pcen og så det var over 40stk jeg kunne chatte med, ingen av disse var intressant. Da forstod jeg at det fåtallet av venner jeg liker å prate med, kan jeg bruke skype til. Eller ringe de?
Nå er det vel sikkert mange av dere som tenker at disse er det bare å slette, og hvorfor sa du ja til venneforespørsmålet dems i det hele tatt. Vel, et par er kollegaer, et par er familievenner og denslags. Noen er studiebekjente osv, og folk tar det dårlig når man sletter eller sier nei til en venne forespørsel.

Derfor valgte jeg å slette hele driten. Jeg savner alle disse bekjente som bor i andre byer, som jeg kunne slå av en prat med i ny å ne. Men jeg skal få ordna skype her å der, også blir det orden i å holde kontakten med de å.

Men hva man ikke prioriterer kan man ikke bli sinna for at man ikke rakk.
Tiden jeg brukte på facebook kan bli brukt på noe annet!
Sitter heller å sturer på freak framfor å se 100bilder av rottebikkja til ei exskole vennine som jeg kun har på facebook fordi ho legger ut mye bikini bilder! No hatin, jeg vet samtlige av gutter her inne som har facebook har hvertfall 5-10 sånne!

Så får vi se 5nov hva som skjer da.
For de av dere som ikke har fått det med dere, søk på youtube på

5nov + facebook.
Sitat av zeicko Vis innlegg
hva med kaffebesøk,ansikt til ansikt, se film, og andre ting.. og sitte alene på en datamaskin og tro at du er sosial.. ehh nei.
Vis hele sitatet...
Skal du finne på noe face2face med alle nye og gamle venner? Da har du alt for mye fritid!

Er det ikke mulig å kombinere? Eller må man velge mellom å møte venner f2f, eller kommunisere med de via inet?