Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 572
Hei!

Har igjen fått nye internett problemer. Jeg har en stasjonær Dell 540MT med trådløst nettverkskort. Dataen er nøyaktig ett år gammel. Det er ikke alltid jeg får koblet til routeren, men som regel gjør jeg det. Men lenger enn det kommer jeg ikke. Jeg får ikke opp jordklode-ikonet nede i hjørnet. Det står bare identifiserer. Skjønner virkelig ikke hva som er galt, har reinstallert Vista, bytte nettverkskort, flytta datamskinene rundt i rommet og retta på antenna. Har en annen dell bærbar pc, og den funker bra inne på rommet.

Det ble helt plutselig. Maskinenen har fungert greit ett års tid, av og til har jeg måtte rette på antenna. Virker som den er litt var. Mens nå vil den ingenting.

Forslag mottas med takk!
Sist endret av macgyver1958; 5. mars 2010 kl. 17:33.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du skrev du hadde bytta OS, men hva med drivere da? Kan hende det funker.
Bruker du "Wlan programmet" som fulgte med nettverkskortet eller windows sin ?

Vist du har byttet kort også så kan det være en liten konflikt imellom softwaren.

Gi oss også modellen på nettverkskortet ditt