Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  837 94431
Noen her som har noen gode sources på enten installer eller cydia? begge for den del.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det har oppstått utrolige problemer med min iPhone..

Først nektet Home-knappen og fungere (og den er jo ganske vesentlig for å kunne bruke telefonen) så for hver gang jeg hadde sendt/mottatt meldinger, sjekka mail eller hørt på iPod osv så måtte jeg restarte tlf for å komme til menyen. Og sånn er det enda..

Men ikke nok med det.. Nå bestemte plutselig telefonen seg for å nekte å koble seg til iTunes.. Jeg har googlet feilmeldingene, men når jeg fant en løsning på èn feilmelding, dukket en ny en opp, så nå har jeg gitt opp..

Nå har jeg netcom totalforsikring, og har hatt det i sikkert 4 år uten å få bruk for det.. Spm mitt er vel, vil jeg kunne få en ny telefon på forsikringa? Det heter jo tross alt TOTALforsikring.. Evt. hvilke rettigheter har jeg? Jeg kommer til å ringe netcom imorra, men vil gjerne være litt forberedt på hva som kommer til å skje..

Herregud, 35kr mnd, i 4 år = 1680kr som jeg har sponset netcom med UTEN å få noen spesielle goder for det. Da kan de for satan se å skaffe meg en ny telefon på flekken, mener nå jeg..
Du har reklamasjonsrett i 5år på en mobil som iPhone uavhengig av forsikring på den. Er det produksjonsfeil så skal det repareres gratis.

Jeg antar du har oppdatert til nyeste firmware?
Sist endret av Kinseek; 11. januar 2009 kl. 17:51.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Du har reklamasjonsrett i 5år på en mobil som iPhone uavhengig av forsikring på den. Er det produksjonsfeil så skal det repareres gratis.

Jeg antar du har oppdatert til nyeste firmware?
Vis hele sitatet...
Ja iTunes sa nå at den var up to date når jeg fikk koblet til telefonen.. 2.2 er den nyeste, right?
Super@ er en multimediakoder som funker fett for PC
Sitat av goillum Vis innlegg
Hvis telefonen faktisk er din, og du ikke husker PIN om jeg forstår deg riktig, så er det bare å koble iPhone til maskina som den er "parra" med, så skal du få låst opp simkortet.
Vis hele sitatet...
Er _egentlig_ ikke min
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Er _egentlig_ ikke min
Vis hele sitatet...
Da vil jeg påstå at du enten ikke har noe inne i den telefonen å gjøre. Om du absolutt skal inn på den får du enten spørre vedkommende om koden / få tak i den parrede maskinen eller restore hele dritten. Men virker som du er en snok som vil finne innholdet på telefonen, noe du ikke vil klare med mindre det er innstallert openSSH på telefonen slik at du kan bruke terminal til å ssh'e til iPhonen og logge inn med root/alpine.
Sist endret av Berre; 13. januar 2009 kl. 15:36.
Jeg har et bilde jeg vil hente ut fra en kontakt, dvs. bildet som kommer opp når kontakten ringer finner jeg ikke i bildealbumet eller i iPhoto...
Hvor kan jeg finne fullversjonen av bildet?

f.eks. hvor finner man dette bildet av mannen i sort siluett på iPhonen?

Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg vil bare skyte inn at de tidligere poster jeg har gjort i denne tråden har vært ganske dumme. Jeg hadde problemer med podcasts, men fant ut (skammelig nok) her om dagen at Armin Van Buurens podcasts er video. Da de teite artistbildene som viser hva som blir spillt av byttes hele tiden. Så derfor slutta alt å spille når jeg satte på tastelås.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jeg har et bilde jeg vil hente ut fra en kontakt, dvs. bildet som kommer opp når kontakt
Vis hele sitatet...
Synkroniser kontaktene med Adressebok på mac eller windows-kontakter på windows så tror jeg du kan ta en kopier-lim inn derifra.
Sitat av simdal Vis innlegg
Det har oppstått utrolige problemer med min iPhone..

Først nektet Home-knappen og fungere (og den er jo ganske vesentlig for å kunne bruke telefonen) så for hver gang jeg hadde sendt/mottatt meldinger, sjekka mail eller hørt på iPod osv så måtte jeg restarte tlf for å komme til menyen. Og sånn er det enda..

Men ikke nok med det.. Nå bestemte plutselig telefonen seg for å nekte å koble seg til iTunes.. Jeg har googlet feilmeldingene, men når jeg fant en løsning på èn feilmelding, dukket en ny en opp, så nå har jeg gitt opp..

Nå har jeg netcom totalforsikring, og har hatt det i sikkert 4 år uten å få bruk for det.. Spm mitt er vel, vil jeg kunne få en ny telefon på forsikringa? Det heter jo tross alt TOTALforsikring.. Evt. hvilke rettigheter har jeg? Jeg kommer til å ringe netcom imorra, men vil gjerne være litt forberedt på hva som kommer til å skje..

Herregud, 35kr mnd, i 4 år = 1680kr som jeg har sponset netcom med UTEN å få noen spesielle goder for det. Da kan de for satan se å skaffe meg en ny telefon på flekken, mener nå jeg..
Vis hele sitatet...
Angående mitt tidligere problem^

Jeg har hatt så utrolig lite tid til å sette meg ned å ringe netcom, så jeg fikk ikke gjort det før igår..

Jeg ringte netcom sin mobilreparatør Moobi på telefon 815 68 611..
Jeg snakket med en veldig hyggelig mann som fortalte meg at uansett hva som skjer med min iPhone (dersom jeg har kjøpt den med netcom, og sett bort ifra at man mister den..) har jeg rett på reparasjon eller ny telefon.. Det var en ganske stor lettelse for meg.

Etter å ha pratet om hva som er galt med telefonen spurte han om navn og adresse, og sa at de skulle sende opp en serviceboks.. Når jeg mottar denne skal jeg pakke ned telefonen (uten tilbehør) og sende den ned. Dermed skal reparatørene vurdere om det er mulig å reparere skadene, eller om jeg må ha ny telefon..

Jeg er ikke sikker på hvor lang tid dette tar, men mannen forsikret meg om at det skulle gå kjemperaskt (vi får nå se). Jeg får serviceboksen til uka..

Tenkte å poste dette her som en liten pekepinn til personer som har havnet/vil havne i lignende situasjoner.. Så vet de hva de har å gjøre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Det er noe jeg lurer på.

Finnes det noen program man kan bruke istedenfor iTunes,
eller må man bruke iTunes?
hey lurer på hvordan jeg kan få på lydløs på Iphone
Mange alternativer:
1. Du leser manualen.
2. Du googler.
3. Du vipper ned lydløsknappen på venstre side av mobilen over volumknappene.
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet om en grei nettbutikk som selger ipod touch? vil gjerne ha mulighet til å kjøpe forsikring å sånn som man kan kjøpe hos elkjøp fks...

ingen som vet? hadde vært greit med noen tips her altså...
Sist endret av pokemon; 9. februar 2009 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei
Jeg har nå vært så dum at jeg har oppgradert min Iphone til 2.2.1, denne er kjøpt fra USA. Problemet nå er at jeg ikke får brukt mitt Djuice simkort, basebanden har også blitt oppgradert til 2.30.03 >.<
Er det noen som veit en måte å fikse dette på? evt å kjøpe et slimsim som jeg kan sette utapå?
På forhånd takk
det er vell kommet ut en jailbreak/unlock for 2.2.1 no.
er ikke helt sikker men sjekk ut dev-team sine sider
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om et bra program som enkelt overfører filer fra Iphone til PC, og samtidig er gratis?
fryktelig mange som ikke gidder lete etter noen svar selv her ass! "hvordan setter jeg iphone på lydløs?".. jøsses. Prøv å google!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
http://mobilen.no/wip4/se_spotify_pa...d.epl?id=35800 - Noen som vet noe mer enn det som står i artikkelen her?`Har sjekka i Cydia og Installer, og finner ikke noe der.
tipper dette ikke har kommet på cydia eller intaller enda, men kun finnes i appstore i itunes (noe du da ikke kan benytte deg av...)
Jeg har restoret hele ipoden pga problemer.
Jeg håpte at itunes hadde en backup. Men fant ut at jeg håpte på for mye da...

Jeg har en sang der jeg må ha tak i. Den er ikke på pcen. Men kun på ipoden som er reformatert nå...

Prøvde å finne en del programmer som restorer deleted files fra ipoder.
Men, ingen av programmene finner ipoden min!

Itunes finner den.
Avogtil finner ikke datamaskinen ipoden heller. Og når den gjør det, er det kun bildene jeg får opp... Den ser rett og slett ut som et kamera for pcen min. :S

Hva kan jeg gjøre?
Har en greie med iPhonen jeg rett og slett ikke skjønner meg på.

Enkelte ganger folk ringer meg kommer det opp en skjerm som denne


Mens de fleste andre gangene får jeg bare en vanlig "Dra for å svare". Hva kommer dette av? Hadde vært greit å bare kunne avvise samtaler enkelte ganger
Sist endret av TheShit; 1. mars 2009 kl. 17:46.
Man får vel de valgene som på bildet om man ikke har "tastelås" på. Du kan også skru av lyd og vibrering når det ringer med å trykke på knappen på toppen. Ikke helt svaret du er på jakt etter, men nesten i hvert fall.
Trykker du to ganger på låsetasten på toppen så avviser du samtalen.
Hei, jeg spør her fordi jeg lurer på om det er mulig å oppgradere en iPhone, den eldste, som er jailbroken og åpnet for Telenor til OS 2.2 og fortsatt ha tilgang til Telenor
Sitat av sky_king Vis innlegg
Hei, jeg spør her fordi jeg lurer på om det er mulig å oppgradere en iPhone, den eldste, som er jailbroken og åpnet for Telenor til OS 2.2 og fortsatt ha tilgang til Telenor
Vis hele sitatet...
Ja, dersom du f.eks. bruker denne guiden for opplåsning av OS 2.2.1, kan du bruke _hvilken som helst opperatør_ innkludert Telenor forutsatt at du har en førstegenerasjons iPhone, noe du har...

Dersom du oppdaterer til OS 2.2.1 i iTunes uten å bruke denne guiden, kan du ikke gjøre noe med telefonen din, bortsett fra å benytte "nødannrop"
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av panserjohan Vis innlegg
tipper dette ikke har kommet på cydia eller intaller enda, men kun finnes i appstore i itunes (noe du da ikke kan benytte deg av...)
Vis hele sitatet...
Håper for all del at det ikke var et svar til mitt innlegg, da jeg kan benytte meg av alt som er i iTunes/Appstore/installer/cydia på en gang.. So..
Hvorfor har ikke jeg den fanen i iTunes når du ser på info om iPoden som heter "Programmer"

se selv:

http://s260.photobucket.com/albums/i...tennavn-13.jpg

Hva må jeg gjøre for å få det?

Jeg får nemlig ikke lagt inn programmer til min iPod Touch (1,1,5 versjonen)
Sitat av macgyver1958 Vis innlegg
Hvorfor har ikke jeg den fanen i iTunes når du ser på info om iPoden som heter "Programmer"

se selv:

http://s260.photobucket.com/albums/i...tennavn-13.jpg

Hva må jeg gjøre for å få det?

Jeg får nemlig ikke lagt inn programmer til min iPod Touch (1,1,5 versjonen)
Vis hele sitatet...
For å få tilgang til Appstore må du ha software 2.0 eller bedre. Såvidt jeg har skjønt koster det noen småpenger å oppdatere en Touch fra software 1 til 2, men det er verdt hver krone.
Bare hvis det er noen som ikke har fått det med seg:

Netcom har satt ned prisen på 8GB iPhone med iConnect-abonnementet til 998.- og bruddgebyret er 1800.- for dette abonnementet. Det betyr at en opplåst og 100% lovlig iPhone nå koster 2798.-, alt inkludert. Det er billig altså.

Jeg kjøpte en til meg selv, og kan bekrefte alle prisene og kostnadene.
Ja.. Jeg referer til mine tidligere poster i denne tråden angående en ikkefungerende iPhone.

Jeg sendte den omsider inn til moobi (reparatøren til netcom), hvor de konkluderte med at det er væskeskader på telefonen, og de vil ha 4200 kr for å reparere den (ironisk nok er dette 1500 kr dyrere enn om jeg vil ha en splitter ny en ved å benytte meg av DonTomaso sin metode ovenfor)..

Jeg har som sagt hatt netcom forsikring i iallefall 6 år og for å sitere netcom sine hjemmesider ordrett innebærer det:
Med NetCom Forsikring slipper du uforutsette utgifter dersom din telefon blir skadet, stjålet eller går tapt.
Vis hele sitatet...
Ja, ok.. Jeg har en telefon hos moobi som visstnok er væskeskadet (noe som er komisk med tanke på at jeg har ALDRI hatt telefonen i nærheten av noe vått, og jeg har ingen grunn til å juge her..) så da skal jeg ifølge forsikringsavtalen få en splitter ny telefon. Dersom de skulle finne på å nekte på dette når jeg ringer de imorra, hva slags argumenter kan jeg legge fram som støtter min sak?

Foreløpig har jeg argumenter som:
- At jeg har vært en trofast kunde i flere år som aldri har hatt telefonproblemer før
- At det står svart på hvitt i forsikringsavtalen at det skal dekke skade
- At jeg har hatt forsikringen i iallefall 6 år, uten å benytte meg av den en eneste gang. Jeg har altså sponset netcom med penger?
Jeg har søkt her og i google men kunne ikke finne det ut, noen her inne som vet hvordan man legger inn spill, programer osv. inn i iphone?
For lovlige programmer: AppStore

For tredjepartsprogrammer: Cydia
Her fins også Installer, men denne er utdatert.

For crackede programmer: Installous sammen med Appulous
Fins også andre metoder, men dette er min favoritt. Man fører bare over med scp og trykker på install. Installous har også en innebygd browser som lar deg søke på Appulous, men ting blir mye enklere ved å bruke vanlig browser og føre over filen.

Edit: Ja, jeg vet det er teite begrep for å skille AppStore og Cydia, men dere forstår hva jeg mener. :-)
Sist endret av Starra; 10. mars 2009 kl. 04:33.
Sitat av Pope Vis innlegg
Et spørsmål:
•En iTouch med masse musikk
•En pc helt uten musikk
•Synkronisering...
•Blir pc'n full av musikk eller tømmes iTouchen?

Hvordan legger jeg evt. til en enkel sang fra en ukjent pc uten å påvirke det tidligere innholdet på iTouchen?

Lite lyst til å prøve meg frem ved å teste, kjenner jeg...
Vis hele sitatet...
Touchen tømmes nok tror jeg. Synket på to pcer med ulike filmer, og de filmene som ikke var på den andre, forsvant ettersom jeg synket på den ene.

La oss si at du har to pcer. Den ene med noen album av Vikingarna, og den andre med noen stykker av Bach. Om du synker på Bachpcen først, også på Vikingarnapcen etterpå, vil du nok miste Bach, men jeg tror det skal være mulig å velge dette når du plugger i en fremmed pc.

Sitat av bianchi_89 Vis innlegg
Jeg har søkt her og i google men kunne ikke finne det ut, noen her inne som vet hvordan man legger inn spill, programer osv. inn i iphone?
Vis hele sitatet...
1. Last ned ITunes
2. Gå i ITunes Store, som står på menyen til venstre i ITunes
3. Der finner du noe som heter spill/programmer. Noen er gratis, andre koster penger.

Ble fett med radio, ettersom det medhører en fet politiradio
Sist endret av Genetic; 10. mars 2009 kl. 08:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Starra Vis innlegg
For lovlige programmer: AppStore

For tredjepartsprogrammer: Cydia
Her fins også Installer, men denne er utdatert.

For crackede programmer: Installous sammen med Appulous
Fins også andre metoder, men dette er min favoritt. Man fører bare over med scp og trykker på install. Installous har også en innebygd browser som lar deg søke på Appulous, men ting blir mye enklere ved å bruke vanlig browser og føre over filen.

Edit: Ja, jeg vet det er teite begrep for å skille AppStore og Cydia, men dere forstår hva jeg mener. :-)
Vis hele sitatet...
takker, men hvor finner jeg disse 2programmene for nedlasting?
Legg til http://cydia.hackulo.us/ (om jeg ikke husker feil) i Cydia-repolisten. Fins informasjon om det på http://hackulo.us/ (Må registrere seg iirc)
Sist endret av Starra; 10. mars 2009 kl. 19:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har en Iphone jeg. Som jeg ikke får Jailbreaka. Når jeg kjører QuickPwn så "merker" ikke programmet at Iphonen connecter i restore.
Har 2.2.1 og 8.1.0.5 Itunes. Men det skjer ikke noe. Har også riktig modem instilling
Noen som vet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Har en iPhone 2 generasjon 16 GB
Når jeg går innpå WiFi finner den trådløse nettverk, og noen ganger klarer den å logge seg på, men etter en stund detter det ut, og jeg må bruke edge. Men som oftest virker det ikke å logge seg innpå en gang. Har prøvd å slette alt på iPhonen og installert programvaren på nytt gjennom iTunes flere ganger, men det virker fremdeles ikke.
Har nyeste versjon av programvare: 2.2.1

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?
kjenner flere med det problemet, de som gadd bryet med å levere den, sa at den innebygde antennen er fubar.
Heisann, jeg har en ipod touch som har virket helt supert helt til nå
Touch screenen vil ikke virke, det går ikke ann å trykke på den (den reagerer ikke)
Noen som vet hvorfor? det kom da jeg trykkte på en film akkurat når et sånnet 20% batteri kom opp. Da fortsatte bare filmen og gå mens det 20% skiltet stod bare der. De eneste knappene som funker er den runde nederst og den oppå toppen(den du skrur av med)

Sist endret av kulii11; 14. april 2009 kl. 23:07.
Sitat av kulii11 Vis innlegg
Heisann, jeg har en ipod touch som har virket helt supert helt til nå
Touch screenen vil ikke virke, det går ikke ann å trykke på den (den reagerer ikke)
Noen som vet hvorfor? det kom da jeg trykkte på en film akkurat når et sånnet 20% batteri kom opp. Da fortsatte bare filmen og gå mens det 20% skiltet stod bare der. De eneste knappene som funker er den runde nederst og den oppå toppen(den du skrur av med)
Vis hele sitatet...
Har du prøvd en hard restart? Hold inn hjem- og strømknappen til skjermen blir helt svart og slå på igjen etterpå.
Sitat av bianchi_89 Vis innlegg
takker, men hvor finner jeg disse 2programmene for nedlasting?
Vis hele sitatet...
For å få cydia må jailbreake den ("hacke" den). Google dette. Evt søk rundt her eller på ipod1.no. Der er det en veldig bra guid Skal poste link til denne i morgen, siden jeg sitter på touchen nå

Appstore ligger innpå fra før av, ihvertfall hvis du har 2.x.x firmwire. Husker ikke hvordan det var med 1.1.x :s

[quote=Genetic;1365534]Touchen tømmes nok tror jeg. Synket på to pcer med ulike filmer, og de filmene som ikke var på den andre, forsvant ettersom jeg synket på den ene.

La oss si at du har to pcer. Den ene med noen album av Vikingarna, og den andre med noen stykker av Bach. Om du synker på Bachpcen først, også på Vikingarnapcen etterpå, vil du nok miste Bach, men jeg tror det skal være mulig å velge dette når du plugger i en fremmed pc.[/

Tror ikke dette stemmer. Jeg har nesten all musikken min på ekstern hardisk og det hender jeg synkroniserer uten at denn er koblet til. Da forsvinner ikke sangene fra touchen Men da er det ikke en annen pc...
Sist endret av QwertyC; 15. april 2009 kl. 00:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå har det seg slik at jeg var ekstremt uheldig og miste telefon min i asfalten, å noen deler er ødelagt.
Fargene på displayet hopper fra gul, grønn, rød til lilla - akkurat som om du trykker inn skjermen på en laptop. Nedre del av displayet lyser bare hvitt og har ingen bilde. Glassbeskyttelsen over displayet er knust, men touchen og alt annet ser ut til og være i orden.

Er det håp for min iPhone?
Sitat av puffman Vis innlegg
Nå har det seg slik at jeg var ekstremt uheldig og miste telefon min i asfalten, å noen deler er ødelagt.
Fargene på displayet hopper fra gul, grønn, rød til lilla - akkurat som om du trykker inn skjermen på en laptop. Nedre del av displayet lyser bare hvitt og har ingen bilde. Glassbeskyttelsen over displayet er knust, men touchen og alt annet ser ut til og være i orden.

Er det håp for min iPhone?
Vis hele sitatet...
Dersom du ikke vil reparere selv: http://ipodbatteri.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html

Dersom du vil gjøre jobben selv:

Professional Premium Precision Phone Disassembly Tool (7-Piece Set)

iPhone Screen Replacement & Disassemble/TakeApart Directions

Repair Parts Replacement Glossy Screen Cover for iPhone 3G

ebay søk: Replacement iphone screen
Heisann har et spørsmål her jeg håper noen kan hjelpe meg med:

Jeg kjøpte en iphone for 2 måneders tid siden, alt funker strålende bortsett fra at lagrede kontaker kommer kun opp med nummeret, noe som er ekstremt irriterende... Det var ikke slik i starten, men det ble slik etter jeg skiftet operatør...
Slettet kontaktene fra iphonen og kopierte de fra sim kortet igjen inn på iphonen, men det hjalp ikke stort!

Noen som vet hva problemet kan være? anyone?

=)
Hei

Har et spørsmål. Har hatt iphone 3g nå i ca. 3 ukerr, også slo jeg den av idag, plutselig fant den ikke nettverk, altså mobil-nettverk. Og vet at jeg IKKE skal oppdatere den gjennom iTunes, men om det går an å "gjenoprette" den gjennom iTunes??
Sitat av KnusTeddy Vis innlegg
Hei

Har et spørsmål. Har hatt iphone 3g nå i ca. 3 ukerr, også slo jeg den av idag, plutselig fant den ikke nettverk, altså mobil-nettverk. Og vet at jeg IKKE skal oppdatere den gjennom iTunes, men om det går an å "gjenoprette" den gjennom iTunes??
Vis hele sitatet...
Går fint an å gjennopprette den i Itunes.
Går ut fra at du har jailbreaka den siden du ikke vil oppdatere den. Du kan oppdatere den tilogmed 2.2.1. IKKE 3.0 (betaen) :P
Hvis du gjennoppretter den må du jailbreake den på nytt etterpå...
Sitat av QwertyC Vis innlegg
Går fint an å gjennopprette den i Itunes.
Går ut fra at du har jailbreaka den siden du ikke vil oppdatere den. Du kan oppdatere den tilogmed 2.2.1. IKKE 3.0 (betaen) :P
Hvis du gjennoppretter den må du jailbreake den på nytt etterpå...
Vis hele sitatet...
Vet du hva du snakker om nå, eller gjetter du? Hvis man har en unlocka 3G-telefon, og oppdaterer den til 2.2.1 i iTunes, så kan den IKKE UNLOCKES ETTERPÅ. Yellowsnow fungerer ikke med siste basebandet som man får ved å oppdatere en 3G-telefon i iTunes til 2.2.1.

http://www.yellowsn0w.net/
Do NOT upgrade to iPhone 3G firmware 2.2.1
Today Apple released the iPhone 3G firmware 2.2.1 update. This upgrades your baseband and we all know that yellowsn0w only works with baseband 02.28. If you update right now you won't have an unlocked iPhone 3G.
yellowsn0w won't unlock iPhone 3G 2.2.1!
Sist endret av DonTomaso; 21. april 2009 kl. 21:13.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vet du hva du snakker om nå, eller gjetter du? Hvis man har en unlocka 3G-telefon, og oppdaterer den til 2.2.1 i iTunes, så kan den IKKE UNLOCKES ETTERPÅ. Yellowsnow fungerer ikke med siste basebandet som man får ved å oppdatere en 3G-telefon i iTunes til 2.2.1.

http://www.yellowsn0w.net/
Do NOT upgrade to iPhone 3G firmware 2.2.1
Today Apple released the iPhone 3G firmware 2.2.1 update. This upgrades your baseband and we all know that yellowsn0w only works with baseband 02.28. If you update right now you won't have an unlocked iPhone 3G.
yellowsn0w won't unlock iPhone 3G 2.2.1!
Vis hele sitatet...
Oi. Tenkte feil i farten... Det var Touch du kunne oppgradere ikke iphone XD
My bad.