Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 889
En collage med 17 av bildene jeg har tatt i løpet av året på folkehøyskole.

Se, nyt, hat, lik, kommenter, glo, etc. etc.

http://bildr.no/thumb/1173481.jpeg
Mange tøffe bilder, men likte ikke at det var så tykk, svart skillestrek mellom hvert bilde. Synes hvit er mye penere å se på, men hey! Du tar gode bilder!
Sitat av krJo Vis innlegg
Mange tøffe bilder, men likte ikke at det var så tykk, svart skillestrek mellom hvert bilde. Synes hvit er mye penere å se på, men hey! Du tar gode bilder!
Vis hele sitatet...
Tusen takk Skjønner hva du mener. Var veldig i tvil om jeg skulle ha svart eller hvit selv. Er vel litt smak og behag akkurat på det der Men takk for tilbakemelding
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Svart > Hvit imo. Særlig når man ser på bildet med Firefox, som gir grå bakgrunn.

Men hvorfor er ikke skillestreken like tykk overalt?

Var i tillegg litt stort for web. Hadde lyst til å zoome inn slik at det omtrent fylte bredden på skjermen, og jeg kunne scrolle nedover.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Flotte bilder! Kunne du laste opp det bildet nederst i høyre hjørne? Vil gjerne se nærmere på det.
Stillige bilder dette, ser uten tvil ut som du har opplevd litt