Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4358
Jeg har kjøpt meg Spotify premium, noe som vil si at jeg kan bruke offline modus.
Jeg har syncet sanger til offline-modus til PC'n, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan "force" spotify til offline samtidig som jeg har internett tilgjengelig på PC'n.


Grunnen til dette er fordi jeg deler Spotify med en annen person, så hadde vært greit å kunne hørt på Spotify selvom han bruker den i online-modus.




Takker for svar
Gå inn på innstillingene og sett en proxy med bare tull"gmkdgn" i adresse feltet
Ikke dumt.

Prøv å bruke en brannmur til å sperre Spotify ute fra nettverket. Prøv å sette proxy-innstillingene i Spotify til noe tullball.
Hørtes litt komplisert ut, men skal prøve :P Takk!


En annen ting jeg lurer på angående Spotify: Noen som vet om det er mulig å systematisere band/sanger på Spotify til mobilen? Synes det er fryktelig irriterende at sanger sanger og band kommer i helt tilfeldig rekkefølge uten noen som helst form for abc-system eller lignende.

Setter stor pris på hvis noen kan hjelpe meg med dette (hvis det i det hele tatt er mulig), er jo nyttårsaften senere, så må få litt stemningmusikk på anlegget
Spillelister?
Sitat av flexd Vis innlegg
Spillelister?
Vis hele sitatet...
Nå mener jeg innenfor spillelister. Har spillelister på 1000 sanger.
Du kan sortere listen ved å sortere den, kopiere alt, slette alt, fjerne sorteringen, og så lime inn.
Sitat av Executer Vis innlegg
Gå inn på innstillingene og sett en proxy med bare tull"gmkdgn" i adresse feltet
Vis hele sitatet...
dette funker faktisk, testa for moro skyld jeg bare skrev inn random bullshit under proxy, koble fra nettet på maskina, og vips; spotify var offline, selv etter jeg kobla til nett igjen

EDIT 1700

slenger jo med ett bilde som bevis, siden jeg kjeder meg i de stille øyeblikk før stormen
Sist endret av vangsfreaken; 1. januar 2012 kl. 00:41.