Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 792
Når jeg er i spill som krever litt av maskinen som Arma 2 dayZ. BF3 og andre store spill. stopper pc'en plutselig akkurat som om det skulle vært en bluescreen, men problemet er som følger. pcen fryser seg helt fast man hører fortsatt musikk i bakgrunnen av spillet i ca. 3 sekunder før lyden også henger seg opp å det bare durer i høytalerene.
pcen må da restartes.
Etter 15-20 min i spillet skjer det igjen..


Noen som har hatt samme problem som nå vet ossen det fikses.


vet ikke om det er nædvendig men her er specsa

windows. 8
cpu: i5 2500k
gpu: amd radeon HD 6970
psu 850W et eller annet jeg ikke husker
ssd 120gb (samsung)
2x 1 Tb HDD
Asus Sabertooth p67
Ikke Værst På PC
Hørtes veldig ut som et varmeproblem?

Og en annen ting jeg lurer på er hvorfor du har et p67 HK og en 2500K.
Trådstarter
36 1
varme er det ikke dette har jeg alt sjekket

er det en dårlig kombo å ha p67 å en 2500k?
Ikke Værst På PC
Skal ikke ha så mye å si, men hovedkortet kan du ikke klokke med, men cpuen din er ulåst.
Oppdater drivere! Du kan starte med SSD og skjermkort.
Trådstarter
36 1
unnskyld litt dårlig utfylt tråd. pcen er akkurat satt opp på nytt. så alt burde være up to date.
Så bra [COLOR="White"]10tegn[/COLOR]
Sitat av joacimz Vis innlegg
Så bra [COLOR="White"]10tegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
takk

[COLOR="White"]ti forpulte negertegn[/COLOR]
P67 og 2500k er ingen dårlig kombo, p67 er helt fint å overklokke med. Har du innstallert alle drivere? Har du lasta ned skjermkort drivere fra produsenten sin nettside (asus, evga, zotac, msi osv.)? eller fra amd sine sider?

Edit: hvilken cpu kjøler har du og hvordan er det med vifter i kabinettet?
Sist endret av Julenisse97; 31. januar 2013 kl. 10:54.
Trådstarter
36 1
flaut å fortelle hva slaks kjøler jeg har :P (stock) men har et nzxt phantom 810 case så hvis du kjenner noe til det vet du hva jeg har av vifter