Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2958
Har en iphone 5.
Problemet er snapchat, åpner en snap å skal screenshotte, men da jeg gjør det lukker bildet seg å det blir tatt screenshot av menyen, noen som vet hvorfor?
Fordi det er sånn det funker og den som sendte deg bildet får melding om at du prøvde å ta screenshot.
Det er jo ikke meningen at man skal ta screenshot, så da tipper jeg snapchat prøver å forhindre det.
Det er mange andre måter å skaffe bildene/se dem lenger på enn screenshot, og senderen får ikke melding om det heller.
Søk på AppStore etter SnapSave.
Har du en beta av iOS 7 på telefonen?
Enkelt å unngå det da. Hold inne den knappen du låser tlf med, trykk samtidig på bildet, trykk så på hjem-knappen. Slipp hjem-knappen, men ikke "låseknappen" før tida har gått ut.

Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Har du en beta av iOS 7 på telefonen?
Vis hele sitatet...
Offtopic, men hvor får man tak i dette?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Enkelt å unngå det da. Hold inne den knappen du låser tlf med, trykk samtidig på bildet, trykk så på hjem-knappen. Slipp hjem-knappen, men ikke "låseknappen" før tida har gått ut.



Offtopic, men hvor får man tak i dette?
Vis hele sitatet...
Voila!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Offtopic, men hvor får man tak i dette?
Vis hele sitatet...
Nedlastingsfiler
Guide

Send PM hvis du lurer på noe!
Sist endret av Dillinger; 14. august 2013 kl. 12:33.
Magnisx, ikke nødvendigvis. iOS7 har ordentlig API for å detektere screenshots. Så fort Snapchat tar det i bruk vil det ikke være noen måte å lure appen på lengre.
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kan å søke, men spurte her siden jeg ikke fant noe 3 stegs vei for å få det.

Sitat av Dillinger Vis innlegg
Nedlastingsfiler
Guide

Send PM hvis du lurer på noe!
Vis hele sitatet...
Det her derimot, hjalp veldig. Takk!

Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Magnisx, ikke nødvendigvis. iOS7 har ordentlig API for å detektere screenshots. Så fort Snapchat tar det i bruk vil det ikke være noen måte å lure appen på lengre.
Vis hele sitatet...
Beklager, så ikke at det gjaldt iOS7..
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Magnisx, ikke nødvendigvis. iOS7 har ordentlig API for å detektere screenshots. Så fort Snapchat tar det i bruk vil det ikke være noen måte å lure appen på lengre.
Vis hele sitatet...
Hva med applikasjoner som SnapSave etc? Med den caches bildene på telefonen før du ser dem i Snapchat-appen. No screens needed.
Det bør funke.
Funker det ikke vist du holder inne power button først og deretter homebutton?