Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1690
Hey, jeg har nå en roccat kone som jeg tror er ødelagt, når jeg drar den sakte over musematta så "hopper" musepekern rundt..... det merker jeg litt når jeg flytter musa fort, men ikke like mye som når jeg gjør det sakte.

Men det jeg lurte på var om det er vits i og vente til de får in deathadder 2013 på dustin? det står at de skal få den inn 18/2, det jeg tenkte var å kjøpe en billig g400 og vis jeg ikke er fornøyd så kjøper jeg deathadderen når de får den inn.

Er ganske åpen viss dere har noen andre forslag, men helst ikke noe over 800kr
Koster 369kr på komplett(!)
Vil anbefale Razer Mamba på det sterkeste. Utrolig digg å bruke, lekkert design og det er veldig handy å kunne stille DPIen kjapt når som helst. Bruker forskjellig DPI feks i BF3 som sniper og med AR eller bare i vanlig Windows.
Har sett Mamba i butikk til 800 en gang, men hvis du må betale litt mer er det absolutt verdt det!
Som Per sier kjøp Razer Mamba for all del, så mye bedre på alle mulig måter. Har hatt Razer Deathadder men gikk over til Razer Mamba. Verd penga! Har jo selfølgelig ikke prøvd Deathadder 2013 da
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Vil anbefale Razer Mamba på det sterkeste. Utrolig digg å bruke, lekkert design og det er veldig handy å kunne stille DPIen kjapt når som helst. Bruker forskjellig DPI feks i BF3 som sniper og med AR eller bare i vanlig Windows.
Har sett Mamba i butikk til 800 en gang, men hvis du må betale litt mer er det absolutt verdt det!
Vis hele sitatet...
Da jeg hadde mamba kosta den 1500,- Men det er fordi jeg bor på et turist sted + at den nylig hadde kommet ut :P
Men ja, mamba er en meget god gaming mus! Anbefales!
Deathadder 2013 har eit betre sensor enn mamba, og har same form. Mamba har to knapper meir, samt høgare dpi, og er trådløs. Trenger du 8400dpi så kjøper du mamba, men trur ingen normale mennesker i dag bruker mykje over 3000dpi.

Det med at musa di hopper kan vere skit på sensoren, eller litt underlag.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Om du ikke vil ha trådløs så er razer imperator skikkelig nice, har samme funksjonene som mamba også.

http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-imperator
Den er jo ein typisk claw mus, mens hannar førre mus var typisk palm, så rekner med at det er det han vil fortsette å bruke.
Er det samme form på Mamba og Deathadder 2013? Husker den forje Deathadder var annerledes form en mamba.
Razer Mamba er uten tvil og anbefale, hatt den i ca 1 år nå, aldri vært noen problemer. Har noen venner som også har prøvd den på lan, og de har angret for at de ikke kjøpe den (!)

Dyr, men absolutt verdt penga
Sist endret av PopeSweetJesus; 29. januar 2013 kl. 14:50.
Har selv Razer Mamba. Null problemer, stilren og fantastisk til gaming. Anbefales på det sterkeste.
Sitat av joacimz Vis innlegg
Er det samme form på Mamba og Deathadder 2013? Husker den forje Deathadder var annerledes form en mamba.
Vis hele sitatet...
min deathadder 3.5g er prikk lik mamba, uten om dei to knappane som er med venstre musetast.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
min deathadder 3.5g er prikk lik mamba, uten om dei to knappane som er med venstre musetast.
Vis hele sitatet...
Deathadde 3.5 det var den jeg også hadde of det er stor forskjell på de to. Mamba har gummi på sidene og deathadder går mere utover, mens mamba derimot går innover

Se på høyre side

Deathadder
http://i48.tinypic.com/24pw00x.jpg

Mamba
http://i48.tinypic.com/b49emx.jpg
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Razer suger. Aldri kjøp noe fra dem, kjøp heller fra logitech f.eks.
Sist endret av Quakecry; 29. januar 2013 kl. 18:30.
har du vurdert den "gamle" deathadder'en? jeg har den, og er kjempefornøyd.
Litt eni Quakecry, men ikke noe galt med Mamba/deathadder.

Ferner "gamle" Deathadder tenker du da på 3.5g?
Sist endret av joacimz; 29. januar 2013 kl. 20:19.
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Deathadder 2013 har eit betre sensor enn mamba, og har same form. Mamba har to knapper meir, samt høgare dpi, og er trådløs. Trenger du 8400dpi så kjøper du mamba, men trur ingen normale mennesker i dag bruker mykje over 3000dpi.

Det med at musa di hopper kan vere skit på sensoren, eller litt underlag.
Vis hele sitatet...
Prøvde og vaske sensoren med en vår q-tip, funker fett nå. Men jeg vil fortsatt ha en ny mus, trur det blir deathadder 2013, mamba blir litt for dyrt
Jeg synes Deathadder er den beste musa du får nå. Den har rask dpi og er stor og deilig å holde. Den er heller ikke trådløs, noe som jeg setter pris på da ingenting er mer irriterende at musa svikter midt i spillet, dessuten spiser den heller ikke batterier. Du får den også til en mye hyggeligere pris forhold til f.eks. Mamba
Mamban min har aldri svikta ingame, og hvordan kan en datamus med usbinngang spise batterier?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Razer suger. Aldri kjøp noe fra dem, kjøp heller fra logitech f.eks.
Vis hele sitatet...
Kva er dårlig med razer? Personlig har eg tiamat, deathadder3.5g razer vepsula og razer lycosa, har aldri hatt problemer med nokren av dei, utan om tiamaten der mikrofonen ikkje fungerer.

har også hatt diamondback 3g, og den var også heilt fantastisk!

lycosaen min begynner då å gå litt ut på dato, men så den nærmare 4 år.