Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1460
Hei..
Jeg ska være julenisse på den årlige juletrefesten her i bygda imårra
Hva burde jeg si og gjøre ? kommer til og kjenne mange av barna så må ikke avsløre meg..
noen som har noen tips som alltid funker når man er julenisse ? : )
takkar for alle svar
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Bare kle deg så de ikke ser hvem det er og vær jævlig barnslig og hyggelig. Lykke til
Delvis off topic, men er det ikke litt tidlig for den årlige juletrefesten?
Nei, jeg syns ikke det.. Juletrefest er jo lissom når man "rydder" jula ut.. på en måte..
Btw, når syns dere at juletrefest er vanlig å ha ?
før jul vil jeg si
Må desverre si at jeg ikke er enig med deg der Haagens ..
Siste skoledag før juleferien. Har opplevd dette som en standard på de skolen jeg har vært på så langt..
Juletrefest nå i januar...? er det noe jeg har gått glipp av eller er bygda mennesker generelt trege i hodet?
syns også det er litt i seineste laget men mye skjegg å forandre stemmen må vel funke
Du må ta fram skuespillern i deg!
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Juletrefest nå i januar...? er det noe jeg har gått glipp av eller er bygda mennesker generelt trege i hodet?
Vis hele sitatet...
På Stord går dem julebukk 6.januar (idag faktisk). Aldri skjønt hvorfor
Sist endret av Baby-D; 6. januar 2012 kl. 22:26.
julebukk kan man gå til 20.dag jul, veit ikke hvem dag det er etter jul nå, men ja, same shit, juletrefest imårra (idag )
Sitat av marthineb Vis innlegg
julebukk kan man gå til 20.dag jul, veit ikke hvem dag det er etter jul nå, men ja, same shit, juletrefest imårra (idag )
Vis hele sitatet...
HVEM DAG!?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Litt offtopic: du er ikke jente nei? Siden du heter marthineb
Sist endret av toffer125; 7. januar 2012 kl. 01:39.
Hvilken bygt er dette snakk om? Jeg trodde juletrefestene var over nå.
Nok om det, jeg har mye nisseerfaring Det første du må tenke på er om barna kjenner deg. Det gjør de, dermed må du dekke hele ansiktet ditt. Bruk maske, maling er ikke nok. Skjul skoene dine siden jeg regner med det er barn der som muligens ser etter dette. Ikke vær en ropende og brautende nisse, siden dette skremmer de yngste barna. Vær litt sliten nisse som har knekk i ryggen og har hatt mye å gjøre. Bruk gjerne stokk. Prat litt høyt, men ikke rop for mye. Vær nyskjerrig! Og husk å ha en lang nissedrakt.
Lykke til
Ikke gjør som meg værtfall.. Buksa løsna, uten at jeg merka det.. Barna lo og jeg skjønte ikke hva som var galt.. Rimelig baggy de buksene!
Kan si at det er en bygd i telemark, jeg er en jente, brorern min skulle egentlig være nisse, men han hadde dobbeltbooka... så da var jeg snill med han og sa at jeg kunne være for han ; )
Takk for tips folkens, stikker ned og er nisse om et par timer
Btw: var det rart at jeg var jente ? hvorfor ?

Btw, det er ikke med skolen..

Gikk kjempebra med meg som julenisse.
De lokale ungane kjente meg ikke igjen, takk for alle svar folkens !