Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 874
Hei. Skal ta en minnetatovering med navnet til personen. Har scannet inn signaturen til personen, men så er dette fra et sertifikat så bakgrunnen er ikke hvit. Skulle ha forstørret navnet samt fått det på hvit bakgrunn. Er dette en enkel affære? Tenker for å ta med til tatovøren slik at han kan lage en nøyaktig stensil av navnet slik det er skrevet.

Forventer ikke at noen skal gjøre det gratis, men spør da alikavel..
Sist endret av margido; 9. november 2011 kl. 21:56.
Tattovører er ganske dyktige til å tegne normalt sett.

Hvis du tar med dette bildet og ber han sprenge det opp med en vanlig kopimaskin og deretter gjør en stensil \ frihånd av signaturen får han det helt sikkert bra til.

Å begynne å vaske opp et skittent bilde er helt unødvendig.
Det burde være ganske enkelt i photoshop, kan gjøre et forsøk imorgen?
Vet ingenting
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Tattovører er ganske dyktige til å tegne normalt sett.

Hvis du tar med dette bildet og ber han sprenge det opp med en vanlig kopimaskin og deretter gjør en stensil \ frihånd av signaturen får han det helt sikkert bra til.

Å begynne å vaske opp et skittent bilde er helt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Joda ser den, men er viktig for meg at det blir 100% likt siden det er en signatur. Men mulig det går an å bare forstørre å ta med.

Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Det burde være ganske enkelt i photoshop, kan gjøre et forsøk imorgen?
Vis hele sitatet...
Tja hvis du orker så hadde det vært knall
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tipper det er fra førerkortet til den det skal minnes om, og at det er en bit av signaturen?

Om det er viktig at det er signaturen, scann inn med så høy oppløsning du har tilgjengelig, velg ut kun svart med litt margin (kan enkelt gjøres i GIMP, PS m.fl.), og slett alle andre farger.

Deretter kan du vektorisere og ta med filen til tattovør, som muligens kan putte dette på stensil etter at størrelse har blitt valgt, for så å tattovere.

Slik blir det på en måte Frank som har tattovert.
Her, tok meg 2 minutter til å hjelpe deg prøvde så godt jeg kunne

http://dl.dropbox.com/u/1148277/Frank.png - Hvit Bakgrunn

http://dl.dropbox.com/u/1148277/Frank2.png - Ingen Bakgrunn

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9356&stc=1&d=1320872159 - Orginal
Sist endret av Bjerkeng; 9. november 2011 kl. 23:13.
Tattomannen/damen fikser det, det er ingenting å bekymre seg for. Folk kommer jo inn med de rareste motiver og de lager de perfekte. Har selv tegnet og hatt med mye rart, og det har funket knall hver gang. Sørg bare for å velge en seriøs sjappe med godt skussmål
Vet ingenting
Trådstarter
Bjerkeng: Sinnsykt bra! Takk!

tafsern: Ja skal til en veldig seriøs tatovør som jeg bare har hørt positive erfaringer fra. Spesielt når dette blir en ganske personlig tatovering eller hva jeg skal kalle det så er det viktig at resultatet blir perfekt.