Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 845
Hei, ble nylig stoppet i en trafikk kontroll der de testet meg for både alkohol påvirkning å rustest. Alkohol testen besto jeg blankt men rus testen testet positiv på kokain og opium. Eneste inntaket av rus jeg har hatt i d siste er hasj. Hasj er noe jeg har inntatt veldig ofte de siste måndene. Jeg har røyket på thc vape før kontrollen så jeg er veldig positiv på at førerkort vil bli beslaglagt. Men jeg lure veldig på om hvor lenge den blir beslaglagt å hvilke unnskyldninger jeg kan si til familie å venner som ikke vet at jeg røyker hasj. Setter stor pris på svar!
Har ikke noe kunnskap om første del av innlegget.
Men anbefalt forklaring til venner og familie:
1. Fortell om ditt forhold til hasj - ærlighet varer stort sett lengst, og spesielt mellom venner og familie.
2. Si at du kjørte for fort
Hvor lenge du blir uten førerkort er umulig å si før du har fått svar på blodprøven, da det kommer ann på hvor høy "promillen" din var.
Anonym bruker
"Allergisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke bare si du ble stoppet grunnet for høy hastighet og førerkortet ble tatt?
Om jeg forteller at det var pågrunn av hastighet kan jeg utsette sannheten i 6 månder - 1 år men om utsettelsen varer lenger så må jeg nesten fortelle hele sannheten. Snakket med en kjent person igår som ble tatt for d samme å han får 14 dager ubetinget fengsel pga høy konsentrasjon av thc i blodet

Så i denne situasjonen it is what it is. Foreldrene mine har ett spesielt syn på hasj så er derfor jeg ville utelukke det men ser ingen andre utvei enn å fortelle de sannheten
Sist endret av Smokey1224; 25. februar 2024 kl. 11:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drit i hva andre tenker om deg å du vil få det mye bedre
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs hva thc prosenten blir i alkohol.

Med passasjer og unnlate og stoppe fikk jeg 2 år uten lapp og 21 dager ubetinget fengsel.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med 1.2 i promille*
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs hva thc prosenten blir i alkohol.

Med passasjer og unnlate og stoppe fikk jeg 2 år uten lapp og 21 dager ubetinget fengsel.
Vis hele sitatet...
Stoppa du til slutt eller pressa de deg til det?
Jeg hadde blålys bak meg og ville ikke stoppe før jeg var nesten hjemme. Begrunna det med at jeg ville finne en trygg plass. Jeg hadde i underkant av 2 i promille og fikk 2 år uten lappen. Ikke noe fengsel.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stoppet selv, når jeg så blålys.