Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 533
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir det annerledes enn etter å ha røykt? Har en følelse at det sitter lenger i hvis spiser?
Jeg spiste på kvelden før jeg ble stoppet. Tror det var ca 24t etter inntak og testet negativt.

Husker ikke nøyaktig hvor mye jeg spiste men var en brownies med flere gram som jeg delte med noen andre. Når jeg våkna dagen etter kjentes det ut som jeg akkurat hadde røyka en feit joint. Synes det var rart den ikke slo ut og nesten så jeg lurer på om det var noe feil med maskinen.

Man blir jo fjern mye lenger ved å innta oralt, men jeg er sikker på at hvis jeg hadde røyka en joint istedetfor hadde den testen vært positiv.
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Jeg spiste på kvelden før jeg ble stoppet. Tror det var ca 24t etter inntak og testet negativt.

Husker ikke nøyaktig hvor mye jeg spiste men var en brownies med flere gram som jeg delte med noen andre. Når jeg våkna dagen etter kjentes det ut som jeg akkurat hadde røyka en feit joint. Synes det var rart den ikke slo ut og nesten så jeg lurer på om det var noe feil med maskinen.

Man blir jo fjern mye lenger ved å innta oralt, men jeg er sikker på at hvis jeg hadde røyka en joint istedetfor hadde den testen vært positiv.
Vis hele sitatet...
Det kan levere falsk negativ ja, vet tilfeller der det har blitt røyka et par timer før spyttprøve uten utslag.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en kveld med en kompis å spiste mat og så film og selvfølgelig en rev før middag.

Kjørte hjemover 4 timer etter og så kom politiet bak meg og stoppet meg for en rutine kontroll.

Blåste 0.00.

Spyttprøve slo ut negativt.