Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 646
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satt et smell og tok droppet endel, tok uvanlig lang tid før det traff. Men fikk helt unormalt bra kick, men så gikk rushet over å nå kjennes ingenting riktig ut.
Alt virker kjedelig, musikken høres feil ut. Ingen makkakølle, mat går helt fint ned som om jeg sku vært edru.
Bestemte meg gamble litt for å føle noe, null frykt eller feeling av å gamble en måndeslønn. Eneste som kjentes litt nice ut var når jeg vant 2 måndeslønner.
Helt merkelig at til og med de fysiske effektene som kommer med amf ikke engang er tilstede….
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kan du tro at speeden din er "top-tier" når den ikke funker?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En av de jeg kjenner som dealer speed tilsatt startgass eller noe annet piss hos de han viste brukte sprøyta pga kicket/rushet så det kan hende den hadde masse av det og ellers var dårlig speed.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan kan du tro at speeden din er "top-tier" når den ikke funker?
Vis hele sitatet...
Fårdi jeg så noen ta drop på halvparten av samme greia av det jeg tok idag og hadde helt klinkekule pupiler man får på mdma som ikke reagerer på lys drøye 14 timer etter inntak(hadde det nok lengre men var sist jeg så ho) , og har tatt samme speed i måndeshvis(ikke i strekk) .
Fått bra funk alle andre gangene og fysiske effektene man får på speed. Litt merkbar nedgang vær gang som forventet men så plutselig ingenting bortsett fra kicket? Fra akkurat samme pose som tidligere, er det vanlig?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En av de jeg kjenner som dealer speed tilsatt startgass eller noe annet piss hos de han viste brukte sprøyta pga kicket/rushet så det kan hende den hadde masse av det og ellers var dårlig speed.
Vis hele sitatet...
Er nesten rett fra koken å uten å inkriminere meg selv så kan jeg bare si at jeg kjenner ‘’dealern’’ veldig godt
Sku avklart dette i orginal posten, er ikke noe newbie ekke noe søppel fart jeg har. Er sånn hvor 100mg holder i massehvis for noen uten tolleranse og normal hjerne.