Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 515
Anonym bruker
"Villig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får helt paranoia av hasj hver gang jeg røyker det. Har prøvd det ca 6-7 ganger nå. Har noe valium liggende hjemme, og lurte på om noen har erfaring med å kombinere dette for å motvirke angsten jeg får når jeg røyker. Ønsker å oppleve bare den gode effekten av det, men panikken tar overhånd.
Anonym bruker
"Rik Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det blir en vane risikerer du å bli avhengig av benzo, så du skyter deg selv bare i foten egt. Hvis du får angst av det ikke ta det liksom, går sikkert fint noen få ganger spørs litt hva du tenker å gjøre framover egt.
Er frista til å ikke si noe,men Det funker bra,men vær på vakt på å ikke skli ut med å poppe benzo å fyre opp
Ja, det vil begrense angsten. Det er ikke sikkert den vil fjerne den helt. Du bør ta valiumen et par timer før du forventer angsten. Jeg vil anbefale å ikke ta valium, det er veldig vanedannende og det er mange, meg selv inkludert, som har blitt avhengig og endt opp med å ta det for å fjerne angsten som valiumen "utsetter" . Tenker du å røyke hasj regelmessig, ville jeg avstått fra å kombinere det med valium.
Har du vurdert å røyke mindre og se om det hjelper?
Ikke uvanlig at nybegynnere røyker med folk som har holdt på en stund, eller knekker av en i overkant god bit og mekker. Og da er det gjerne sånn at paranoia og massiv angst er en del av pakka for veldig mange.

Og hvis det ikke hjelper så er kanskje ikke det å røyke hasj noe for deg. Høres helt tilbakestående ut å kombinere røyking med valium for å takle effekten av å røyke
Ja det funker som bare det men om du får såppass angst av et rusmiddel at du må bruke et annet for å dempe det er det jo helt høl i haue. Men, ja det funker.
En anbefaling kan være å røyke i et "safespace". Lås dører. Bare røyk sammen med noen du stoler på og som forstå og respekterer at du får angst/noia. Sett telefonen i flymodus. Er det noen som forventer å kunne kontakte deg, fortell at du har lite batteri eller lignende i forveien
Anonym bruker
"Rik Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå til høsten så er det vel 10 år siden jeg tok mitt første trekk av en joint, joda var digg det osv egt litt glad i hasjen. Men det er virkelig andre ting man kan drive med ass, hvert fall hvis man ikke er en tvunget outsider.. som de fleste av oss på freak kanskje er? But still! Don’t spis that pill to Get more chill! Prøv å fiks noe skikkelig god indica, jeg personlig hater sativa pga måten det føles på.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er ikke hasj noe for deg. Hasj er ikke får alle og får man noia av det skal man la være å røyke. Da sier hjernen fra at den ikke tåler det og fortsetter man å utsette hjernen for påkjenningen da så kan synapsene gå såpass i kaos at det kan utløse psykose eller kronisk angst.
Jeg pleide å røyke weed hver dag i flere år, fikk en dårlig batch 1 gang og etter det har jeg aldri klart å nyte weed igjen og får bare angst og noia. Bedre å bare holde seg unna da enn å utsette seg for unødvendig angst.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må ha høyere innhold av CBD.Anbefaler Royal highness THC: 14%
CBD: High