Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4618
Jeg og en kompis bestemte oss for at vi skulle piffe opp kvelden så vi fikk en kompis til å mekke oss litt Anfetamin, fikk bra kvalitets makka gratis av kompisen vår siden vi er veldig gode venner.

Nå har jeg og den andre kompisen sittet å tatt dette i 12 timer, og plutselig kjenner jeg en ubehagelig svimmelfølelse. Dette er fra langt nær anfetaminrusen, kan je spørre noen hva er det som skjer med meg? Kjennes ut som jeg skal bli paranoid snart..

Vi delte 1,5G på begge to. Og har sniffet halvpartenhver på tolv timer.
er kanskje på nedturen? Den er ganske jævelig imo.
Men slapp av, det er ikke noe farlig.
Sist endret av Loffenius; 28. mars 2014 kl. 00:54.
Få i deg litt mat og drikke så går nok svimmelheten bort.
Free Yourself
Chakra's Avatar
7 11
Legg dere.
Sitat av Chakra Vis innlegg
Legg dere.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo kjempe lett når man har tatt masse amfetamin
Få opp blodsukkeret. Hvor mye har dere spist og drukket de siste 12 timene? Nettopp.
drikk spis noe (varmt gjerne. Så blir d bra
Høres enkelt og greit ut som en standard makkanedtur, ikke noe bekymre seg for, selvom det hender man føler man skal stryke med av noia/angst.

Sukker hjelper somregel litt, for min del hvertfall.
Men det som knekker nedturen for min del er alkohol. De par første drinkene pilsa kan være litt harde å få ned, men det blir lettere etter hver pils
Sist endret av KjellFresh; 28. mars 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spis!!!
Kald risengrynsgrøt (20 kroner på butikken) , eventuelt proteinshake, helst begge deler så du har nå og senere.

Du er ikke sulten så du tvinger ikke ned noe i magen du ikke klarer å fordøye.
Unødvendig.

Men tving noe i deg uansett!!

Da slipper du å ha noe særlig nedtur.
Sukker og næring.
Helst litt fast føde så magen har noe å jobbe med og.

Hvis ikke bare sitter du å svetter å føler deg jævlig uggen.
Sist endret av steinarr; 28. mars 2014 kl. 22:39.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Ja, det er jo kjempe lett når man har tatt masse amfetamin
Vis hele sitatet...
Det er da vel ikke noe vanskeligere å legge seg da enn ellers? Eller skjønner du ikke forskjellen på det å legge seg og det å sove?

Å legge seg ned i et stille, mørkt rom og bare slappe av kan være veldig lurt. Kanskje man sovner i noen minutter, kanskje ikke. Uansett er det godt å roe ned kroppen litt.

Jeg drikker som oftest litt (noen glass vin eller øl) og det hjelper meg å sove.

Å tenke på at du kanskje blir paranoid snart og analysere alt eventuelt ubehag du føler, er ingen god idé. Ta deg en runk isteden, se noe på tv, spis litt (selv om du ikke har lyst på) og ta livet med ro. Min erfaring er at om du klarer å sove bare litt, har det stor effekt på formen etterpå og eventuell nedtur.
Trådstarter
10 0
Takker for alle gode svar! Jeg satt å leste dette mens jeg var på nedturen. Men jeg svarte ikke fordi svimmelheten var ekstremt helt for jævlig og jeg satt i sengen min å kjente på hjerterytmen og trodde jeg skulle ta kveld fordi hjerte slo så fort. Er fortsatt ikke helt 'ok' enda, men jeg tror nok det skal gå over.

Prøvde å svelge en liten vannskvett, da kjentes det ut som jeg skulle drukne fordi jeg var såpass uttørket etter turen.

Men en ting, i selve nedturen så kjente jeg ingen følelser. Altså ikke fysiske, de kjente jeg. Men psykiske følelser(?) De var helt borte, var som om jeg lenger ikke elsket kjæresten min, så på bestekompisen min som om det var en helt vanlig fremmed.. Jeg bare 'var der' som en slags zombie.. Er det jeg beskriver vanlig på en nedtur?
Mat og drikke, husk å drikk et glass vann i ny og ned i det minste og få i deg no enkelt som en banan eller yoghurt.

Alle rusmidler har en liten "regel": Ettervirkninger/nedtur er som regel STIKK motsatte av rusvirkning. På amf, kjempeglad og full av følelser og energi etc, nedtur litt nummen følsesmessig og sliten. Normal etter 1 til 2 dager siden dere bare var oppe en natt
▼ ... over en uke senere ... ▼
kjør på med en VARM dusj hvis mr noia kommer over skulderen fra nå av.

-MAT
-DRIKKE
-VITAMINER/MINERALER/PROTEINER
-VANN.

Dette er 4 ting alle som prøver makka må huske på selv om det kan være ''vanskelig'' maten smakte gjerne papp før i tiden for min del, men går flott ned om jeg vet at jeg MÅ ha dette.
Sist endret av freaktz; 14. april 2014 kl. 10:10.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Mat og drikke, husk å drikk et glass vann i ny og ned i det minste og få i deg no enkelt som en banan eller yoghurt.

Alle rusmidler har en liten "regel": Ettervirkninger/nedtur er som regel STIKK motsatte av rusvirkning. På amf, kjempeglad og full av følelser og energi etc, nedtur litt nummen følsesmessig og sliten. Normal etter 1 til 2 dager siden dere bare var oppe en natt
Vis hele sitatet...
Av alle rusmiddler jeg hsr prøvd så kan jeg si at den "regelen" aldri har hebdt med meg.. Det er vell nedten kun anf å mdma det gjelder delvis på..
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Av alle rusmiddler jeg hsr prøvd så kan jeg si at den "regelen" aldri har hebdt med meg.. Det er vell nedten kun anf å mdma det gjelder delvis på..
Vis hele sitatet...
Det er indiduelt det glemte jeg kanskje å legge til, men ja noen er heldigere og slipper billigere unna. Mens noen få får ett par skikkelig slitne dager selv etter en liten all-nighter.
Klassisk amfnedtur. Fire halvlitere og 24-timer med søvn er eneste medisin for mitt vedkommende. Viktig å hydrere kroppen litt også. Både hjerne (nerver) , nyre og lever tar skade av underernæring og massivt vesketap. Fyll på underveis Ikke vits å fortsette hvis du kjenner ubehag.