Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1310
Kort forklart!

Kjøpte en mus, var ikke fornøyd. La merke til "Benytt Angrefrist for kreditering" knappen, når jeg sjekka kjøpet. Er det mulig å få igjen alle pengene, selv om den er brukt ?

Angrefristen utgår på lille julaften (søndag), så hadde vært flott om noen med erfaring med angrefristen til komplett hadde giddet å postet, takk!

PS: Har alt som fulgte med, altså alt av plastikk og esker. (uten om 2 razer klistremerker som fulgte med)

God jul
hvis du bare har brukt den litt så
Sitat av Mulatten Vis innlegg
Kort forklart!

Kjøpte en mus, var ikke fornøyd. La merke til "Benytt Angrefrist for kreditering" knappen, når jeg sjekka kjøpet. Er det mulig å få igjen alle pengene, selv om den er brukt ?

Angrefristen utgår på lille julaften (søndag), så hadde vært flott om noen med erfaring med angrefristen til komplett hadde giddet å postet, takk!

PS: Har alt som fulgte med, altså alt av plastikk og esker. (uten om 2 razer klistremerker som fulgte med)

God jul
Vis hele sitatet...
Aldri hatt problemer med returer til komplett. Penger tilbake kjapt.
Komplett er de beste på varesending/retur å service generellt.
Har aldrig hatt problemer med å få penger tilbake/ny vare på ting jeg ikke har vært fornøyd med.
Men les hva det står om retur.. Har du kasta emballasjen eller ødelagt den så får du ikke returnert produktet.. Det SKAL returneres i samme stand som NYTT..
Ellers er Komplett MEGET FLINKE på alt som har med service å gjøre!
1337
Trådstarter
Så, hva trur dere da. Får jeg returnert varen selvom jeg ikke har klistremerkene som fulgte med ?