Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1476
Hei,
Har hatt en pause fra Sobril på akkurat 21 dager, så i dag hadde jeg en drittdag med vondt i hodet og elendig psykisk form, så da ville jeg finne fram "dopet" mitt igjen.

Tok:
3x 25mg Sobril
3x paraglin forte

Dette har vært normal dose for meg før, og da har jeg vært våken med en skikkelig fin rus, men i dag blækka jeg rett og slett med anlegge og subwoofern på max, etter noen timer våkna jeg å la meg i sengen hvor jeg sov enda et par timer, og pillene tok jeg bare noen timer etter jeg våkna etter 12 timers nattsøvn.
På pakken på 25mg sobrilen står det 2-3 tabeletter ved behov, samme med paraglin forten.
Legen har sagt jeg kan ta det samtidig fordi de går på ulike reseptorer, så derfor påvirker de ikke hverandre.

Så det jeg lurer på, er 3 uker uten piller nok til at man mister tolleransen såå mye?
Sist endret av Skyfx; 6. mars 2012 kl. 22:12.
Wow! Vil også teste!
Flere ting kan spille inn, feks. hvor mye du har sovet i det siste.
Hvordan psykisk/fysiske formen din er.
Har du spist godt i det siste osv.

Toleransen går jo også ned en del på 3 uker, spesielt opiater. Benzoer bruker ofte litt lengre tid.
Som du sier så påvirker de ikke direkte hverandre, men de kan forsterke hverandre.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Har trent 3 dager i uken i godt over en månde nå, det var grunnen til at jeg slutta med Sobril i første omgang, fordi jeg følte ikke trening og benzo hørte sammen.
Kostholdet har vært det samme gamle, noe sunnere i det siste.

Så skjønner ikke helt hvorfor jeg blækka, eneste jeg husker er at jeg laga meg biffsnadder, så satt jeg meg å gama litt WoW etterpå, og da klarte jeg ikke å sitte oppreist etterhvert, huska jeg slo hodet ned i tastaturet, så måtte bare legge meg ned på soffaen til slutt, å borte ble jeg.
Mye faktorer som kan spille inn her. Jeg vil tro det skjedde på grunn av mangel på ett eller annet (jern, kalsium, uknowit...), har du sovet lenge, var du stresset da du tok det (blodet går fortere i kroppen da).
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Har hatt dårlig søvnkvalitet siste dagene, masse syke mareritt som jager meg fra fortiden, vært et helvette å få til å stå opp om morgenen, men har liksom vært våken alikevell på dagtid.

Var ikke akkurat stresset når jeg tok det, mer forbanna pga. av søvnen plager meg igjen, har tidligere vært storforbruker og avhengi av Imovane kombinert med Nitrazepam/Apodorm, og kom meg ut av det på nyåret, men vil helst ikke ende opp der igjen, var et helvette å være avhengi av den driten der.

Formen nå er helt rævva, Sobril har alltid hjulpet meg med å gjøre de "ekstra" tingene på dagtid, men nå gir den meg plutselig blackouts, sitter her fortsatt stuptrøtt og jævlig.

Sorry, men nå ble det her en litt whinetråd fra min side.
Mye som kan ha spilt inn her, jeg har selv gått på sobril/apodorm over lengre tid! Og du hadde noen uker pause på de, det kan slå ut flere veier.. Håper det går bra da