Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3341
For dere som ikke liker challenge lobbyer så ta det med ro.
Denne funker KUN på Privat match eller offline

[CENTER][COLOR="Red"]Jeg er IKKE ansvarlig om din PS3 blir bannet fra PSN[/COLOR][/CENTER]

Hvordan mod vil jeg få til mw2?
-Du vil få EliteMossy modded som funker helt greit!
Med Elite Mossy kan du;
  • Deranke folk
  • Unlocke alle challengene
  • Instant lv70
  • og myeeee mere tull!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Først må du late ned DENNE pakken som jeg selv har laget klar til dere
Jeg har IKKE laget noen av programmene og all KP går til de som har laget det


Her er en film som kanskje hjelper dere!

http://www.youtube.com/watch?feature...c7D9U6W8&gl=US
Dette er en måte og gjøre det på men jeg liker og gjøre det med FTP. (Enklere)

Ok, Da starter vi!
Dette gjør du på datamaskinen;
  1. Først må du laste ned pakken jeg la inn oppe i dette innlegget!
  2. Sett alt dette inn på en minnepenn og plugg den inn på din ps3 (Ha en kopi av mw2 mappen på datamaskinen)
  3. Laste ned FileZilla
  4. Skjekke hvordan nummer du har på coveret til mw2 spillet ditt (Dette står på siden. jeg har BLES00683)
  5. Du må nå åpne mw2 mappen -> tallet som du har på coveret (Mitt er 00683) og ha den klar (Du trenger; patch_mp.ff)

Nå slå på din Ps3 og logg inn på en random bruker.
  1. Gå til; Innstillinger -> Systeminnstillinger ->Systeminformasjon
  2. Se at det står på "Systemprogramvare; Versjon 3.55 (Ellers funker dette ikke)
  3. Gå nå tilbake og trykk; Innstillinger -> Systemoppdatering -> Oppdater via Lagringsmedia
  4. Om det funker så skal PS3en slå seg av etter den er oppdatert.
  5. Du skal nå se en ny mappe på spill; Trykk på den -> Trykk på den koden som er lang med masse tall.
  6. Nå åpner du programmet som du nettopp installerte og skriver inn IP adressen i en FTP client på din datamaskin. Jeg bruker FileZilla til dette.
  7. Når du er koblet til gå på; Dev_Hdd0 -> Game -> BLES00*** (Din kode) -> Userdir
  8. Nå tar du mappen som du åpnet tidligere og flytter "patch_mp.ff" filen din over til mappen i FileZilla. IKKE slett filen som er der fra før av!
  9. Du kan nå gå inn på Ps3en din -> mw2 og teste ut modden på Privat lobby (DU MÅ VÆRE HOST!!)
  10. Du kan nå åpne ps3 mappen -> Update -> Unjailbreak -> Kopiere filen og flytte den inn i Update mappen(Erstatt filen som er der fra før av)
    Da vil du få tilbake din gamle ps3 : - )

Håper dere likte min første guide og får det til
Kom gjerne med tilbakemeldinger!
Sist endret av Vod0; 23. januar 2011 kl. 02:21.
Denne blir slettet fort...
Hvorfor det? ...
Moderatorene liker ikke hacking/cheating i spill
Hmm.. Dette er da ikke online Mere for "moro" på privat matcher
Det er fortsatt juksing.
Huum.. Da skrev jeg vel alt dette får ingen nytte..
Kunne du laget en guide for PC?
Skjønner ikke hvorfor sånn her blir slettet, når det er mye mer alvorlige tråder som hvordan man kan hindre at narkohund lukter narkotika. Hvordan man lager hjemmebrent, hvordan man dyrker hasj osv.
Det er noe gærlig med jorda hvis moderatorene lar folk legge ut slike guider når dette bare er en liten filleting man ikke kan få fengselsstraff for..



Bra guide, synd jeg ikke har PS3..
Sist endret av oppned5; 23. januar 2011 kl. 02:34.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Kunne du laget en guide for PC?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=165993
egen risk.
Sitat av oppned5 Vis innlegg


Bra guide, synd jeg ikke har PS3..
Vis hele sitatet...
... glad jeg ikke har PS3, så slipper jeg alle de hackerne som deranker deg og driver faen i public-matcher.
A madman with a box
mabala's Avatar
Fin guide. Må teste det når jeg har fått tilbake mw2 fra en kompis som låner det. Men er det stor sannsynlighet for å bli bannet fra PSN? Jeg mener, hvordan kan sony (ala PSN) finne ut av dette når du spiller offline/private match?
Sitat av Gamer'n Vis innlegg
... glad jeg ikke har PS3, så slipper jeg alle de hackerne som deranker deg og driver faen i public-matcher.
Vis hele sitatet...
Hehe.. En grunn til at jeg fant ut hvordan man lagde hacket lobby.
Skal se om jeg får til Zombie mod på World At War
Ga KP ved en feil bomchicawahwah.
Sitat av bomchickawahwah Vis innlegg
Fin guide. Må teste det når jeg har fått tilbake mw2 fra en kompis som låner det. Men er det stor sannsynlighet for å bli bannet fra PSN? Jeg mener, hvordan kan sony (ala PSN) finne ut av dette når du spiller offline/private match?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke svare på. Har ikke blitt bannet selv. Er 3-4 dager siden jeg gjorde dette.
Men om du blir bannet, vent noen dager så ringer du kundeservice og sier du nettopp kjøpte PS3en av en person og lek nuub

Sitat av Gamer'n Vis innlegg
Ga KP ved en feil bomchicawahwah.
Vis hele sitatet...
hehe.. takker
Sitat av Gamer'n Vis innlegg
... glad jeg ikke har PS3, så slipper jeg alle de hackerne som deranker deg og driver faen i public-matcher.
Vis hele sitatet...
Det er jo hackere på alle konsollene da, tulling.
Mest på PC, men er fortsatt jevnlig mellom PS3 & Xbox.
Det går fint an å diskutere uten å kalle andre "tulling"
xBox var da ute med hackere lenge før Ps3.. Ps3 har blitt mye hacking på den siste måneden
Det har eksplodert med hackere på PS3 den siste tiden.

Var hos en kompis i dag og spilte Modern Warfare 2 på PS3, hackere i hver eneste lobby.
Kom hjem, spilte samme spill der, men ikke en eneste hacker jeg møtte.
Den siste måneden ja..
Hvis du regner ut hvor mange hackere det har eksistert totalt sett på Xbox vil du finne antallet et trillebårlass større.
Ingen som spiller MW2 nå heller da, så det kryr av hackere overalt.
MW2 på PS3 er like gjennomhøla som en melsikt.
Jeg har spilt mw2 3-4 timer hver dag de siste 5 dagene, og ikke møtt en eneste hacker.

Så spilte jeg Mw2 på PS3 litt før det.. Jeg spilte i 30 min og møtte 4 hackere.. Det er myee flere hackere på ps3 enn xbox.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Jeg har spilt mw2 3-4 timer hver dag de siste 5 dagene, og ikke møtt en eneste hacker.

Så spilte jeg Mw2 på PS3 litt før det.. Jeg spilte i 30 min og møtte 4 hackere.. Det er myee flere hackere på ps3 enn xbox.
Vis hele sitatet...
Spilt mw2 på pc? Cirka hver 3-4 lobby er en hacker lobby. Ekstremt mye hackere på pc...
Har ikke spilt på pc, har ikke tenkt til det heller.

Liker konsoll bedre
Noen som har en sånn hack til xbox ? Vet om JTAG og sånnt. Eller noen som hoster dette ?
Spiller på ps3, og synes jeg ikke treffer annet enn slike blankskalla støgginger som driver med hacks for tiden! Irriterer vettet av meg! Skjønner ikke hva som er artig med det heller egentlig.. Ødelagt hele spillet, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke sony eller infinity kan gjøre noe med dette?
▼ ... over en uke senere ... ▼
For de som trenger det så har jeg også funnet ut hvordan man lager modded zombie lobby på World at War på den siste mappen ..

Sitat av Charger Vis innlegg
Spiller på ps3, og synes jeg ikke treffer annet enn slike blankskalla støgginger som driver med hacks for tiden! Irriterer vettet av meg! Skjønner ikke hva som er artig med det heller egentlig.. Ødelagt hele spillet, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke sony eller infinity kan gjøre noe med dette?
Vis hele sitatet...
Sony har vell ingenting med Mw2 og gjøre, Infinity (????) har vell heller ingenting og gjøre med mw2.

Og om jeg har hørt riktig så kommer mw3, (???)
Regner med at Infinity Ward gir ganske maks f*** om mw2 og eventuelle patcher nå som Black Ops er ute, og de trolig er opptatt med å toppe dette. Og ja, mw3 kommer - har faktisk hørt rykter om så snart som nå til høsten(?)